Ik houd van zure dingen, zure bommen, chips met azijn, zure haring.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat heeft Soul met augurken te maken?
Vandaar dat je het zo goed met Tem kan vinden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd van zure dingen, zure bommen, chips met azijn, zure haring.
Dit is NWS hè? Het schuim der schuim, voor kwaliteitsposts moet je in de pol sc zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat heeft Soul met augurken te maken?
Beetje haat-liefde denk ik eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vandaar dat je het zo goed met Tem kan vinden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vandaar dat je het zo goed met Tem kan vinden.
Ik weet het niet, iedereen heeft vandaag een mening hoe ik ergens over denk geloof ik. Dus vul maar in wat je het beste uitkomt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje haat-liefde denk ik eigenlijk.
Volgens mij ergert hij zich weleens aan mij, nietwaar Tem?
Laat ik het anders zeggen dan: zo komt het soms bij mij over.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, iedereen heeft vandaag een mening hoe ik ergens over denk geloof ik. Dus vul maar in wat je het beste uitkomt.
Van een stel debielen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Door Heel Holland Bakt weet ik nu waar "versieren" vandaan komt.
Iedereen zeurt wel eens, niets mis mee. Betweters irriteer ik mij meer aan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen dan: zo komt het soms bij mij over.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, iedereen heeft vandaag een mening hoe ik ergens over denk geloof ik. Dus vul maar in wat je het beste uitkomt.
OK.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen zeurt wel eens, niets mis mee. Betweters irriteer ik mij meer aan.
beetje te aardig allemaal zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat trouwens de verkeerde kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |