Ik wil van alles een beetje weten, van supercomputers tot enge vrouwen.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij zit op hele foute subfora te lezen.
Daar kan ik een heel eind in meegaan, maar het wel en wee van celebs boeit me echt geen ene reet.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil van alles een beetje weten, van supercomputers tot enge vrouwen.
Kan ik mij daar altijd nog later in verdiepen
Kan ik helaas nietquote:Op zondag 7 juli 2013 01:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent een goede om tegen te pokeren.
Als Tibetaan extreem goedquote:Op zondag 7 juli 2013 01:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goed.
Hoe gaat het met jou?
Daar wordt het bluffen een stuk makkelijker van....dan weet je echt niet of je een goede of- slechte hand hebt.quote:
Het wel en wee van van celebs kan weer invloed hebben op supercomputers, vlindertje in China enzoquote:Op zondag 7 juli 2013 01:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar kan ik een heel eind in meegaan, maar het wel en wee van celebs boeit me echt geen ene reet.
Yeah sure.quote:Op zondag 7 juli 2013 01:18 schreef APK het volgende:
[..]
Het wel en wee van van celebs kan weer invloed hebben op supercomputers, vlindertje in China enzo
Nee ik was effe op ruigoord vandaag op de Tibetaanse dag toevallig, die mensen zagen er extreem gezond uit en met mooie kleding. Daar kan Volendam een puntje aan zuigenquote:Op zondag 7 juli 2013 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow je bent een chineesje
ah PM![]()
effe kieken
Ah, was het weer open hippiedag?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ik was effe op ruigoord vandaag op de Tibetaanse dag toevallig, die mensen zagen er extreem gezond uit en met mooie kleding. Daar kan Volendam een puntje aan zuigen
Ik vind het wel bijzonder dat ze er nog zittenquote:Op zondag 7 juli 2013 01:33 schreef Karzai het volgende:
Tis een bezoekje waard oudjes
Wel fucked up dat ze er een of ander olie raffinaarderij om heen heb gebouwd om ze te pesten
Dat begin met de AaaaaahAaaaaahAaaaah klinkt als een auditie voor Idolsquote:Op zondag 7 juli 2013 01:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
deze kwam erachteraan, die mag vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |