Jaja een dag voor jou en Uccie.quote:
Hey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Hou ook van jou Corrie, en je tetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Hoi VS.
Wij niet hoor![]()
Tenminste de meesten niet denk ik.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hou ook van jou Corrie, en je tetten.
Iedereen hier deelt die gevoelens.quote:
Ja post eens een knappe vent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Nu moeten Tem en ik dit topic weer redden.
[ afbeelding ]
Jut en jul in de bocht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Nu moeten Tem en ik dit topic weer redden.
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Mocht je willen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
Dan maar een foto van mezelf.
[ afbeelding ]
Ik heb wel dezelfde zwembroek.quote:
Geen idee eigenlijk, heeft een vriendin van me ooit gekocht voor me.quote:
Bah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik zou gewoon een speedo aandoen als ik een man was.
Nee, heb deze week nog heul geen seks gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
Heb je nog volle roomeisje gegeten, voordeur?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik zou gewoon een speedo aandoen als ik een man was.
Dankje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat Tem jaloers is op piemels in z'n gezicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Oh ben je weer jaloers Tem?
Of vind je het irritant?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Komt Corrie bij de AH, duwt ze er een hele pot zure bommen in.Nee andersom he? Eerst die zure bommen erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sorry pap.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een waardeloze hommer ben je.
De homo top 100 is geniaal.quote:
die meuk niet in mijn topic hequote:
Onder je tetten gaan liggen.quote:
Ik heb zoiets samengesteld en op CD gezet. Net zo leuk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De homo top 100 is geniaal.
Had 'm zelfs op DVD voor in de auto, maar ben 'm kwijt.
Gay best friend!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb zoiets samengesteld en op CD gezet. Net zo leuk.
Ik houd van zure dingen, zure bommen, chips met azijn, zure haring.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat heeft Soul met augurken te maken?
Vandaar dat je het zo goed met Tem kan vinden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd van zure dingen, zure bommen, chips met azijn, zure haring.
Dit is NWS hè? Het schuim der schuim, voor kwaliteitsposts moet je in de pol sc zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat heeft Soul met augurken te maken?
Beetje haat-liefde denk ik eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vandaar dat je het zo goed met Tem kan vinden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vandaar dat je het zo goed met Tem kan vinden.
Ik weet het niet, iedereen heeft vandaag een mening hoe ik ergens over denk geloof ik. Dus vul maar in wat je het beste uitkomt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje haat-liefde denk ik eigenlijk.
Volgens mij ergert hij zich weleens aan mij, nietwaar Tem?
Laat ik het anders zeggen dan: zo komt het soms bij mij over.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, iedereen heeft vandaag een mening hoe ik ergens over denk geloof ik. Dus vul maar in wat je het beste uitkomt.
Van een stel debielen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Door Heel Holland Bakt weet ik nu waar "versieren" vandaan komt.
Iedereen zeurt wel eens, niets mis mee. Betweters irriteer ik mij meer aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen dan: zo komt het soms bij mij over.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, iedereen heeft vandaag een mening hoe ik ergens over denk geloof ik. Dus vul maar in wat je het beste uitkomt.
OK.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen zeurt wel eens, niets mis mee. Betweters irriteer ik mij meer aan.
beetje te aardig allemaal zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat trouwens de verkeerde kant op.
quote:
Je neus groeit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:09 schreef Tem het volgende:
Ik kijk ze allemaal, en zeker die van Drugshondje.
Sexy hoor.quote:
Dat is pure kwaliteit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:09 schreef Tem het volgende:
Ik kijk ze allemaal, en zeker die van Drugshondje.
Ik zou een kaartje kopen. Helemaal vooraan met spandoek.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onze theatershow zit er vol mee.
Klinkt als de tune van Fresh Prince.quote:
Live gaarkoken in sop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Uccie het volgende:
Libelle tv...ik wilde vragen, is het wat? maar ik weet al genoeg
Het is toch alleen morgen nog...daarna Tour du Jour?quote:
Geen idee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is toch alleen morgen nog...daarna Tour du Jour?
Ik zie het wel.quote:
?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Vrijdag tenminste een topshowmet Driesje.
Klopt.quote:
Namens hen bedankt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik lees het in MED.
RIP aan de nabestaanden.
Medisch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik lees het in MED.
RIP aan de nabestaanden.
Ik vroeg me al af wat al dat getoeter in de stad was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga een keertje vroeger naar bed en huppekee opeens gebeurt er van alles.
Bij jou ook al? Zeker veel Brazilianen die in de buurt wonen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat al dat getoeter in de stad was.
Ik dacht eerst een trouwerij maar blijkt dat het Guido was die met een vlag uit het raam door de stad scheurde omdat Voortuin op zwart is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Zeker veel Brazilianen die in de buurt wonen.
Het had ook nog dit kunnen zijn, zie ik net heel toevalligquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een trouwerij maar blijkt dat het Guido was die met een vlag uit het raam door de stad scheurde omdat Voortuin op zwart is.
Op Schiphol zie je nog weleens een nette chauffeur in pak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zijn taxichauffeurs toch overal?
In Malaga (Spanje) heb ik me ziek gelachen met een taxi-chauffeur. Die dacht om 04:00 s-nachts dat hij Nigel Mansell was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:40 schreef Karina het volgende:
De meeste taxichauffeurs zijn inderdaad tuig. Maar dat is nou niet bepaald iets van de laatste jaren. Toen ik vroeger nog regelmatig uitging en een taxi naar huis nam was het gros van de chauffeurs ook niet echt een heer.
Die chauffeur had eindelijk eens een leuke dagquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In Malaga (Spanje) heb ik me ziek gelachen met een taxi-chauffeur. Die dacht om 04:00 s-nachts dat hij Nigel Mansell was.
• Vertrokken (dronken) hals over kop uit een hotel. Helemaal vergist in de tijd en kwam 9 uur te vroeg op het vliegveld aan.
• Met mijn bezopen kop weer een taxi gepakt (zelfde chauffeur, stond ernog) en weer terug naar het hotel.
• 4 uur later weer vertrokken (weer dezelfde chauffeur.. wist dat ik terug moest) en weer terug naar het vliegveld.
Grapje heeft me 65 + 10 (fooi) euro gekost. Hij heeft ook gelachen (dat wel). Hij had ook zoiets, van fuck it. Eindelijk een klant die niet zeurt (die gewoon leip is).
Verhaal gaat nog iets verder.... raad eens wat er nog in mijn hotel lag na het 2e vertrek. Mijn huissleutels. Ik heb na mijn vakantie mijn eigen raampje in moeten slaan om binnen te komen.quote:
Leuke is... die gast was 50+, en die had zoiets (3x dezelfde klant) Sprak bovengemiddeld goed engels. Geen idee waar hij naar toe moet of wil. Saai is het niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die chauffeur had eindelijk eens een leuke dag
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verhaal gaat nog iets verder.... raad eens wat er nog in mijn hotel lag na het 2e vertrek. Mijn huissleutels. Ik heb na mijn vakantie mijn eigen raampje in moeten slaan om binnen te komen.
Met taxichauffeurs in het buitenland heb ik niet echte goede ervaringen, dat was meestal het clichébeeld: oh toerist, oplichten. Vooral in Rome.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuke is... die gast was 50+, en die had zoiets (3x dezelfde klant) Sprak bovengemiddeld goed engels. Geen idee waar hij naar toe moet of wil. Saai is het niet.
Ja, mijn werkdruppel zat er ook aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]Hoeveel pech kun je hebben, of hoe suf kun je zijn. Wat zul je gebaald hebben.
Hier 15 euro...quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef Karina het volgende:
Slapen in het vliegtuig is mij nog nooit gelukt, met of zonder drank, maakt geen moer uit, het lukt me echt niet.
Pasje verliezen van het werk is hier meteen 25 euro dokken. Sleutel hebben we (gelukkig) niet.
Haha. Ik heb er wel eens een gehad, in Dublin of all places, die 10 min deed over (in)parkeren. Uiteindelijk is hij weer ergens anders gaan staan zelfs, en die teller tikte gewoon door in de tusdentijd. We waren ook al een half uur onderweg ofzo toen we weer langs ons hotel kwamen waar hij ons had opgehaaldquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Met taxichauffeurs in het buitenland heb ik niet echte goede ervaringen, dat was meestal het clichébeeld: oh toerist, oplichten. Vooral in Rome.
Maar ja, als je het weet, gewoon goed opletten.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:06 schreef Drugshond het volgende:
Terugvlucht van Singapore naar A'dam (werk), Singapore airlines is geweldig prima maatschappij. Lijkt wel of je op een catwalk aan het bekijken bent. Druk op een knop en voilla drankje.
Zat redelijk achterin het toestel, en ik dacht mooi 2 stoeltjes voor mezelf. Dus niet .....
Komt er een Amerikaan naast me zitten die nog niet eens het eettafeltje neer kan klappen omdat zijn buik er tussen zit. Ik zat dus echt 12 uur gedrukt tegen een raampje aan.
Op schiphol was ik zo gaar dat ik 2 uur naar de bagageband aan het kijken was naar mijn koffer. Security erbij.(kwam polshoogte nemen)... do you speak....
• Ja ik zoek mijn koffer (Brabants accent). deze lijkt er wel aardig op maar de mijne is blauw.
Ehhmm mijnheer dit is de enigste koffer die nog aan het ronddraaien is. Wilt u toch even checken.
• Bleek dus toch mijn koffer te zijn.
----
Oeps.
Was in 1998. In eindhoven gelijk een dikke blow gehaald enquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Dan moet je wel heel gaar zijn geweest ja.
Huh heeft hij een ban?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef Specularium het volgende:
NWS / Voorschrift bedankt!
Emotioneel topic.
3x per jaar is 5 euro dokken bij ons, ik zit ieder jaar op het randjequote:Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef Karina het volgende:
Slapen in het vliegtuig is mij nog nooit gelukt, met of zonder drank, maakt geen moer uit, het lukt me echt niet.
Pasje verliezen van het werk is hier meteen 25 euro dokken. Sleutel hebben we (gelukkig) niet.
hoiquote:
misschienquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef sp3c het volgende:
als je toch iedere dag hier bent ineens dan kun je net zo goed naar de nws sc meet komen, is toch in Rotterdam
31 augustus
Dan is de ban niet terecht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat hij stiekem Antoine Bodar fan is.
Fff DH lokken,quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef Drugshond het volgende:
Think diff...... een meid als mod. Breng ons van de wijs af .
Nikitaquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fff DH lokken,
Disana, Nikita, Robijn, Gia?
Je humor is weer terug. Daar drinken we op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef Tem het volgende:
Robijn lijkt mij een prima kandidaat voor POL.
En dat zal ook gewoon nog steeds worden vermeld hier, daar verandert een ban weinig aan.quote:
Nee, die was het al een keer, had te weinig erecties.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef Kentoet het volgende:
Als het elflettering maar niet wordt, met die vagina van hem.
Nou, je bent me net voor. Je hebt genoeg erecties in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef Tem het volgende:
Robijn lijkt mij een prima kandidaat voor POL.
Laten we beginnen met een vals kreng. Disana valt af.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fff DH lokken,
Disana, Nikita, Robijn, Gia?
Behalve Corrie, die komt nooit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat er vanavond geen mods zijn?
Zitten allemaal in Den Haag.
Als die lullo ze ook maar post.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
Morgen verhalen van sp3c over die enorme tetters.
als die ze kan vindenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
Morgen verhalen van sp3c over die enorme tetters.
Zure zult in de trolley.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, die is ook.
Potje zure bommen mee.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef Webschip het volgende:
Misschien moet Voor dan maar weer terug,
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Drugshond het volgende:
Hexje voor [NWS]. Qua profiel fem. Werkelijkheid no fucking clue.
----------
Here we are now, entertain us.
one pickle a day, keeps the lacatacyd away.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, die is ook.
Potje zure bommen mee.
Rotterdam was het, ben net thuis.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat er vanavond geen mods zijn?
Zitten allemaal in Den Haag.
Holaquote:
goede reis gehad?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
HolaEven bijkomen en dan slapen. Paraplu was toch nodig, ik kom op het CS aan hier en het regent.
Ja hoor, duurde wel langer dan de heenreis, de trein stopte nu een paar keer.quote:
Mjah zal ik inderdaad wel nodig hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Arme Corrie. Nu Vs een ban heeft zal het straks alleen maar over tena-ladys gaan in de SC
Bij deze een mentale opsteker Karina![]()
Ja, geloof het wel. Die stopt daar ook in de buurt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
Half uurtje met de metro vanaf het CS in Den Haag. Is dat de randstadrail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |