Beetje rare vraag, dat gaat toch samen?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je er nog een vriendinnetje aan overgehouden of alleen pijn in je harses?
ow.. ik was effe iets te drinken pakken https? géén ideequote:Op zondag 7 juli 2013 01:39 schreef APK het volgende:
Spot the difference:
Waarom is youtube trouwens https
Https was een side line, het ging over de overeenkomst in clipsquote:Op zondag 7 juli 2013 01:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. ik was effe iets te drinken pakken https? géén idee
Ja ik zie wat je bedoeldquote:Op zondag 7 juli 2013 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Https was een side line, het ging over de overeenkomst in clips
Lichtensteinquote:Op zondag 7 juli 2013 01:52 schreef APK het volgende:
Tegenwoordig heet dat 'geinspireerd door', denk ik
quote:
Is waarquote:Op zondag 7 juli 2013 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ja, hij haalde het ook weer uit andere media
Zelfde met Warhol en nog veel meer kunstenaars die iets moois gemaakt hebben dat geinspireerd werd door iets uit het dagelijks leven.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is waarhij pikte het eigenlijk ook
en deze heb ik lekker ook gepiktquote:Op zondag 7 juli 2013 01:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://davidbarsalou.homestead.com/LICHTENSTEINPROJECT.html
Wat maak je mee als je constant onder de speed of andere drugs zit?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... verder heb ik niks meegemaakt...
Hou op schei uitquote:Op zondag 7 juli 2013 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfde met Warhol en nog veel meer kunstenaars die iets moois gemaakt hebben dat geinspireerd werd door iets uit het dagelijks leven.
Niks mis mee en ik heb zo geen zin om met Henk en Ingrid op FOK! de discussie daarover aan te gaan
Maar de mijnese is mooier met die kleurtjesquote:Op zondag 7 juli 2013 01:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en deze heb ik lekker ook gepikt![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 07-07-2013 04:15:49 ]
In het begin een geheel eigen werkelijkheid waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat maak je mee als je constant onder de speed of andere drugs zit?
Neeeheeeeeeeeee we willen even weten wat voor drugs jij allemaal gebruikt!quote:Op zondag 7 juli 2013 02:03 schreef Karzai het volgende:
Maar allee ik wil wel een Herman Brood schilder cursus organiseren
ik ga nu pitten
Waarbij je geinspireerd bent door de dames uit de 40+ SC?quote:Op zondag 7 juli 2013 02:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ooit ga ik nog eens deze maken!
[ afbeelding ]
Yep, voor de 2e keer in enkele weken was 'ie op TV.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:37 schreef Kingstown het volgende:
Iemand nog de docu net over The Who gezien?
quote:Op zondag 7 juli 2013 09:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarbij je geinspireerd bent door de dames uit de 40+ SC?
Ik niet iigquote:Op zondag 7 juli 2013 15:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]hoezo? daar heeft niemand toch last van hier
Niet zo mn ding maar ga zo nog ff op mn balkon hangen ...quote:Op zondag 7 juli 2013 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Moet jij trouwens niet lekker naar het strand ofzo, of ergens zwemmen, of hou je
daar niet van?
ik doe mee, hier mijn eerste...quote:Op zondag 7 juli 2013 02:03 schreef Karzai het volgende:
Maar allee ik wil wel een Herman Brood schilder cursus organiseren
Wat moet je er voor hebbenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:18 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe mee, hier mijn eerste...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet je er voor hebben
Dat er een Fokster naam op staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Copycat betekent na-aper Chufquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef Kingstown het volgende:
Dat plaatje van APK hoort standaard in de OP te staan.
[ afbeelding ]
Denk niet dat ze hem heeft ... Miss Copy urselfquote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zou hem voor 500 euro aan Chufi verpatsen Sas!
Dank je!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was wel een goede Jip trouwens FANN!
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar Janneke snapt het nog steeds niet volgens mij!
Als ze hem zelf komt brengen zeg ik geen nee ... Formaat is min 70 x 80 of zo ?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zou hem voor 500 euro aan Chufi verpatsen Sas!
Als het echt niet anders kan, dan roepen we de hulp in van Het Zandkasteelquote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je!![]()
maar Janneke snapt het nog steeds niet volgens mij!
Dat moet je aan Sascha vragen, geen idéé!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze hem zelf komt brengen zeg ik geen nee ... Formaat is min 70 x 80 of zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |