POL is op sterven na dood iig (weer), dus daar hoeven ze niemand bij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij niemand. In de mededeling staat dat NWS het met één mod minder zal doen.
Na mijn vertrek (in 2009 alweer) hebben sp3c, Frutsel en paddy het tijdenlang met z'n drieën gedaan. Die drie zijn er nu nog steeds, aangevuld met timmmmm, dus dat zal het probleem niet zijn.
Het probleem is meer hoe je met mensen omgaat.
Hoezo? We hebben hier toch al een paar wijven als mod?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef Drugshond het volgende:
Think diff...... een meid als mod. Breng ons van de wijs af .
Je moet het maar willen mod in POL en NWS zijn, zo is het ook... Je verandert er altijd wel door, denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:38 schreef Drugshond het volgende:
Modden heeft geen zin. Het speelveld is te divers en te besproken.
Nee, moet je niet willen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:39 schreef Drugshond het volgende:
Think diff...... een meid als mod. Breng ons van de wijs af .
Dan moet je iets specifieker zijn, want ik weet er zo al driequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:43 schreef Jian het volgende:
En daarbovenop die zelfvoldaanheid van die leugenachtige ellebogenwerker, ja die ene ... tenenkrommend!
Tja....quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:40 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hoezo? We hebben hier toch al een paar wijven als mod?
*duikt*
Geintje, mods
true...(miste ook mijn vrijheid).quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet het maar willen mod in POL en NWS zijn, zo is het ook... Je verandert er altijd wel door, denk ik.
Moet jij ook even specifiek zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:44 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dan moet je iets specifieker zijn, want ik weet er zo al drie
Ja, die vrijheid geef je toch op, denk ik, idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja....
[..]
true...(miste ook mijn vrijheid).
Nee, joh, die meisjes zijn allemaal van die typetjes die zich wel even willen bewijzen in die mannenwereld...quote:
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Voordeeltje is wel dat er in zijn kielzog één van Fok!'s meest irritante users ook een streep door de naam heeft.
Maarrrrr...wie wordt de opvolger? Is dat al bekend?
Als NWS niet op sterven na dood is, is POL het wel... - Er is altijd wel een forum "op sterven na dood"... - ik neem dat soort termen niet al te serieus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
POL is op sterven na dood iig (weer), dus daar hoeven ze niemand bij.
Hoe het hier ligt weet ik niet.
Onlangs zat hij posts van mij te verwijderen in SC-POL !quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja... Ik snap het niet, hij was toch best een aardige mod... Wie krijgen ze er voor terug?
Hallo Nina Brink.. oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, joh, die meisjes zijn allemaal van die typetjes die zich wel even willen bewijzen in die mannenwereld...
Of om nimmer naar die ene user de luisteren die hem aandroeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:46 schreef Mutant01 het volgende:
Het dient sowieso een les te zijn voor de FA's om nimmer een kloon van een gebande moderator te gaan maken.
Nee, das meer een spoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vermoed remlof aangezien die ook een streep heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |