Je hebt gelijk. Niet lief van me.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer jammer hoor. Dat je hem dat aan zou willen doen.
Ik ben geen mod. Wel geweest, maar dat is al meer dan 4 jaar geleden en bovendien vrij kortstondig. Ik wil ook zeker niet doen alsof ik allemaal wist hoe het moest (heb genoeg fouten gemaakt), maar ik heb als user wel een mening over hoe een forum als NWS gemod moet worden. Ik wil Gronk-praktijken voorkomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
Niet dat Elfletterig zo'n relaxte mod of user is btw...
Je haalt dingen weg toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik haal zelden wat weg, alleen complete bagger. Maar ik wil gewoon toelichting op de laster van elfletterig, dat is alles.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Ik en Specu kunnen prima door 1 deur hoor.
Elflettering doet alleen niet mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef Don_Bramxote het volgende:
Elfletterig is een competente en intelligente gebruiker, hij heeft zeker mijn steun. Hij lijkt me ook een een rechtlijnige moderator, in tegenstelling tot sjoemelaar 99.999.
Ik denk dat hij zich geïntimideerd voelt door pestkoppen als jij. Ik wil hem nog eens zeggen dat dat nergens voor nodig is!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering doet alleen niet mee.
Je bent ook niet relaxt Elfletterig wmb, ik kan je volgen in sommige dingen sure enough, en heel vaak ook niet echter.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben geen mod. Wel geweest, maar dat is al meer dan 4 jaar geleden en bovendien vrij kortstondig. Ik wil ook zeker niet doen alsof ik allemaal wist hoe het moest (heb genoeg fouten gemaakt), maar ik heb als user wel een mening over hoe een forum als NWS gemod moet worden. Ik wil Gronk-praktijken voorkomen.
Maar eerlijk gezegd maak ik me niet zo gek veel zorgen; ook al maken ze een compleet geschifte dictator NWS-mod, dan zal die nog niet veel kunnen inbrengen in het bestaande team van de vier zittende die-hards.
Verder pretendeer ik niet relaxt of populair te zijn. Ik ben een anonieme user met elf groene vakjes en de bovenkant van het cijfer elf als user-icon. Net zoals jij Obama met kerstverlichting (?) hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Meki en Jellereppe zijn in rap tempo aan het radicaliseren.
Dank, dank... - er nu zijn er dus mensen die denken dat deze user een kloon van mij is. Ik kan jullie verzekeren: mijn meest recente kloon heeft een user-ID dat ver onder de 350.000 ligt.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef Don_Bramxote het volgende:
Elfletterig is een competente en intelligente gebruiker, hij heeft zeker mijn steun. Hij lijkt me ook een een rechtlijnige moderator, in tegenstelling tot sjoemelaar 99.999.
Uhm nee... ik vind Specularium geen pestkop; integendeel. Ik heb zelfs ooit dit topic geopend voor onze sippe NWS-held: NWS / [SC] Het grote Specularium-eerbetoon-topicquote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef Don_Bramxote het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich geïntimideerd voelt door pestkoppen als jij. Ik wil hem nog eens zeggen dat dat nergens voor nodig is!
Waarom zou je kandidaat willen zijn, jij bent zelf toch ook al vrij extreem?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uhm nee... ik vind Specularium geen pestkop; integendeel. Ik heb zelfs ooit dit topic geopend voor onze sippe NWS-held: NWS / [SC] Het grote Specularium-eerbetoon-topic
Waarom ik geen kandidaat wil zijn, heb ik in deel 1 van dit topic al uitgelegd.
Loeder!quote:Op maandag 8 juli 2013 09:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DH was wmb ook de beste NWS-mod tot nu toe hoor...
Jij zou het volgens mij ook wel goed doen...quote:Op maandag 8 juli 2013 12:31 schreef waht het volgende:
Ik wil ook wel mod zijn, maar dan graag zonder verplichtingen en enkel om notes te lezen.
Waar is dit topic dan precies voor?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:32 schreef sp3c het volgende:
dit is dus niet de slowchat he
een discussie over waarom je wel of niet mod zou willen/moeten worden is hier niet op zijn plaats en er wordt ook niet gevraagd wie jullie wel of niet als mod zouden willen zien
het wel en wee van de moderatie in POL kan ook elders besproken worden
Psies.quote:
Nou ik ben wel uit rancune tegen een ban aangelopen door haar hoor, ik vond haar niet echt relaxt, met alle respect.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |