heb die met de matige OP geslotenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Helft Bulgaren werkeloos in Nederland
NWS / Bijna helft Polen in Nederland wil niet meer terug
Ondanks de andere TT gaat het over hetzelfde onderzoek van het SCP.
toeristen worden opgelicht in Amsterdam, niet door Amsterdam ... volgens NatGeoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef Meki het volgende:
NWS / Amsterdam licht toeristen op.
Waarom klopt de TT niet?
niet meerquote:
goede gokquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle NWS-mods zitten in de zon ijs te eten en bier te drinken
mijn ijsmachine is stuk en als echte fok!ker heeft mijn zolderkamer heeft geen zonlicht, ik heb het dakkapel dicht laten timmerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef Dagonet het volgende:
Leugens.
Dat laten ze bezorgen op de zolderkamer.
Ik woon zelf in Amsterdam en de zakkenrollers hebben vrij spel. Het enige wat Amsterdam doet is standbeelden plaatsen op de Dam die mensen bang maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
dat de gemeente Amsterdam er niets aan doen zit je er zelf bij te verzinnen
Maar hij heeft alleen boortjes gestolen, geen hele boormachines?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef Meki het volgende:
Hey Sp3c kan jij mijn TT even aanpassen naar PVDA lid steelt boormachines
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:32 schreef Meki het volgende:
Hey Sp3c kan jij mijn TT even aanpassen naar PVDA lid steelt boormachines
Blijkt ook oud nieuws te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Disana het volgende:
NWS / Obama naar Nederland
NWS / (NEW CAT.) Obama Naar Nederland [3]
User schijnt het nieuws nogal heuglijk te vinden
Zou Spacey bij het Happy Hour zitten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef DeParo het volgende:
NWS / Leger israel arresteert jongen van 5 jaar
Kan prima in het centrale topic lijkt me toch.
Dan wel op Ibiza zo te lezen nog geen reactiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou Spacey bij het Happy Hour zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |