Klinkt als de tune van Fresh Prince.quote:
Live gaarkoken in sop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef Uccie het volgende:
Libelle tv...ik wilde vragen, is het wat? maar ik weet al genoeg
Het is toch alleen morgen nog...daarna Tour du Jour?quote:
Geen idee?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is toch alleen morgen nog...daarna Tour du Jour?
Ik zie het wel.quote:
?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Vrijdag tenminste een topshowmet Driesje.
Klopt.quote:
Namens hen bedankt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik lees het in MED.
RIP aan de nabestaanden.
Medisch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik lees het in MED.
RIP aan de nabestaanden.
Ik vroeg me al af wat al dat getoeter in de stad was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga een keertje vroeger naar bed en huppekee opeens gebeurt er van alles.
Bij jou ook al? Zeker veel Brazilianen die in de buurt wonen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat al dat getoeter in de stad was.
Ik dacht eerst een trouwerij maar blijkt dat het Guido was die met een vlag uit het raam door de stad scheurde omdat Voortuin op zwart is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij jou ook al? Zeker veel Brazilianen die in de buurt wonen.
Het had ook nog dit kunnen zijn, zie ik net heel toevalligquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een trouwerij maar blijkt dat het Guido was die met een vlag uit het raam door de stad scheurde omdat Voortuin op zwart is.
Op Schiphol zie je nog weleens een nette chauffeur in pak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat zijn taxichauffeurs toch overal?
In Malaga (Spanje) heb ik me ziek gelachen met een taxi-chauffeur. Die dacht om 04:00 s-nachts dat hij Nigel Mansell was.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:40 schreef Karina het volgende:
De meeste taxichauffeurs zijn inderdaad tuig. Maar dat is nou niet bepaald iets van de laatste jaren. Toen ik vroeger nog regelmatig uitging en een taxi naar huis nam was het gros van de chauffeurs ook niet echt een heer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |