?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Vrijdag tenminste een topshowmet Driesje.
Klopt.quote:
Namens hen bedankt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik lees het in MED.
RIP aan de nabestaanden.
Medisch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik lees het in MED.
RIP aan de nabestaanden.
Ik vroeg me al af wat al dat getoeter in de stad was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga een keertje vroeger naar bed en huppekee opeens gebeurt er van alles.
Bij jou ook al? Zeker veel Brazilianen die in de buurt wonen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat al dat getoeter in de stad was.
Ik dacht eerst een trouwerij maar blijkt dat het Guido was die met een vlag uit het raam door de stad scheurde omdat Voortuin op zwart is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Zeker veel Brazilianen die in de buurt wonen.
Het had ook nog dit kunnen zijn, zie ik net heel toevalligquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een trouwerij maar blijkt dat het Guido was die met een vlag uit het raam door de stad scheurde omdat Voortuin op zwart is.
Op Schiphol zie je nog weleens een nette chauffeur in pak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zijn taxichauffeurs toch overal?
In Malaga (Spanje) heb ik me ziek gelachen met een taxi-chauffeur. Die dacht om 04:00 s-nachts dat hij Nigel Mansell was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:40 schreef Karina het volgende:
De meeste taxichauffeurs zijn inderdaad tuig. Maar dat is nou niet bepaald iets van de laatste jaren. Toen ik vroeger nog regelmatig uitging en een taxi naar huis nam was het gros van de chauffeurs ook niet echt een heer.
Die chauffeur had eindelijk eens een leuke dagquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In Malaga (Spanje) heb ik me ziek gelachen met een taxi-chauffeur. Die dacht om 04:00 s-nachts dat hij Nigel Mansell was.
• Vertrokken (dronken) hals over kop uit een hotel. Helemaal vergist in de tijd en kwam 9 uur te vroeg op het vliegveld aan.
• Met mijn bezopen kop weer een taxi gepakt (zelfde chauffeur, stond ernog) en weer terug naar het hotel.
• 4 uur later weer vertrokken (weer dezelfde chauffeur.. wist dat ik terug moest) en weer terug naar het vliegveld.
Grapje heeft me 65 + 10 (fooi) euro gekost. Hij heeft ook gelachen (dat wel). Hij had ook zoiets, van fuck it. Eindelijk een klant die niet zeurt (die gewoon leip is).
Verhaal gaat nog iets verder.... raad eens wat er nog in mijn hotel lag na het 2e vertrek. Mijn huissleutels. Ik heb na mijn vakantie mijn eigen raampje in moeten slaan om binnen te komen.quote:
Leuke is... die gast was 50+, en die had zoiets (3x dezelfde klant) Sprak bovengemiddeld goed engels. Geen idee waar hij naar toe moet of wil. Saai is het niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die chauffeur had eindelijk eens een leuke dag
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verhaal gaat nog iets verder.... raad eens wat er nog in mijn hotel lag na het 2e vertrek. Mijn huissleutels. Ik heb na mijn vakantie mijn eigen raampje in moeten slaan om binnen te komen.
Met taxichauffeurs in het buitenland heb ik niet echte goede ervaringen, dat was meestal het clichébeeld: oh toerist, oplichten. Vooral in Rome.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuke is... die gast was 50+, en die had zoiets (3x dezelfde klant) Sprak bovengemiddeld goed engels. Geen idee waar hij naar toe moet of wil. Saai is het niet.
Ja, mijn werkdruppel zat er ook aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:39 schreef Karina het volgende:
[..]Hoeveel pech kun je hebben, of hoe suf kun je zijn. Wat zul je gebaald hebben.
Hier 15 euro...quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef Karina het volgende:
Slapen in het vliegtuig is mij nog nooit gelukt, met of zonder drank, maakt geen moer uit, het lukt me echt niet.
Pasje verliezen van het werk is hier meteen 25 euro dokken. Sleutel hebben we (gelukkig) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |