Op de Amerikaanse ambassade, in Den Haag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:14 schreef TwyLight het volgende:
Op elke ambassade lopen gewapende beveiliging/militairen
elke niet welkequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Op de Amerikaanse ambassade, in Den Haag.
Oké, toppie .quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:14 schreef Seam het volgende:
Ik vind je spelling en grammatica ondergemiddeld.
Laten we beginnen met dat er geen komma voor het woord 'en' hoortquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:18 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Oké, toppie .![]()
Staan er ergens fouten?
O, sorry. hahaha. Dat zou ook kunnen. Naar mijn weten alleen de ambassade van Amerika en Israel.quote:
Hmm. Beetje overbodig dus, want een topic is gewoon een topicquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:20 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Nieuwe categorie. Daar was nogal gezeur over....
'Murica moet natuurlijk het stoerste jongetje van de klas uithangen door met zwaar bewapende militairen op de ambassade rond te lopen, Frankrijk zal dat wat minder opvallend doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
O, sorry. hahaha. Dat zou ook kunnen. Naar mijn weten alleen de ambassade van Amerika en Israel.
Ja, dacht ik ook.....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm. Beetje overbodig dus, want een topic is gewoon een topic
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:18 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Oké, toppie .![]()
Staan er ergens fouten?
Je bent de nieuwe Snowden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Ja.... kijk.... Je zou kunnen zeggen dat 't m'n beroep is?
Hoezo is dat niet bekend van gewapende militairen, is gewoon in principe Amerikaans grondgebied, zwaar beveiligd dus natuurlijk mogen ze daar schieten in geval van dreiging.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:12 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
(Het is nog niet echt bekent, en ik weet eigenlijk ook niet of ik dat mag zeggen, maarja.)
Volgend jaar zal de president van Amerika, Barack Obama naar Den Haag komen.
Hij, en andere ''wereld leiders'' zullen hierbij aanwezig zijn.
Het opvallende deel hieraan is, is dat Obama 800 (!) man personeel zal meenemen.
Het gaat hier waarschijnlijk om CIA-agenten, White House Staff-medewerkers enz. enz....
Mijn vraag is daarom;
Wat vinden jullie er van dat Obama zoveel mensen meeneemt en hoogstwaarschijnlijk een heel wapenarsenaal.
Voor sommigen is ook niet bekent dat er op de Ambassade van Amerika, in Den Haag, gewapende militairen lopen lopen die zo nodig mogen schieten.
En bij de Nijmeegse gewapende CIA-agenten naar Nederland komen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:29 schreef TUFKAL het volgende:
Are you reading this CIA? The TS give some secret information.
Sorry, hoe ik hieraan kom kan ik echt niet vertellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet bekend van gewapende militairen, is gewoon in principe Amerikaans grondgebied, zwaar beveiligd dus natuurlijk mogen ze daar schieten in geval van dreiging.
Maar vertel eens wat meer over je bron, waarom komt Obama, waar baseer je dit op en volgend jaar is nog ver.
Ik ben er geweest en dat valt enorm mee, ze zijn er inderdaad maar grotendeels zijn het gewonnen mannen en vrouwen in pak opgeleid als diplomaat of iets in die richting en die functie ook uitvoerende, desalniettemin wordt de NLe ambassade zowel beschermd door Amerikaanse militairen als Nederlanders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:32 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Sorry, hoe ik hieraan kom kan ik echt niet vertellen.
Over 't deel van de ambassade weet nog niet iedereen. Maar op de Amerikaanse ambassade lopen niet leuk 'man in pak'rond, maar zwaar gewapende militairen, van de VS.
gast denk je nu echt dat iemand dit hier gelooft?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:32 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Sorry, hoe ik hieraan kom kan ik echt niet vertellen.
Over 't deel van de ambassade weet nog niet iedereen. Maar op de Amerikaanse ambassade lopen niet leuk 'man in pak'rond, maar zwaar gewapende militairen, van de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |