Ik deed het wéér, zag je dat?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja één keer een post is wel ok maar niet in de herhaling
Voor 500 Euro en onder "bepaalde" voorwaarden las ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef sacha het volgende:
maar eh, ik heb hem hier op zolder liggen sjoef, wil je hem kopen?
Ik bien Negeriaan en willen kopen voor 600 euro. Iek ga straks naar de bankenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef sacha het volgende:
Heeft Herman die ooit voor jou gemaakt? Als je er een foto van maakt en naar me op stuurt zeg ik of ik het van je koop...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:12 schreef sacha het volgende:
Dan moet je het wel goed doen.... je koopt hem voor je zoon in Lagos, omdat brood daar slecht verkrijgbaar is.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bien Negeriaan en willen kopen voor 600 euro. Iek ga straks naar de banken
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Herman die ooit voor jou gemaakt? Als je er een foto van maakt en naar me op stuurt zeg ik of ik het van je koop...
Om te happen om of op te hangenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je het wel goed doen.... je koopt hem voor je zoon in Lagos, omdat brood daar slecht verkrijgbaar is.
Dat wel! Met een zelfgemaakte milkshake.quote:
GVD Chufi, waar denk je nou dat dat "COPYCAT" op die afbeelding op slaat?!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Herman die ooit voor jou gemaakt? Als je er een foto van maakt en naar me op stuurt zeg ik of ik het van je koop...
Soms, denk aan je hartquote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD Chufi, waar denk je nou dat dat "COPYCAT" op die afbeelding op slaat?!
Herman Brood heeft hem NIET, ik herhaal: NIET!!! gemaakt.
Rechtsonder lees ik CC maar ik wist niet dat je hier boos om kon worden Leandra..... Tis nog wel zondag ....quote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
GVD Chufi, waar denk je nou dat dat "COPYCAT" op die afbeelding op slaat?!
Herman Brood heeft hem NIET, ik herhaal: NIET!!! gemaakt.
Nee. Wel onder keiharde rap en in een enorme chaos over artistieke integriteit en toen keek-ie me nogal vreemd aan. Als de vriend van de vriend met wie ik er was het schilderij niet mooi zou vinden, konden we terugkomen en zou hij er overheen schilderen. Waarop ik bleu vroeg: 'Maar Herman, druist dat niet in tegen je artistieke integriteit?'quote:Op zondag 7 juli 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
Ok en niet met Herman over autorace of zo gepraat daar boven Dante?
Misschien dat Copycat wat kan betekenenquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Wel onder keiharde rap en in een enorme chaos over artistieke integriteit en toen keek-ie me nogal vreemd aan. Als de vriend van de vriend met wie ik er was het schilderij niet mooi zou vinden, konden we terugkomen en zou hij er overheen schilderen. Waarop ik bleu vroeg: 'Maar Herman, druist dat niet in tegen je artistieke integriteit?'
dr staat Brood opquote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dan had er Brood opgestaan misschien?
[ afbeelding ]
Maar is het van jouw ?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:21 schreef Copycat het volgende:
Het schilderij hangt nog steeds bij mijn vrienden thuis. Kostte toen 500 gulden.
Onderhands prijsje.
Van mijn vrienden, ja.quote:
die foto is nu al tig keer gepostquote:Op zondag 7 juli 2013 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |