Jaja een dag voor jou en Uccie.quote:
Hey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Hou ook van jou Corrie, en je tetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Hoi VS.
Wij niet hoor![]()
Tenminste de meesten niet denk ik.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hou ook van jou Corrie, en je tetten.
Iedereen hier deelt die gevoelens.quote:
Ja post eens een knappe vent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Nu moeten Tem en ik dit topic weer redden.
[ afbeelding ]
Jut en jul in de bocht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Nu moeten Tem en ik dit topic weer redden.
[ afbeelding ]
Nee.quote:
Mocht je willen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
Dan maar een foto van mezelf.
[ afbeelding ]
Ik heb wel dezelfde zwembroek.quote:
Geen idee eigenlijk, heeft een vriendin van me ooit gekocht voor me.quote:
Bah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik zou gewoon een speedo aandoen als ik een man was.
Nee, heb deze week nog heul geen seks gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
Heb je nog volle roomeisje gegeten, voordeur?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik zou gewoon een speedo aandoen als ik een man was.
Dankje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat Tem jaloers is op piemels in z'n gezicht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Oh ben je weer jaloers Tem?
Of vind je het irritant?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Komt Corrie bij de AH, duwt ze er een hele pot zure bommen in.Nee andersom he? Eerst die zure bommen erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |