quote:Op zondag 7 juli 2013 09:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarbij je geinspireerd bent door de dames uit de 40+ SC?
Ik niet iigquote:Op zondag 7 juli 2013 15:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]hoezo? daar heeft niemand toch last van hier
Niet zo mn ding maar ga zo nog ff op mn balkon hangen ...quote:Op zondag 7 juli 2013 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Moet jij trouwens niet lekker naar het strand ofzo, of ergens zwemmen, of hou je
daar niet van?
ik doe mee, hier mijn eerste...quote:Op zondag 7 juli 2013 02:03 schreef Karzai het volgende:
Maar allee ik wil wel een Herman Brood schilder cursus organiseren
Wat moet je er voor hebbenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:18 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe mee, hier mijn eerste...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet je er voor hebben
Dat er een Fokster naam op staat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Copycat betekent na-aper Chufquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef Kingstown het volgende:
Dat plaatje van APK hoort standaard in de OP te staan.
[ afbeelding ]
Denk niet dat ze hem heeft ... Miss Copy urselfquote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zou hem voor 500 euro aan Chufi verpatsen Sas!
Dank je!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je was wel een goede Jip trouwens FANN!
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar Janneke snapt het nog steeds niet volgens mij!
Als ze hem zelf komt brengen zeg ik geen nee ... Formaat is min 70 x 80 of zo ?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zou hem voor 500 euro aan Chufi verpatsen Sas!
Als het echt niet anders kan, dan roepen we de hulp in van Het Zandkasteelquote:Op zondag 7 juli 2013 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je!![]()
maar Janneke snapt het nog steeds niet volgens mij!
Dat moet je aan Sascha vragen, geen idéé!quote:Op zondag 7 juli 2013 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze hem zelf komt brengen zeg ik geen nee ... Formaat is min 70 x 80 of zo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |