En dat zal ook gewoon nog steeds worden vermeld hier, daar verandert een ban weinig aan.quote:
Nee, die was het al een keer, had te weinig erecties.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:26 schreef Kentoet het volgende:
Als het elflettering maar niet wordt, met die vagina van hem.
Nou, je bent me net voor. Je hebt genoeg erecties in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef Tem het volgende:
Robijn lijkt mij een prima kandidaat voor POL.
Laten we beginnen met een vals kreng. Disana valt af.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fff DH lokken,
Disana, Nikita, Robijn, Gia?
Behalve Corrie, die komt nooit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat er vanavond geen mods zijn?
Zitten allemaal in Den Haag.
Als die lullo ze ook maar post.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
Morgen verhalen van sp3c over die enorme tetters.
als die ze kan vindenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
Morgen verhalen van sp3c over die enorme tetters.
Zure zult in de trolley.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, die is ook.
Potje zure bommen mee.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:03 schreef Webschip het volgende:
Misschien moet Voor dan maar weer terug,
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef Drugshond het volgende:
Hexje voor [NWS]. Qua profiel fem. Werkelijkheid no fucking clue.
----------
Here we are now, entertain us.
one pickle a day, keeps the lacatacyd away.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, die is ook.
Potje zure bommen mee.
Rotterdam was het, ben net thuis.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat er vanavond geen mods zijn?
Zitten allemaal in Den Haag.
Holaquote:
goede reis gehad?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
HolaEven bijkomen en dan slapen. Paraplu was toch nodig, ik kom op het CS aan hier en het regent.
Ja hoor, duurde wel langer dan de heenreis, de trein stopte nu een paar keer.quote:
Mjah zal ik inderdaad wel nodig hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Arme Corrie. Nu Vs een ban heeft zal het straks alleen maar over tena-ladys gaan in de SC
Bij deze een mentale opsteker Karina![]()
Ja, geloof het wel. Die stopt daar ook in de buurt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
Half uurtje met de metro vanaf het CS in Den Haag. Is dat de randstadrail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |