Daar geloof ik niks van. Volgens mij houden ze hem zo lang mogelijk in 'leven'.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:
De stekker zal er nu wel definitief uitgetrokken worden.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat zou een raar argument zijn. Was juist handiger geweest in de druke periode. Nu heeft ze alle ruimte om zo vaak naar Londen te gaan als ze wil.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel heel toevallig nu Bea meer tijd heeft.
quote:Prins Friso uit Wellington Ziekenhuis en naar Paleis Huis ten Bosch
door Lex Boon
BINNENLAND Prins Friso heeft het Wellington Ziekenhuis in Londen verlaten. Deze zomer zal Prins Friso met zijn gezin doorbrengen op Paleis Huis ten Bosch, waar een medisch team hem zal verzorgen. Hij is daar vandaag aangekomen. Zijn toestand van ‘minimal consciousness’ is onveranderd, meldt de Rijksvoorlichtingsdienst.
Hoewel de toestand van de prins nog steeds ´zorgwekkend´ is, is verdere behandeling in een ziekenhuis niet noodzakelijk meer. Uit het bericht van de RVD:
"Daarom zullen lange termijn mogelijkheden voor zijn verzorging in Nederland of in het Verenigd Koninkrijk worden bekeken. In de komende maanden worden alle opties hiervoor in overleg met deskundigen onderzocht."
Later meer.
Hij gaat dus eigenlijk op vakantie?quote:Prins Friso naar Nederland
Prins Friso heeft het Wellington Ziekenhuis in Londen verlaten. Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst dinsdag.
Zijn toestand is onveranderd, maar hij brengt de zomer door met zijn gezin op Paleis Huis ten Bosch.
Daar zal een medisch team onder leiding van professor Jan van Gijn en Dr. Michael Kuiper hem verzorgen. Friso is dinsdag aangekomen op Huis ten Bosch.
Zijn toestand wordt nog steeds omschreven als ''zorgwekkend'', maar verdere behandeling in het ziekenhuis is niet.
Ja ik moest ook al lachen. Alsof ze hem à la opa Flodder overal mee naartoe gaan rijden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij gaat dus eigenlijk op vakantie?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja ik moest ook al lachen. Alsof ze hem à la opa Flodder overal mee naartoe gaan rijden.
Hopelijk doet hij dit keer wel voorzichtigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij gaat dus eigenlijk op vakantie?
Hij brengt geen tijd door met z'n gezin, z'n gezin brengt tijd door met hem.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Deze zomer zal Prins Friso met zijn gezin doorbrengen op Paleis Huis ten Bosch, waar een medisch team hem zal verzorgen.
Niet noodzakelijk of niet zinnig?quote:Hoewel de toestand van de prins nog steeds ´zorgwekkend´ is, is verdere behandeling in een ziekenhuis niet noodzakelijk meer
Nah.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Uit het feit dat hij naar Nederland wordt overgebracht en thuis op het paleis verblijft, kun je afleiden dat van een "behandeling" niet echt sprake is. Wel is er verzorging.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Derive het volgende:
Onbegrijpelijk eigenlijk dat er niet gewoon wordt gestopt met de behandeling.
Iedereen gaat ervan uit dat hij een kasplantje is. In dat geval vind ik het een logisch oordeel. Maar we weten idd te weinig om dat te kunnen stellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uit het feit dat hij naar Nederland wordt overgebracht en thuis op het paleis verblijft, kun je afleiden dat van een "behandeling" niet echt sprake is. Wel is er verzorging.
Verder valt me op hoe veel mensen de stekker eruit willen trekken zonder de precieze ins & outs te kennen. Ik vind dat het publiek zich moet weerhouden van het vellen van een oordeel over iets dat bij uitstek een privé-aangelegenheid is.
Zelfs al is hij een kasplantje, dan is het nog niet aan de bevolking om daar een oordeel over te vellen. Dat Friso toevallig een bekend persoon is, verandert daar feitelijk niks aan. Per saldo is hij gewoon de echtgenoot, de vader, broer en zoon. Niet de prins.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Iedereen gaat ervan uit dat hij een kasplantje is. In dat geval vind ik het een logisch oordeel. Maar we weten idd te weinig om dat te kunnen stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |