Die chauffeur had eindelijk eens een leuke dagquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In Malaga (Spanje) heb ik me ziek gelachen met een taxi-chauffeur. Die dacht om 04:00 s-nachts dat hij Nigel Mansell was.
• Vertrokken (dronken) hals over kop uit een hotel. Helemaal vergist in de tijd en kwam 9 uur te vroeg op het vliegveld aan.
• Met mijn bezopen kop weer een taxi gepakt (zelfde chauffeur, stond ernog) en weer terug naar het hotel.
• 4 uur later weer vertrokken (weer dezelfde chauffeur.. wist dat ik terug moest) en weer terug naar het vliegveld.
Grapje heeft me 65 + 10 (fooi) euro gekost. Hij heeft ook gelachen (dat wel). Hij had ook zoiets, van fuck it. Eindelijk een klant die niet zeurt (die gewoon leip is).
Verhaal gaat nog iets verder.... raad eens wat er nog in mijn hotel lag na het 2e vertrek. Mijn huissleutels. Ik heb na mijn vakantie mijn eigen raampje in moeten slaan om binnen te komen.quote:
Leuke is... die gast was 50+, en die had zoiets (3x dezelfde klant) Sprak bovengemiddeld goed engels. Geen idee waar hij naar toe moet of wil. Saai is het niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die chauffeur had eindelijk eens een leuke dag
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verhaal gaat nog iets verder.... raad eens wat er nog in mijn hotel lag na het 2e vertrek. Mijn huissleutels. Ik heb na mijn vakantie mijn eigen raampje in moeten slaan om binnen te komen.
Met taxichauffeurs in het buitenland heb ik niet echte goede ervaringen, dat was meestal het clichébeeld: oh toerist, oplichten. Vooral in Rome.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuke is... die gast was 50+, en die had zoiets (3x dezelfde klant) Sprak bovengemiddeld goed engels. Geen idee waar hij naar toe moet of wil. Saai is het niet.
Ja, mijn werkdruppel zat er ook aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]Hoeveel pech kun je hebben, of hoe suf kun je zijn. Wat zul je gebaald hebben.
Hier 15 euro...quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef Karina het volgende:
Slapen in het vliegtuig is mij nog nooit gelukt, met of zonder drank, maakt geen moer uit, het lukt me echt niet.
Pasje verliezen van het werk is hier meteen 25 euro dokken. Sleutel hebben we (gelukkig) niet.
Haha. Ik heb er wel eens een gehad, in Dublin of all places, die 10 min deed over (in)parkeren. Uiteindelijk is hij weer ergens anders gaan staan zelfs, en die teller tikte gewoon door in de tusdentijd. We waren ook al een half uur onderweg ofzo toen we weer langs ons hotel kwamen waar hij ons had opgehaaldquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Met taxichauffeurs in het buitenland heb ik niet echte goede ervaringen, dat was meestal het clichébeeld: oh toerist, oplichten. Vooral in Rome.
Maar ja, als je het weet, gewoon goed opletten.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:06 schreef Drugshond het volgende:
Terugvlucht van Singapore naar A'dam (werk), Singapore airlines is geweldig prima maatschappij. Lijkt wel of je op een catwalk aan het bekijken bent. Druk op een knop en voilla drankje.
Zat redelijk achterin het toestel, en ik dacht mooi 2 stoeltjes voor mezelf. Dus niet .....
Komt er een Amerikaan naast me zitten die nog niet eens het eettafeltje neer kan klappen omdat zijn buik er tussen zit. Ik zat dus echt 12 uur gedrukt tegen een raampje aan.
Op schiphol was ik zo gaar dat ik 2 uur naar de bagageband aan het kijken was naar mijn koffer. Security erbij.(kwam polshoogte nemen)... do you speak....
• Ja ik zoek mijn koffer (Brabants accent). deze lijkt er wel aardig op maar de mijne is blauw.
Ehhmm mijnheer dit is de enigste koffer die nog aan het ronddraaien is. Wilt u toch even checken.
• Bleek dus toch mijn koffer te zijn.
----
Oeps.
Was in 1998. In eindhoven gelijk een dikke blow gehaald enquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Dan moet je wel heel gaar zijn geweest ja.
Huh heeft hij een ban?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef Specularium het volgende:
NWS / Voorschrift bedankt!
Emotioneel topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |