abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127737163
Originele OP:

quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.

Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien :)
Korte omschrijving depressie:

quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
Korte uitleg van angststoornissen:

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis

Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Vorige delen:

R&P / Depressie & Angst #1
R&P / Depressie & Angst #2
R&P / Depressie & Angst #3
R&P / Depressie & Angst #4
R&P / Depressie & Angst #5
R&P / Depressie & Angst #6
R&P / Depressie & Angst #7
R&P / Depressie & Angst #8
R&P / Depressie & Angst #9
R&P / Depressie & Angst #10
R&P / Depressie & Angst #11
R&P / Depressie & Angst #12
R&P / Depressie & Angst #13
R&P / Depressie & Angst #14 ..... waar we het kabinet NIET leuk vinden
R&P / Depressie & Angst #15 ..... zonder bijwerkingen!
R&P / Depressie & Angst #16
R&P / Depressie & Angst #17
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_127737180
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, precies! Het zal wel een functie hebben ook, best benieuwd naar :P
Afleiding, net als het feit dat ik soms uren op een homosite rondhang om profieltjes te bekijken :')
pi_127737216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:22 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Afleiding, net als het feit dat ik soms uren op een homosite rondhang om profieltjes te bekijken :')
Ja, maar ik heb best een hekel aan huishoudelijke klussen :D
Als ik me verveel ga ik inderdaad wel tv kijken of op internet rondhangen en koekeloeren :P
Tante minthy!! O+
pi_127737247
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb best een hekel aan huishoudelijke klussen :D
Als ik me verveel ga ik inderdaad wel tv kijken of op internet rondhangen en koekeloeren :P
Heb meestal wel werk gelukkig, ben nu wederom gevraagd als ''deskundige'' in ene bepaalde zaak. Best wel een eer moet ik zeggen ;)
pi_127737262
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:27 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Heb meestal wel werk gelukkig, ben nu wederom gevraagd als ''deskundige'' in ene bepaalde zaak. Best wel een eer moet ik zeggen ;)
Tof, jong!! :D
Voor een langere periode?
Tante minthy!! O+
pi_127737338
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Tof, jong!! :D
Voor een langere periode?
Meestal zeer kort, je zou eens moeten weten hoeveel werk er ligt. Het handige is van mij is de ervaringen welke ik heb opgedaan in het leven. Hoe negatief ook, zet het nu om in praktijk gerichte informatie voor bepaalde diensten. Iet s wat uiteraard al veel langer doe echter spreek er niet over, of wel maar dan in mijn onbegrijpelijke woorden :)
pi_127737414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:34 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Meestal zeer kort, je zou eens moeten weten hoeveel werk er ligt. Het handige is van mij is de ervaringen welke ik heb opgedaan in het leven. Hoe negatief ook, zet het nu om in praktijk gerichte informatie voor bepaalde diensten. Iet s wat uiteraard al veel langer doe echter spreek er niet over, of wel maar dan in mijn onbegrijpelijke woorden :)
Geen idee in welke hoek ik het moet zoeken, maar dat hoeft ook niet ;)
Mooi dat je iets negatiefs nu om kan zetten in iets positiefs ^O^
Tante minthy!! O+
pi_127737517
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Geen idee in welke hoek ik het moet zoeken, maar dat hoeft ook niet ;)
Mooi dat je iets negatiefs nu om kan zetten in iets positiefs ^O^
Dat moet ook zo blijven, dat jij niet weet in welke hoek jij moet zoeken. Doe enkel goed, voor Konstantin hoe beter hij het zal hebben in de hemel. Dat is mijn visie...
pi_127737590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:48 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat moet ook zo blijven, dat jij niet weet in welke hoek jij moet zoeken. Doe enkel goed, voor Konstantin hoe beter hij het zal hebben in de hemel. Dat is mijn visie...
Zolang je er maar goed aan doet, toch?
Tante minthy!! O+
pi_127737630
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Zolang je er maar goed aan doet, toch?
Naar verluid, heb een grotere database dan welke overheidsdienst in heel Europa voor zover bekend over een bepaald subject. Zal eens voorzichtig mijn masker afdoen, al weet jij dat ik dat
dan weer lastig vind :') :)

Notitie, deze is uiteraard niet aanwezig in huize Fausti dus doe geen moeite voor die welke nu nieuwsgierig zijn.
pi_127737674
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:58 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Naar verluid, heb een grotere database dan welke overheidsdienst in heel Europa voor zover bekend over een bepaald subject. Zal eens voorzichtig mijn masker afdoen, al weet jij dat ik dat
dan weer lastig vind :') :)

Notitie, deze is uiteraard niet aanwezig in huize Fausti dus doe geen moeite voor die welke nu nieuwsgierig zijn.
Als die info gevoelig is dan kan je dat beter niet hier delen lijkt me :P
Tante minthy!! O+
pi_127737711
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 02:05 schreef minthy het volgende:

[..]

Als die info gevoelig is dan kan je dat beter niet hier delen lijkt me :P
Niet gevoelig maar wel van belang voor mijzelf en waar mij in beweeg. Leuke quote van een bepaalde persoon,

quote:
dat jij de enige bent ooit die er meer mee bezig is dan wie dan zeer indrukwekkend.
Krijg je toch een paar veren in je reet geduwd :D
pi_127737776
Maar goed ontopic: Heb inmiddels alweer 2 dagen niet geslapen, mag wel naar een rouwverwerkingspyscholoog. Echter er zit een wachttijd van slechts 3 maanden op :{
  donderdag 13 juni 2013 @ 04:20:03 #14
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_127738111
Okay, nu maar eens een on topic antwoord.

Ik ben depressief... de meeste mensen merken het niet, ik heb een pilletje per dag om in elk geval als niet depressief voor te komen.

En voor degenen die niet weten hoe ver depressiviteit wel of niet strekt!
- Zonder pilletje zou ik waarschijnlijk tegen mezelf praten als ik tegen problemen aan zou lopen waar ik geen raad mee zou weten.
- Met dit dagelijks pilletje, kan ik jouw broer of zus zijn... zonder dat je ooit zou merken dat ik de wereld soms moeilijker vind dan jij.

Waarschijnlijk ken jij ook wel een paar mensen die niet opvallen.. maar die toch anti depressiva slikken. Waarschijnlijk juist degenen van wie je het niet verwacht.

Want zelfs toen ik geen anti depressiva slikte was ik het hart van de vriendengroep... degene die de vrienden bij elkaar hield, en zelfs uitbreidde. Ik was zelfs de verbindende factor... ware het dat ik wel vrolijk ( en oprecht vrolijk was) in het samenzijn van al deze vrienden... maar ik ook graag wat uurtjes alleen doorbracht thuis).

Maar angststoornissen en depressiviteit wist ik altijd goed te scheiden. En terecht... want niet elke angststoornis leidt tot depressiviteit..

Mijn angsten van destijds zijn niet meer de angsten van vandaag.
De enige angst die ik nog heb ik afgewezen worden op wat ik zou moeten kunnen en kennen (betreft beroepen).
Voor de rest heb ik eigenlijk geen angst meer... een slangenkuil, alligators, klootzakken met messen, al dan niet in een grote meerderheid.

Met een kleine overdrijving... ben ik nog minder bang me in de baan van een kogel te gooien, dan dat ik mezelf moet bloot geven voor iemand die verantwoordelijk is voor of ik een baan krijg of niet.

Maar in alles waarin ik mezelf wordt geacht te zijn... of het bij vrouwen of bij sollicitaties gaat waar ik echt voor wil gaan... daarin ben ik nog steeds een watje. Ik kan allesverkopen, behalve mezelf
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_127741437
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 04:20 schreef EricOscuro het volgende:
...

De enige angst die ik nog heb ik afgewezen worden op wat ik zou moeten kunnen en kennen (betreft beroepen).
Voor de rest heb ik eigenlijk geen angst meer... een slangenkuil, alligators, klootzakken met messen, al dan niet in een grote meerderheid.

Met een kleine overdrijving... ben ik nog minder bang me in de baan van een kogel te gooien, dan dat ik mezelf moet bloot geven voor iemand die verantwoordelijk is voor of ik een baan krijg of niet.

Maar in alles waarin ik mezelf wordt geacht te zijn... of het bij vrouwen of bij sollicitaties gaat waar ik echt voor wil gaan... daarin ben ik nog steeds een watje. Ik kan allesverkopen, behalve mezelf
Wow EricOscuro, dit stukje klinkt wel heel, heel erg herkenbaar. Ik slik zelf geen AD nog maar wellicht dat dat nog komt. Wel kan ik me vinden in het deel dat je beschrijft van het verbergen. Mijn onzekerheid in veel situaties kon ik, met name bij bekenden goed verbergen. Inmiddels ben ik zover dat ik er gewoon over praat met mensen, maar moeilijke situatie vermijd ik als de pest. Dat is heel vervelend omdat je eigenlijk stil blijft staan in je leven terwijl je verder wilt, maar t is zo lekker veilig dus ga je maar niet verder, of die uitdaging aan. Dat is maar moeilijk soms

Zelf ben/was ik dat zat. Met hulp zat ik tot een week of 3 a 4 geleden bijna op een punt dat ik de moeilijke dingen aan wilde proberen te gaan, met name net als in jouw verhaal het veranderen van baan, sollicitatie en dan het gesprek. "Ben ik wel goed genoeg"? die gedachte was een stukje minder aanwezig. Medicatie was ook niet meer nodig, kortom het ging wel OK.

Toen kwam drie weken terug de klap van de relatiebreuk die ik in het vorige topic heb genoemd. Dat heeft me zo ongelooflijk terug naar beneden geschopt. Het probleem waar ik nu tegenaan loop is het scheiden van de gedachten en de emoties naar de juiste reden. Ik heb veel momenten dat me dat gewoon bijna niet lukt. Voel ik me nou klote door mijn lage eigenwaarde, of door t verlies van mijn vriendin en het alleen zijn. Die negatieve spiraal is bijna niet uit te komen dan op sommige momenten. Met name ochtend en de laatste tijd ook soms de avond ;(

Maar met jou gaat het met AD dus een stukje beter nu?
pi_127750380
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:52 schreef Cue_ het volgende:

Je moet toch iets doen in de tussentijd, dus dan maar lekker het land uit. Hou je ons af en toe op de hoogte?
One big mind fuck. Ik zal kijken of ik eens wat foto's kan maken. Ik zit atm in Szaflary en ben vanochtend/middag door Nowy Targ geweest. Ijsco voor 25 eurocent :'). Tot dusverre een grote 'wtf am I doing here'. Ik zit echt in zo'n berg dorpje waar alle oudjes direct bij je over de vloer komen en vragen wie is die knul in die rare kleding? :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127750739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

One big mind fuck. Ik zal kijken of ik eens wat foto's kan maken. Ik zit atm in Szaflary en ben vanochtend/middag door Nowy Targ geweest. Ijsco voor 25 eurocent :'). Tot dusverre een grote 'wtf am I doing here'. Ik zit echt in zo'n berg dorpje waar alle oudjes direct bij je over de vloer komen en vragen wie is die knul in die rare kleding? :').
Szaflary in Polen? Zit een Roma gemeenschap, tenminste of ze er nu nog zitten weet ik niet maar goed. Is toch best leuk zulke oudjes :+
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:40:38 #18
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127750770
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat soort dorpjes vind ik wel leuk
pi_127751077
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:39 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Szaflary in Polen? Zit een Roma gemeenschap, tenminste of ze er nu nog zitten weet ik niet maar goed. Is toch best leuk zulke oudjes :+
Inderdaad in Polen. Ik ben er al wel wat tegengekomen, ook in Nowy Targ. Zal kijken of ik wat foto's kan maken later. Die oudjes zijn naja, van die typische figuren die de hele dag op de stoel buiten zitten en naar je kijken :').

Zit hier bij een dame die me had uitgenodigd. Kwam gisteren aan, deze ochtend waren alle oude buurtjes al langsgekomen bij de moeder van deze meid. Gefeliciteerd! Is dit je zoon in law? :') :').

Het leeft hier zo anders.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_127751887
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Inderdaad in Polen. Ik ben er al wel wat tegengekomen, ook in Nowy Targ. Zal kijken of ik wat foto's kan maken later. Die oudjes zijn naja, van die typische figuren die de hele dag op de stoel buiten zitten en naar je kijken :').

Zit hier bij een dame die me had uitgenodigd. Kwam gisteren aan, deze ochtend waren alle oude buurtjes al langsgekomen bij de moeder van deze meid. Gefeliciteerd! Is dit je zoon in law? :') :').

Zou tof wezen, foto's het leven is daar anders klopt. Minder hectiek meer rust, al zul je vast een beetje een vreemde eend zijn daar. Is ook typisch dat heel het dorp komt kijken is alleen maar leuk lijkt mij. Probeer er gewoon van te genieten, en neem die rust in je op. En neem hetmee naar huis in een potje bijvoorbeeld ;)
pi_127754206
Drink een pilsener Urquell op ons, S_E!
pi_127754602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

:D Wat leuk
pi_127754823
Hoi,
het gaat nu een stuk beter :)

Vanmorgen een hele heftige bui gehad, veel gepraat maar nu is het wel weer okey.
Blijft moeilijk zo af en toe.
Ik wou dat ik gewoon een knop kon omzetten van "nu ga ik weer normaal doen"
Maar ja.
Twiddel
pi_127755256
Ik vraag mij zo vaak af of ik mij niet enorm aanstel.
Ik bedoel, vanmorgen was ik totaal aan het flippen, was heel suicidaal en heb mijzelf ook pijn gedaan. Het kostte de leiding 2 uur om mij rustig te krijgen.
En dat na aanleiding van een intake die niet goed lukte.

Ik kan mijzelf niet stoppen, mijn hoofd is dan zo vol en allerlei waanideen schieten voorbij, het is echt eng.
Best moeilijk.
Twiddel
pi_127768096
quote:
14s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Gray het volgende:
Drink een pilsener Urquell op ons, S_E!
Net een vage apple beer gedronken met een aantal locals hier, gisteren hadden ze 70% vodka voor me klaar staan. Dafuq :'). Ik heb me weer zelden zo lost gevoeld.

Check :') De bergen op de achtergrond zijn de tatra mountains. Foto is van paar uur geleden.

Mindfuck, geen idee wat ik aan het doen ben. Zaterdag Slovakije. Ik ga hier naar toe. http://www.aquacity.sk/
pi_127768319
quote:
99s.gif Op donderdag 13 juni 2013 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik vraag mij zo vaak af of ik mij niet enorm aanstel.
Ik bedoel, vanmorgen was ik totaal aan het flippen, was heel suicidaal en heb mijzelf ook pijn gedaan. Het kostte de leiding 2 uur om mij rustig te krijgen.
En dat na aanleiding van een intake die niet goed lukte.

Ik kan mijzelf niet stoppen, mijn hoofd is dan zo vol en allerlei waanideen schieten voorbij, het is echt eng.
Best moeilijk.
Je hoofd is aan het 'racen'. Mijn peut' zegt altijd dat dat tekenen van burnout/depressie zijn. Niet specifiek, maar dat je je hersenen niet meer onder controle hebt. En daar werken aldus mijn peut, de typerende AD' weer gooed voor.
pi_127768476
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Zou tof wezen, foto's het leven is daar anders klopt. Minder hectiek meer rust, al zul je vast een beetje een vreemde eend zijn daar. Is ook typisch dat heel het dorp komt kijken is alleen maar leuk lijkt mij. Probeer er gewoon van te genieten, en neem die rust in je op. En neem hetmee naar huis in een potje bijvoorbeeld ;)
De rust is hier echt bizar. Bussen gaan hier om de 2 uur(!). Er komen hier tractors met die oudjes over de weg, bezopen :'). Iedereen heeft honden. Uitzicht is fantastisch en het is vooral enorm rustig. Kabbelende beekjes etc. Dat zou wel weer iets voor Grey zijn :D.

Ze hebben hier in Szaflary in kleine supermarkt. Meer dan de helft(!) is alcohol :') _O- De rest brood, vlees, kaas en groenten. De typical necessities om hier door te komen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:13:48 #28
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127772534
Hoe voel je je als je daar bent? Als je die rust ziet en dergelijke, voel je dat zelf ook?
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:33:54 #29
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_127773711
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:07 schreef IntenSiVuS het volgende:

[..]

Wow EricOscuro, dit stukje klinkt wel heel, heel erg herkenbaar. Ik slik zelf geen AD nog maar wellicht dat dat nog komt. Wel kan ik me vinden in het deel dat je beschrijft van het verbergen. Mijn onzekerheid in veel situaties kon ik, met name bij bekenden goed verbergen. Inmiddels ben ik zover dat ik er gewoon over praat met mensen, maar moeilijke situatie vermijd ik als de pest. Dat is heel vervelend omdat je eigenlijk stil blijft staan in je leven terwijl je verder wilt, maar t is zo lekker veilig dus ga je maar niet verder, of die uitdaging aan. Dat is maar moeilijk soms

Zelf ben/was ik dat zat. Met hulp zat ik tot een week of 3 a 4 geleden bijna op een punt dat ik de moeilijke dingen aan wilde proberen te gaan, met name net als in jouw verhaal het veranderen van baan, sollicitatie en dan het gesprek. "Ben ik wel goed genoeg"? die gedachte was een stukje minder aanwezig. Medicatie was ook niet meer nodig, kortom het ging wel OK.

Toen kwam drie weken terug de klap van de relatiebreuk die ik in het vorige topic heb genoemd. Dat heeft me zo ongelooflijk terug naar beneden geschopt. Het probleem waar ik nu tegenaan loop is het scheiden van de gedachten en de emoties naar de juiste reden. Ik heb veel momenten dat me dat gewoon bijna niet lukt. Voel ik me nou klote door mijn lage eigenwaarde, of door t verlies van mijn vriendin en het alleen zijn. Die negatieve spiraal is bijna niet uit te komen dan op sommige momenten. Met name ochtend en de laatste tijd ook soms de avond ;(

Maar met jou gaat het met AD dus een stukje beter nu?
Ik ben niet de beste raadgever in dit soort kwesties... maar ik ben blij dat je jouw situatie in mijn ervaringen bekend voorkomt. Dan heb je er toch nog wat aan. :)

Ik slik al jaren AD. Niet eens zo sterk en ook maar een pilletje per dag. Ik zou me waarschijnlijk wel prettiger voelen als ik wat sterkere medicijnen zou slikken of wat meer per dag. Toch doe ik dat bewust niet, je kunt er erg afhankelijk van worden. Ik slik gewoon net genoeg om me niet al te slecht te voelen... (als een minimaal 5 je als cijfer op de schaal van gelukkig/ ongelukkig. Alles wat ik daarboven wil bereiken, ben ik dan zelf verantwoordelijk voor).

En dat van jouw verbroken relatie... bij mij eindigde de relatie juist doordat we gingen samenwonen en ik er op een bepaald moment vrijwel alleen voor stond betreft het werk dat nog in de woning moest gebeuren. Mijn vriendin kreeg ischias... haar kinderen deden (nadat alle spullen waren verhuisd) ook bijna niets meer. En na twee fijne weken... was het helemaal op bij mij. En mede daardoor ging het uit, ik moest weer bij mijn ouders intrekken... Ik had dik 75% van het werk gedaan... maar stond met lege handen.
En dat had ik ook nog geen nieuwe huisarts dus had ik ook nog wekenlang geen nieuwe AD gehad.
Dat werd uiteindelijk een ramp, toen ik weer tijdelijk bij mijn ouders woonde.

Maar alles is uiteindelijk wel weer goed gekomen en achteraf is het maar goed geweest dat ik weg was bij mijn ex. De AD sloegen gelukkig weer snel aan, en dan ook nog een vakantie naar Egypte met de familie... dat heeft me er weer wat sneller bovenop geholpen. En sinds een jaar heb ik weer een nieuwe woning met een redelijk grote tuin.

Dus ja, ik kan wel zeggen dat het met mij wel weer prima gaat. Niet uitstekend maar ook niet slecht. En gelukkig heb een katertje die met zijn fratsen me toch dagelijks een paar lachbuien bezorgt. _O-

En wat betreft AD. Ik zou gewoon redelijk licht beginnen met een pilletje per dag. Je hebt weliswaar de kans dat je dan ook stil blijft staan... maar je gaat tenminste niet achteruit.
Succes en geluk gewenst!
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_127775997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

De rust is hier echt bizar. Bussen gaan hier om de 2 uur(!). Er komen hier tractors met die oudjes over de weg, bezopen :'). Iedereen heeft honden. Uitzicht is fantastisch en het is vooral enorm rustig. Kabbelende beekjes etc. Dat zou wel weer iets voor Grey zijn :D.
Klinkt super inderdaad. :Y

Tot enkele maanden geleden had ik ook gepland om rond deze tijd zoiets op te zoeken in de omgeving Spanje/Frankrijk. Dat heb ik echter uitgesteld omdat ik het gevoel had hier nog iets te doen. Het is één van de redenen waarom ik ben gestopt als moderator. Het is echter nog niet van de baan, slechts voor onbepaalde tijd uitgesteld. :)

De laatste tijd ben ik aan het oefenen met meer letten op m'n ademhaling, geïnspireerd door Tich Nhat Han en de Boeddha. Het werkte enorm goed op het moment dat ik me heel erg op liet winden door een liefdesperikel, één van de dingen in het leven die me nog kan laten verzinken in gedachten. Misschien is het ook een tip die van pas kan komen voor mensen hier. :)

Dat, en mediteren in de trein. Dat kalmeert ook enorm en maakt een terugreis van de bioscoop tot een langdurige glimlach. :s)
pi_127776189
Op een mobiel word je helemaal gek van al die tekst
Rustig aan.
pi_127776388
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
Op een mobiel word je helemaal gek van al die tekst
Daarom reageer ik hier overdag nauwelijks :P
Tante minthy!! O+
pi_127776597
Vanmiddag voor het eerst in tijden weer alleen naar een winkel geweest. Met dat ik het hier neerzet denk ik "wat klinkt dat waanzinnig suf!", maar wat was ik even trots... :')
Tante minthy!! O+
pi_127776625
Echt de schijt krijg ik eraan, geen familie en amper vrienden. Genoeg kennissen daar niet van maar daar ga je bepaalde gesprekken niet mee aan. Wat ook zo van baal is dat er ieder keer wel weer iets misgaat en het lijkt wel alsof ik enkel half-labiele mensen aantrek. En dan nog dat mijn cultuur zo verschild met de normale Europese cultuur en daar op afgerekend word. Shitzooi.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:23:01 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127777006
Net thuis.. wat opzich een leuke avond had moeten zijn, doet het me enkel meer beseffen wat ik allemaal niet heb en dat ik hier eigenlijk gewoon weg moet. Ergens anders wonen, ergens anders leven, vrienden proberen te maken. Maar ik wee nie hoe of wat ik dat moet doen.
Had ook gewoon gelijk door naar huis moeten gaan ipv de hoop hebben op een leuke avond :')

morgen nog werken ook, hopelijk kom ik m'n bed uit morgen , want veel slaap zit er niet meer in.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:52:16 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127780514
wat ben ik blij dat een collega van mij vanmiddag vrij is.. men wat ik me soms ergeren aan allerlei geluidjes van haar kant :')
I know, ligt aan mij, maar het maakt me niet vrolijker :+
pi_127786790
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoe voel je je als je daar bent? Als je die rust ziet en dergelijke, voel je dat zelf ook?
Ik voel inderdaad rust. Complete rust. Deze mensen leven in zo'n langzame maatschappij it's crazy.
pi_127789446
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik voel inderdaad rust. Complete rust. Deze mensen leven in zo'n langzame maatschappij it's crazy.
Of wij zijn de crazies.
pi_127792454
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Of wij zijn de crazies.
pi_127798600
pfff
net thuis van een leuk dagje vermaak op Volkel, leeg huis en ik stort compleet in... waarom ;(
pi_127801930
Ik dacht even dat ik in het "hoe voel je je nu" topic zat

Anyway, ik ga met medicatie afbouwen zodra ik terug ben van vakantie. Ik ga niet helemaal stoppen, maar van 10mg naar iets van 2,5mg en dan kijken hoe het dan loopt.

Wie weet voel ik me dan alleen maar beter en komt de depressie niet terug!
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:24 schreef IntenSiVuS het volgende:
pfff
net thuis van een leuk dagje vermaak op Volkel, leeg huis en ik stort compleet in... waarom ;(
Volkel is toch die luchtmachtbasis? Was het een vliegshow? Want een vriend van mij is daar vandaag heengeweest :P
pi_127802140
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik dacht even dat ik in het "hoe voel je je nu" topic zat

Tja, depressie en angst heeft nu eenmaal veel met gevoel te maken :P

Mooi dat je het afbouwen gaat proberen ^O^
Tante minthy!! O+
pi_127802699
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Volkel is toch die luchtmachtbasis? Was het een vliegshow? Want een vriend van mij is daar vandaag heengeweest :P
yup
pi_127802770
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef minthy het volgende:

[..]

Met heel veel gevoel, ook logisch natuurlijk.
pi_127802955
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, zat er al vanaf begin dit jaar serieus over na te denken, maar nu gaat het (straks na m'n vakantie) dan ook echt beginnen..het zal mij benieuwen! :P
Gaat zeker wel spannend worden, ik wil namelijk wel graag m'n oorspronkelijke gevoelens terug (ik word door de medicatie wat vlakker).
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:13 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Met heel veel gevoel, ook logisch natuurlijk.
Gevoel (of het ontbreken daarvan) is juist de reden (de belangrijkste reden) waarom ik met dat spul wil gaan afbouwen :P

En mocht het niet lukken, dan kan ik altijd nog weer opnieuw gaan opbouwen, no problem ^O^
pi_127803403
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, zat er al vanaf begin dit jaar serieus over na te denken, maar nu gaat het (straks na m'n vakantie) dan ook echt beginnen..het zal mij benieuwen! :P
Gaat zeker wel spannend worden, ik wil namelijk wel graag m'n oorspronkelijke gevoelens terug (ik word door de medicatie wat vlakker).

[..]

Gevoel (of het ontbreken daarvan) is juist de reden (de belangrijkste reden) waarom ik met dat spul wil gaan afbouwen :P

En mocht het niet lukken, dan kan ik altijd nog weer opnieuw gaan opbouwen, no problem ^O^
Waar jij met medicatie zit, zit zelf dan weer met iets anders, mijn definitieve stap om met pensioen te gaan komt steeds er steeds aan. Zou al in April erin gaan, maar steeds weer uitgesteld. En dan moet je afbouwen in je aantal zaken, iets wat mij niet lekker zit want wie neemt het over.

Al is mijn werk mijn medicijn dan weer, gewoon lastig kan het niet loslaten. En ook de reacties een 26jarige welke daarin gaat is ook niet mals :')
pi_127803406
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef IntenSiVuS het volgende:

[..]

yup
Die vriend zou morgen eventueel bij me langs komen, maar als het echt zo vermoeiend was, dan zal ie vast wel thuis blijven ;(
pi_127803539
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Waar jij met medicatie zit, zit zelf dan weer met iets anders, mijn definitieve stap om met pensioen te gaan komt steeds er steeds aan. Zou al in April erin gaan, maar steeds weer uitgesteld. En dan moet je afbouwen in je aantal zaken, iets wat mij niet lekker zit want wie neemt het over.

Al is mijn werk mijn medicijn dan weer, gewoon lastig kan het niet loslaten. En ook de reacties een 26jarige welke daarin gaat is ook niet mals :')
Tsja, ik ken je verder niet, dus wat je precies bedoelt te zeggen met je verhaal weet ik ook niet :@
Je gaat met je 26e met pensioen heb ik begrepen. Daar zal vast wel een verhaal aan vast zitten, maar dat verhaal ken ik verder niet. Kan dus ook niet een bepaalde lading uit jouw verhaal opmaken.
pi_127803689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die vriend zou morgen eventueel bij me langs komen, maar als het echt zo vermoeiend was, dan zal ie vast wel thuis blijven ;(
Niet zozeer vermoeiend, ook wel een beetje maar gewoon leuk, een fijne afleiding.
En dan kom je thuis in een leeg stil huis en dan is t gelijk weer allemaal negatief. Dus dat bedoelde ik met instorten.
pi_127803780
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, ik ken je verder niet, dus wat je precies bedoelt te zeggen met je verhaal weet ik ook niet :@
Je gaat met je 26e met pensioen heb ik begrepen. Daar zal vast wel een verhaal aan vast zitten, maar dat verhaal ken ik verder niet. Kan dus ook niet een bepaalde lading uit jouw verhaal opmaken.
Klopt zit een verhaal aan vast. Maar ja wat ga ik met al die vrije tijd doen? Wat gaan mogelijk mensen ervan denken? Wat als de nieuweling die mijn taken overneemt het niet aankan?

Val ik niet nog in een veel dieper gat dan nu al het geval is? Brrr... En hoe reageert de omgeving erop en mogelijk mensen die je leert kennen. Hoe leg je het allemaal uit? Dat dus.
pi_127803786
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef IntenSiVuS het volgende:

[..]

Niet zozeer vermoeiend, ook wel een beetje maar gewoon leuk, een fijne afleiding.
En dan kom je thuis in een leeg stil huis en dan is t gelijk weer allemaal negatief. Dus dat bedoelde ik met instorten.
Ik ken verder je situatie niet, heb je last van eenzaamheid of zo misschien??
pi_127803861
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:36 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Klopt zit een verhaal aan vast. Maar ja wat ga ik met al die vrije tijd doen? Wat gaan mogelijk mensen ervan denken? Wat als de nieuweling die mijn taken overneemt het niet aankan?

Val ik niet nog in een veel dieper gat dan nu al het geval is? Brrr... En hoe reageert de omgeving erop en mogelijk mensen die je leert kennen. Hoe leg je het allemaal uit? Dat dus.
Vetgedrukte is niet echt een antwoord op te geven. Mijn ervaring is dat -velen- het zien als een slechte eigenschap:er moet toch iets mis zijn met die jongen?
Beetje dat idee.

Enige mensen die wel normaal met mij omgaan zijn mijn familie, mijn vrienden en mensen die in een vergelijkbare situatie zitten of het kunnen herkennen.
pi_127803951
eenzaamheid momenteel wel ja (onterecht want kan genoeg doen met vrienden etc). Maar dat is niet zo gek na 9 jaar relatie waarvan 4,5 jaar samen in een huis
pi_127804099
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte is niet echt een antwoord op te geven. Mijn ervaring is dat -velen- het zien als een slechte eigenschap:er moet toch iets mis zijn met die jongen?
Beetje dat idee.

Enige mensen die wel normaal met mij omgaan zijn mijn familie, mijn vrienden en mensen die in een vergelijkbare situatie zitten of het kunnen herkennen.
Eigenlijk is het ook nooit goed, heb er gewoon netjes voor gewerkt. En heb er dus ook recht op, net als al de anderen voor mij. Familie heb ik niet, en de vrienden die ik heb weten wat ik nu doe als werk daar zit het probleem ook niet.
pi_127804417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Eigenlijk is het ook nooit goed, heb er gewoon netjes voor gewerkt. En heb er dus ook recht op, net als al de anderen voor mij. Familie heb ik niet, en de vrienden die ik heb weten wat ik nu doe als werk daar zit het probleem ook niet.
Het is ook nooit goed. Uiteindelijk heb ik maar geaccepteerd dat sommige mensen nou eenmaal een te klein vermogen hebben om ook jouw situatie te kunnen begrijpen en ben je -dus- incompatible met die mensen.
Zulke mensen gewoon links laten liggen, je gaat niks aan ze hebben..integendeel.
pi_127805058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed. Uiteindelijk heb ik maar geaccepteerd dat sommige mensen nou eenmaal een te klein vermogen hebben om ook jouw situatie te kunnen begrijpen en ben je -dus- incompatible met die mensen.
Zulke mensen gewoon links laten liggen, je gaat niks aan ze hebben..integendeel.
Tussen ons ligt het wat anders, kan niet openlijk spreken over mijn werkzaamheden nu en in de toekomst ook niet. Feit is wij als team worden weggesaneerd, dus na alles wat wij gedaan hebben. Speelt al maanden dit, iedere keer mochten wij blijven en nu ineens moeten wij opzouten.

En daar valt niets tegen in te brengen, het is definitief. Hier heb je een lullige vergoeding iedere maand, bek dicht en klaar. Daar werk je dan 7 jaar voor en bedankt he. Had gewoon en kantoorbaan moeten pakken, alleen dat gaat nu niet meer lukken.

Man man, ik word bijna jaloers op die gasten welke wel een normale baan hebben. Aan de andere kant 1200E in de maand en op mijn kloten zitten is ook niet verkeerd al wil ik dat niet.
pi_127815836
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef Cue_ het volgende:
wat ben ik blij dat een collega van mij vanmiddag vrij is.. men wat ik me soms ergeren aan allerlei geluidjes van haar kant :')
I know, ligt aan mij, maar het maakt me niet vrolijker :+
Dat heb ik op het moment met de meeste mensen, prikkels komen veel harder binnen dan normaal. Irritant :')
Tante minthy!! O+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:29:45 #58
358102 Senor__Chang
pi_127816738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

quote:
12s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Of wij zijn de crazies.
:Y
Guilty as changed.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:33:49 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127816837
1200 voor op je kloten zitten is miss leuk, maar veels te weinig voor me om nog beetje leuke dingen te kunnen doen :X
pi_127817290
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:33 schreef Cue_ het volgende:
1200 voor op je kloten zitten is miss leuk, maar veels te weinig voor me om nog beetje leuke dingen te kunnen doen :X
Leuk is anders zeker, Echter in werk heb ik geen enkel toekomst perspectief is een feit helaas. Als je twee inkomens hebt in een huishouden kan het nog wel, maar heb geen partner. Ding is heb enorm veel tijd hierin zitten. Ben altijd flink onderbetaald geweest en heb enorm veel passie in wat ik deed. En altijd moest je liegen over wat je deed, want liep gewoon risico's punt. En dan zo behandeld worden, is meer dan pijnlijk.

En van alle beloftes is niets waar, dit klinkt arrogant doch zonder mij, En zoveel anderen hadden ze het nooit voor elkaar gekregen. Maar goed sluit het hoofdstuk af, en ga genieten van mijn welverdiende ''pensioen'' wat eigenlijk gewoon een verkapte we trappen je de uitkering weer in en veel plezier. De eerste die tegen mij zegt je bent een klaploper krijgt er een op zijn smoel, dat kan ik je vertellen.
pi_127817436
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

De eerste die tegen mij zegt je bent een klaploper krijgt er een op zijn smoel, dat kan ik je vertellen.
Nou, ik zou zeggen, begin dan maar alvast met je vuist te zwaaien, want op fok verdrink je in die gasten :')
Ik geef het minder dan een week :P
pi_127817485
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik zou zeggen, begin dan maar alvast met je vuist te zwaaien, want op fok verdrink je in die gasten :')
Ik geef het minder dan een week :P
Juist de gasten welke onder de baas zijn tijd iedere keer op FOK! zitten. Ze zouden zich mogen schamen. Liet ze maar eens ruilen, een week en ze waren morsdood in een sloot teruggevonden.
Pedante eikels :')
pi_127818045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Leuk is anders zeker, Echter in werk heb ik geen enkel toekomst perspectief is een feit helaas. Als je twee inkomens hebt in een huishouden kan het nog wel, maar heb geen partner. Ding is heb enorm veel tijd hierin zitten. Ben altijd flink onderbetaald geweest en heb enorm veel passie in wat ik deed. En altijd moest je liegen over wat je deed, want liep gewoon risico's punt. En dan zo behandeld worden, is meer dan pijnlijk.

En van alle beloftes is niets waar, dit klinkt arrogant doch zonder mij, En zoveel anderen hadden ze het nooit voor elkaar gekregen. Maar goed sluit het hoofdstuk af, en ga genieten van mijn welverdiende ''pensioen'' wat eigenlijk gewoon een verkapte we trappen je de uitkering weer in en veel plezier. De eerste die tegen mij zegt je bent een klaploper krijgt er een op zijn smoel, dat kan ik je vertellen.
Wil je vertellen wat je passie is, of doe je dat liever niet? Ik ben wel benieuwd namelijk. :)
pi_127823525
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 04:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Wil je vertellen wat je passie is, of doe je dat liever niet? Ik ben wel benieuwd namelijk. :)
In de basis criminaliteit en de bestrijding van criminaliteit. Dat zou genoeg moeten zeggen waar ik mij in begeeft heb. Het overlijden van Konstant heeft mij daartoe geleid, niet meer en niet minder.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:01:51 #65
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_127825962
Feest!
Vakantie!
Zon!
Warmte!
En *;

Edit: Oeps. Ik dacht dat dit het 'hoe voel je je nu'-topic was.

[ Bericht 19% gewijzigd door Joipoidoipoipoi op 15-06-2013 15:09:33 ]
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_127826033
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Feest!
Vakantie!
Zon!
Warmte!
En *;
Doe eens niet zo vrolijk ;(

Hoe is het met jou eigenlijk?
pi_127826307
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Feest!
Vakantie!
Zon!
Warmte!
En *;

Edit: Oeps. Ik dacht dat dit het 'hoe voel je je nu'-topic was.
Vanwaar die verwijzing naar hvjjn elke keer? Zo erg is het hier toch niet qua offtopic geklets :?
Tante minthy!! O+
pi_127826358
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Vanwaar die verwijzing naar hvjjn elke keer? Zo erg is het hier toch niet qua offtopic geklets :?
Schijnbaar wel. Al zit er meer achter die angsten en depressie...
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:15:33 #69
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127826434
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:12 schreef minthy het volgende:

[..]

En dan nog is voor de meeste mensen hier hoe ze zich voelen verbonden met een depressie of angsten.
pi_127826459
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan nog is voor de meeste mensen hier hoe ze zich voelen verbonden met een depressie of angsten.
Juist mooi gezegd.
pi_127826498
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

In de basis criminaliteit en de bestrijding van criminaliteit. Dat zou genoeg moeten zeggen waar ik mij in begeeft heb. Het overlijden van Konstant heeft mij daartoe geleid, niet meer en niet minder.
Ah okay. Ik weet niet wie of wat Konstant is, maar dat is okay. :)
pi_127826594
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah okay. Ik weet niet wie of wat Konstant is, maar dat is okay. :)
Konstant was mijn vriendje.
pi_127826804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Precies dat. Ik voelde me ook weer eens teveel aangesproken en zo, moet ik ook niet doen :+
Tante minthy!! O+
pi_127826857
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Konstant was mijn vriendje.
Ah, vandaar. Is er een andere manier om je passie vorm te geven?
pi_127826947
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Is er een andere manier om je passie vorm te geven?
Passie is in deze denk ik het verkeerde woord, het is een soort van wraak. Kan niet leven zonder hem, en echt er over praten laat staan zo openlijk al helemaal niet.
pi_127828729
:(
Rustig aan.
pi_127828811
Zijn er meer mensen die in de weekenden meer klachten hebben dan doordeweeks?
Hier begin ik een patroontje te ontdekken. Weekenden gaan ruk (eenzaam, wel dingen willen doen maar geen idee met wie/waar), doordeweeks lijkt het beter te gaan.
Tante minthy!! O+
pi_127828866
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef minthy het volgende:
Hier begin ik een patroontje te ontdekken. Weekenden gaan ruk (eenzaam, wel dingen willen doen maar geen idee met wie/waar), doordeweeks lijkt het beter te gaan.
Meer ehm...
Bezigheden die nuttig voelen allicht oid?
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:44:43 #79
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127828906
quote:
Ik heb het zelf niet maar kan het me wel voorstellen.
Je ziet dan vaak toch mensen die leuke dingen gaan doen, statusupdates op facebook en dergelijke.
En dan voel je jezelf minder als je thuis zit.
pi_127829174
Nja, alle dagen lijken op elkaar hier, dus ergens wel vreemd...
Iedereen is in de weekenden wel drukker ja, dat klopt. Daardoor word je met de neus op de feiten gedrukt en het benadrukt hoe sneu het eigenlijk is dat je jezelf op/afsluit :')

Binnenkort eens een dagje weg plannen, even een s_e'tje doen. Alleen ben ik niet van plan om zo ver weg te gaan.
Tante minthy!! O+
pi_127829236
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Passie is in deze denk ik het verkeerde woord, het is een soort van wraak. Kan niet leven zonder hem, en echt er over praten laat staan zo openlijk al helemaal niet.
Hm, dan zou ik het geen vorm geven. :N Je lijdt al genoeg zo, wraak maakt het alleen maar erger.

quote:
Ik ben wel bekend met de omgeving waarin ik me bevindt als trigger, dus daar zal het wel mee te maken hebben.
pi_127829284
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
Iedereen is in de weekenden wel drukker ja, dat klopt. Daardoor word je met de neus op de feiten gedrukt en het benadrukt hoe sneu het eigenlijk is dat je jezelf op/afsluit :')

Binnenkort eens een dagje weg plannen, even een s_e'tje doen. Alleen ben ik niet van plan om zo ver weg te gaan.
Tjah, of dat het juist sneu is dat je het gewoon niet kunt.
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:01:16 #83
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127829373
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef minthy het volgende:

Goed plan ^O^
Lekker een dagje naar zee ofzo.
pi_127829661
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Gray het volgende:

Ik ben wel bekend met de omgeving waarin ik me bevindt als trigger, dus daar zal het wel mee te maken hebben.
Zou kunnen, maar die is hier gewoon gelijk. Daarom vind ik het ook zo vaag :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah, of dat het juist sneu is dat je het gewoon niet kunt.
Daarom voel ik me ook zo'n ontzettende sneuneus. Iedereen doet toffe dingen en ik zeg alles af, om daar vervolgens hartgrondig van te balen :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Goed plan ^O^
Lekker een dagje naar zee ofzo.
Zoiets had ik ook in gedachten, maar dan moet ik nog nét even iets zekerder worden in het verkeer. Het is nogal een eind rijden :+
Tante minthy!! O+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:25:40 #85
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127830039
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:12 schreef minthy het volgende:

[..]

[..]

Daarom voel ik me ook zo'n ontzettende sneuneus. Iedereen doet toffe dingen en ik zeg alles af, om daar vervolgens hartgrondig van te balen :D

[..]

Zoiets had ik ook in gedachten, maar dan moet ik nog nét even iets zekerder worden in het verkeer. Het is nogal een eind rijden :+
Ben je altijd al onzeker geweest in het verkeer? Of komt het nu door je burnout?
pi_127830381
quote:

[..]

Vele zaken kunnen als trigger werken, zoals geluiden en andere prikkels. Zo kunnen bijvoorbeeld bepaalde feestdagen herinneringen opbrengen aan depressies in die periodes van voorgaande jaren. Het is iets dat ik al op jonge leeftijd waarnam in m'n familie. Later ook bij mezelf. Het geeft al best wat rust wanneer je bewust bent van dit mechanisme bij jezelf.
pi_127830510
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Hm, dan zou ik het geen vorm geven. :N Je lijdt al genoeg zo, wraak maakt het alleen maar erger.

[..]

Niet mee eens. Kan het ook anders doen de wereld begrijpt mij en mijn verdriet niet, laat ik eens van alles slechts doen. Dat werkt ook niet.
pi_127830575
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Niet mee eens. Kan het ook anders doen de wereld begrijpt mij en mijn verdriet niet, laat ik eens van alles slechts doen. Dat werkt ook niet.
De ironie wil dat ik je post niet goed begrijp. :') Bedoel je dat je je wraak ook anders kan vormgeven? Op een niet slechte manier?
pi_127830653
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:44 schreef Gray het volgende:

[..]

De ironie wil dat ik je post niet goed begrijp. :') Bedoel je dat je je wraak ook anders kan vormgeven? Op een niet slechte manier?
Juist wraak kan je zeker anders vormgeven, het woord wraak woord altijd als iets negatiefs gezien. Terwijl mijn wraak niet gericht is naar mensen welke niets verkeerds doen in hun leven. Het is gericht naar dezelfde types welke in staat zijn en hetzelfde aan te richten in andermans leven zoals dat bij mij is gebeurd.
pi_127830750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:25 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ben je altijd al onzeker geweest in het verkeer? Of komt het nu door je burnout?
Ik reed gemiddeld 800km per week met veel plezier en heel zeker, kon het ook zo in m'n kop krijgen om even een dagje naar Luxemburg te rijden. Heerlijk! M'n concentratievermogen is echter ver beneden nulpunt door die burnout inderdaad. Al een aantal keren kortaan gehad met paaltjes, stoepen en andere auto's :X
Daar ben ik heel erg van geschrokken wat meer onzeker maakt.

quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Vele zaken kunnen als trigger werken, zoals geluiden en andere prikkels. Zo kunnen bijvoorbeeld bepaalde feestdagen herinneringen opbrengen aan depressies in die periodes van voorgaande jaren. Het is iets dat ik al op jonge leeftijd waarnam in m'n familie. Later ook bij mezelf. Het geeft al best wat rust wanneer je bewust bent van dit mechanisme bij jezelf.
Dat herken ik wel, ja! Veel van dat soort triggers hier, al sluit ik er bewust een heleboel uit op het moment :P
Tante minthy!! O+
pi_127831040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Juist wraak kan je zeker anders vormgeven, het woord wraak woord altijd als iets negatiefs gezien. Terwijl mijn wraak niet gericht is naar mensen welke niets verkeerds doen in hun leven. Het is gericht naar dezelfde types welke in staat zijn en hetzelfde aan te richten in andermans leven zoals dat bij mij is gebeurd.
Het woord wraak staat ook voor iets negatiefs. ;) Ik kan zo snel even geen Nederlandse term voor een positieve vorm geven, maar misschien bestaat dat wel helemaal niet.

Persoonlijk wens ik 'slechte mensen' liever geen 'slechte dingen' toe, want daarmee draag ik 'slechte wensen' mee in m'n gedachten. Alsof je poep bij je draagt om naar een ander te gooien. Dat zaakje stinkt. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat herken ik wel, ja! Veel van dat soort triggers hier, al sluit ik er bewust een heleboel uit op het moment :P
Waarom uitsluiten en niet gebruiken om je geest te trainen eromheen te werken? Op die manier leer je omgaan met die triggers, in plaats van ze te vermijden of te doen alsof ze niet bestaan. Het is de gulden middenweg tussen het slachtoffer ervan zijn en het tot je slachtoffer maken. ;)
pi_127831474
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:01 schreef Gray het volgende:

Waarom uitsluiten en niet gebruiken om je geest te trainen eromheen te werken? Op die manier leer je omgaan met die triggers, in plaats van ze te vermijden of te doen alsof ze niet bestaan. Het is de gulden middenweg tussen het slachtoffer ervan zijn en het tot je slachtoffer maken. ;)
Die triggers bevinden zich hoofdzakelijk op het sociale vlak in combinatie met een negatief zelfbeeld. Vaak schop ik mezelf de deur uit en ga ik ze juist aan (dmv exposure proberen weer gewend te raken aan die prikkels). Het lastige is dat ik mezelf op het moment waardeloos vind en daarmee een ander niet wil confronteren. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens slachtoffer van ben, het is alleen lastig soms en je wordt er negatiever van :P
Tante minthy!! O+
pi_127831583
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Die triggers bevinden zich hoofdzakelijk op het sociale vlak in combinatie met een negatief zelfbeeld. Vaak schop ik mezelf de deur uit en ga ik ze juist aan (dmv exposure proberen weer gewend te raken aan die prikkels). Het lastige is dat ik mezelf op het moment waardeloos vind en daarmee een ander niet wil confronteren. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens slachtoffer van ben, het is alleen lastig soms en je wordt er negatiever van :P
Zou je een compleet ander mens zijn wanneer je niet de gedachte zou hebben dat je waardeloos bent? Wat verandert in realiteit nou eigenlijk? Ben je knapper, slimmer, gezonder, wijzer, wanneer je niet die gedachte hebt?
pi_127831764
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Het woord wraak staat ook voor iets negatiefs. ;) Ik kan zo snel even geen Nederlandse term voor een positieve vorm geven, maar misschien bestaat dat wel helemaal niet.

Persoonlijk wens ik 'slechte mensen' liever geen 'slechte dingen' toe, want daarmee draag ik 'slechte wensen' mee in m'n gedachten. Alsof je poep bij je draagt om naar een ander te gooien. Dat zaakje stinkt. :P

[
Wanner er geen gerechtheid heeft plaats gevonden zul je altijd wraak houden. Dat jij slechte mensen geen slechte dingen toewenst, omdat jij er misschien verder vanaf staat dan mij. Wel heel mooi natuurlijk zulke gedachtes, echter z werkt het voor mij niet en dat is weer heel logisch
pi_127831879
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Zou je een compleet ander mens zijn wanneer je niet de gedachte zou hebben dat je waardeloos bent? Wat verandert in realiteit nou eigenlijk? Ben je knapper, slimmer, gezonder, wijzer, wanneer je niet die gedachte hebt?
Geen idee eigenlijk, misschien dat ik niet bij voorbaat de angst heb dat ik uitgekotst of buitengesloten ga worden. Over het algemeen haat ik mezelf al zolang ik het me kan herinneren. Soms is het weg en pieker ik niet zoveel, maar er hoeft maar iets te gebeuren dat in mijn ogen niet goed gaat en ik ga onderuit. Dan ben ik dusdanig negatief dat ik niet naar buiten durf om anderen geen aanleiding te geven om over me te praten.
Als ik niemand tegenkom ga ik ook niets invullen qua gedachten.
Tante minthy!! O+
pi_127832219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:32 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Wanner er geen gerechtheid heeft plaats gevonden zul je altijd wraak houden. Dat jij slechte mensen geen slechte dingen toewenst, omdat jij er misschien verder vanaf staat dan mij. Wel heel mooi natuurlijk zulke gedachtes, echter z werkt het voor mij niet en dat is weer heel logisch
Er is zeker logica in te vinden, dat ontken ik niet. Ik vind het dan ook niet raar, eerder begrijpelijk. Wel vind ik het zonde, want je houdt alleen maar aan de pijn vast. Dat terwijl je het ook simpelweg los kan laten om er vanaf te komen. Dat lijkt zwaar, maar is het verrassend genoeg niet. Een steen vasthouden is zwaarder dan het te laten vallen. ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, misschien dat ik niet bij voorbaat de angst heb dat ik uitgekotst of buitengesloten ga worden. Over het algemeen haat ik mezelf al zolang ik het me kan herinneren. Soms is het weg en pieker ik niet zoveel, maar er hoeft maar iets te gebeuren dat in mijn ogen niet goed gaat en ik ga onderuit. Dan ben ik dusdanig negatief dat ik niet naar buiten durf om anderen geen aanleiding te geven om over me te praten.
Als ik niemand tegenkom ga ik ook niets invullen qua gedachten.
Haat je het ook dat je jezelf haat?
pi_127832447
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Er is zeker logica in te vinden, dat ontken ik niet. Ik vind het dan ook niet raar, eerder begrijpelijk. Wel vind ik het zonde, want je houdt alleen maar aan de pijn vast. Dat terwijl je het ook simpelweg los kan laten om er vanaf te komen. Dat lijkt zwaar, maar is het verrassend genoeg niet. Een steen vasthouden is zwaarder dan het te laten vallen. ;)

Hou vast aan Konstantin en de manier waarop hij zo ineens uit mijn leven heeft moeten gaan, laat staan dat wat er nog meer is gebeurd. En dat laat ik niet los, voor niemand niet. Hij was mijn verloofde en daarvoor mijn beste maatje voor zoveel jaren. Dat laat je niet los, nimmer.

Wat je nu zegt werkt voor andere dingen wel. Een vriendschap welke voor geen meter loopt, of werk wat niet bij je past. Daar past jou filosofie in.
pi_127832652
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:50 schreef Gray het volgende:

Haat je het ook dat je jezelf haat?
Ja, maar meer nog dat ik invul dat anderen me haten. Daarvan kan ik nachtenlang wakker liggen.
Klein voorbeeldje; vorig weekend stuurde ik een berichtje naar iemand, viel compleet anders dan mijn bedoeling was, diegene reageerde pissig. Mijn eerste gedachte is "misse boel, die haat me nu. En terecht ook". Diegene heeft excuses aangeboden, maar dat komt helemaal niet binnen hier, die eerste gedachte blijft staan. "Jij reageert boos, dus je zal nog steeds pissig zijn". Daar ga ik mee aan de haal en ik heb de neiging om ervoor te vluchten. Een week later en heb er nog steeds last van, kan dat soort zaken moeilijk loslaten :)
Tante minthy!! O+
pi_127832690
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, maar meer nog dat ik invul dat anderen me haten. Daarvan kan ik nachtenlang wakker liggen.
Klein voorbeeldje; vorig weekend stuurde ik een berichtje naar iemand, viel compleet anders dan mijn bedoeling was, diegene reageerde pissig. Mijn eerste gedachte is "misse boel, die haat me nu. En terecht ook". Diegene heeft excuses aangeboden, maar dat komt helemaal niet binnen hier, die eerste gedachte blijft staan. "Jij reageert boos, dus je zal nog steeds pissig zijn". Daar ga ik mee aan de haal en ik heb de neiging om ervoor te vluchten. Een week later en heb er nog steeds last van, kan dat soort zaken moeilijk loslaten :)
Herkenbaar :')
pi_127832781
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Herkenbaar :')
Sorry :@ :')
Heb jij dan ook altijd het idee dat mensen achter je rug om lullen? Alleen die gedachte al maakt me knettergek :r
Tante minthy!! O+
pi_127832843
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:10 schreef minthy het volgende:

[..]

Sorry :@ :')
Heb jij dan ook altijd het idee dat mensen achter je rug om lullen? Alleen die gedachte al maakt me knettergek :r
Bij vrienden niet, maar mensen welke ik niet ken heb ik dat gevoel wel.
pi_127832916
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:13 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Bij vrienden niet, maar mensen welke ik niet ken heb ik dat gevoel wel.
Precies, of mensen die ik lang niet heb gesproken of zelfs mensen die ik via dit forum ken. Echt gekmakend en ook nog eens beledigend naar die ander... Want het hoeft niet zo te zijn natuurlijk.
Tante minthy!! O+
pi_127833083
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies, of mensen die ik lang niet heb gesproken of zelfs mensen die ik via dit forum ken. Echt gekmakend en ook nog eens beledigend naar die ander... Want het hoeft niet zo te zijn natuurlijk.
Ben zwaar gepest geweest, en buitenom Konstant (komt ie weer) en enkele zeer goede vrienden, nooit geaccepteerd geweest door niemand niet. Deels mijn cultuur is anders, mijn interesse liggen anders en alles erom heen is ook anders. Ben zelfs voorheen gepest geweest door andere homo's, go figure :')
pi_127833221
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:58 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Hou vast aan Konstantin en de manier waarop hij zo ineens uit mijn leven heeft moeten gaan, laat staan dat wat er nog meer is gebeurd. En dat laat ik niet los, voor niemand niet. Hij was mijn verloofde en daarvoor mijn beste maatje voor zoveel jaren. Dat laat je niet los, nimmer.
Dat moet je ook niet loslaten. Never nooit. Het is een prachtig iets. Maar verminder het niet door het te associëren met wraak. Een bloem plant je niet tussen onkruid.

quote:
Wat je nu zegt werkt voor andere dingen wel. Een vriendschap welke voor geen meter loopt, of werk wat niet bij je past. Daar past jou filosofie in.
Ik zou het geen filosofie noemen, maar eerder een methode, ontstaan uit eigen ervaring en observatie. Je kan het toegepaste filosofie noemen, als je dat wil. Als zou ik het mooier vinden voor je als je het ooit inspiratie kan noemen. :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Waarom niet eerst richten op die zelfhaat? Accepteren dat het gebeurt, opdat je er zonder extra last van oordelen aan kan werken. Onderzoek het met beide ogen open, ongesluierd door oordelen. Kijk waar het vandaan komt en trek het uit vanaf de wortel. Of ontdek dat het niet kan leven wanneer je het niet voedt. :)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:40:01 #105
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127833557
Ze zijn allemaal ziek in hun hoofd! Dat ze mij het idee hebben gegeven dat liefde voor iedereen is behalve voor mij. Ze zijn allemaal gestoord. ALLEMAAL!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127833572
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat moet je ook niet loslaten. Never nooit. Het is een prachtig iets. Maar verminder het niet door het te associëren met wraak. Een bloem plant je niet tussen onkruid.

[..]

Ik zou het geen filosofie noemen, maar eerder een methode, ontstaan uit eigen ervaring en observatie. Je kan het toegepaste filosofie noemen, als je dat wil. Als zou ik het mooier vinden voor je als je het ooit inspiratie kan noemen. :)

[..]

En in mijn''upbring'' is oog om oog tand voor een tand zwaar ingebouwd. En die methode zal in veel gevallen werken, ben daar ook overtuigd van. Echter voor mij ligt het wat anders maar snap wat je bedoeld.
pi_127833647
quote:

[..]

[..]

Tjah maar nu doe je toch echt te kort door de bocht.. Je zegt niet voor niks af.. Je kunt er ook gewoon niet van genieten en dat is gewoon tjah.. Als jij het sneu wilt noemen.. Sneu.
Rustig aan.
pi_127833668
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:40 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

En in mijn''upbring'' is oog om oog tand voor een tand zwaar ingebouwd. En die methode zal in veel gevallen werken, ben daar ook overtuigd van. Echter voor mij ligt het wat anders maar snap wat je bedoeld.
Ik heb geleerd dat mijn upbring was ontstaan door mensen (mijn ouders) die net als ik maar mensen zijn. En mensen maken fouten. ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:43:23 #109
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127833669
Ik mag er ook gewoon zijn!
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_127833709
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb geleerd dat mijn upbring was ontstaan door mensen (mijn ouders) die net als ik maar mensen zijn. En mensen maken fouten. ;)
En mijn ouders verwaarloosde mij, waar hun mij opvoedde als een van hen. En dat waren niet mijn pleegouders in ieder geval. Zij maakte geen fouten die mensen :)
pi_127833780
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:43 schreef Comp_Lex het volgende:
:?
Rustig aan.
pi_127833796
quote:
Zeker! :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

En mijn ouders verwaarloosde mij, waar hun mij opvoedde als een van hen. En dat waren niet mijn pleegouders in ieder geval. Zij maakte geen fouten die mensen :)
Das mooi. :)
pi_127833808
quote:
Ja hoor dat mag ook :)
pi_127833975
Weetje, waarom the fuck zou dit ooit ophouden eigenlijk?
Steeds wel wat aardige dagen.. Leuke dag allicht ook nog, maar je bent over het algemeen enorm belemmerd....
Rustig aan.
pi_127833980
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:22 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ben zwaar gepest geweest, en buitenom Konstant (komt ie weer) en enkele zeer goede vrienden, nooit geaccepteerd geweest door niemand niet. Deels mijn cultuur is anders, mijn interesse liggen anders en alles erom heen is ook anders. Ben zelfs voorheen gepest geweest door andere homo's, go figure :')
Hier ook gepest, al denk ik achteraf dat dit werd veroorzaakt doordat ik mezelf buitensloot.
Tante minthy!! O+
pi_127834079
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:52 schreef minthy het volgende:

[..]

Hier ook gepest, al denk ik achteraf dat dit werd veroorzaakt doordat ik mezelf buitensloot.
Dat kan ook. Al denk ik niet dat dat het geval is, eerlijk. Werd ook vaak vanwege mijn uiterlijk gepest geloof ik. Werd ook vaak uitgescholden voor turk... kutbuitenlander dat soort dingen.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:57:16 #117
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127834125
Waarom zijn jullie allemaal zo depressief en bang?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_127834134
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:27 schreef Gray het volgende:

Waarom niet eerst richten op die zelfhaat? Accepteren dat het gebeurt, opdat je er zonder extra last van oordelen aan kan werken. Onderzoek het met beide ogen open, ongesluierd door oordelen. Kijk waar het vandaan komt en trek het uit vanaf de wortel. Of ontdek dat het niet kan leven wanneer je het niet voedt. :)
Daar deed en doe ik m'n best op, zo belabberd als het de laatste maanden gaat gaat het meestal niet. Zo kan ik normaal gesproken rustig naar een kroeg of pleinfeest, date ik af en toe en leef ik een redelijk normaal leven. Leuk werk, leuke studie, goede vrienden, goed contact met familie.
Waar het vandaan komt weet ik wel, het heeft meerdere oorzaken. Dat is echter lastig aan te pakken :P
Tante minthy!! O+
pi_127834165
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
_O-
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:58:49 #120
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127834191
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-
:P
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_127834197
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah maar nu doe je toch echt te kort door de bocht.. Je zegt niet voor niks af.. Je kunt er ook gewoon niet van genieten en dat is gewoon tjah.. Als jij het sneu wilt noemen.. Sneu.
Ik zeg het af omdat ik van tevoren al allerlei scenario's heb bedacht, veelal negatief. Dan durf ik gewoon niet meer.
Tante minthy!! O+
pi_127834216
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Meerdere oorzaken, niet zo boeiend verder :P
Tante minthy!! O+
pi_127834220
quote:
:(
Rustig aan.
pi_127834244
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Meerdere oorzaken, niet zo boeiend verder :P
Mwah jah.. Boeiend ligt er meer aan of je geïnteresseerd in iemand bent.
Rustig aan.
pi_127834277
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zeg het af omdat ik van tevoren al allerlei scenario's heb bedacht, veelal negatief. Dan durf ik gewoon niet meer.
Oh je hebt angststoornis dan echt?

Ah... Weet een goede vriendin dit? Misschien samen eerst ''indrinken'' ofzo.. Lekker bakkie thee, je weet wel.
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:01:24 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127834303
@minthy. Misschien ook eens van je eigen kan bekijken mbt tot die wat pissige reactie.
Als jij tegen iemand uitvalt en je excusus daarvoor aanbiedt, dan hoeft die andere toch ook.niet bang te blijven dat je nog altijd boos bent op die ander?
pi_127834318
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef minthy het volgende:

[..]

Daar deed en doe ik m'n best op, zo belabberd als het de laatste maanden gaat gaat het meestal niet. Zo kan ik normaal gesproken rustig naar een kroeg of pleinfeest, date ik af en toe en leef ik een redelijk normaal leven. Leuk werk, leuke studie, goede vrienden, goed contact met familie.
Waar het vandaan komt weet ik wel, het heeft meerdere oorzaken. Dat is echter lastig aan te pakken :P
Als het meerdere oorzaken heeft dan wordt het iets lastiger ja. Wellicht is het dan zelfs te complex om bewust te verwerken. Soms helpt het dan om erop te mediteren, of blind vertrouwen hebben dat je geest het op zichzelf verwerkt, wetende dat het zichzelf pijn doet zolang het dit met zich meedraagt. Faith kan je het noemen. Voor mij werkt dat in bepaalde gevallen. :)

quote:
:D
pi_127834319
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah jah.. Boeiend ligt er meer aan of je geïnteresseerd in iemand bent.
Door mijn huidige denkpatroon kan ik het me niet voorstellen dat er ook maar iemand geïnteresseerd is in mijn genuil :D
Tante minthy!! O+
pi_127834354
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Door mijn huidige denkpatroon kan ik het me niet voorstellen dat er ook maar iemand geïnteresseerd is in mijn genuil :D
Ach, dan blijven wij gewoon pixelkusjes sturen.
:*
Rustig aan.
pi_127834378
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh je hebt angststoornis dan echt?

Ah... Weet een goede vriendin dit? Misschien samen eerst ''indrinken'' ofzo.. Lekker bakkie thee, je weet wel.
Denk het wel ja, of iets ontwijkends. Een van die twee, binnenkort hopelijk een intake voor GGZ :P
Tante minthy!! O+
pi_127834390
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Als het meerdere oorzaken heeft dan wordt het iets lastiger ja. Wellicht is het dan zelfs te complex om bewust te verwerken. Soms helpt het dan om erop te mediteren, of blind vertrouwen hebben dat je geest het op zichzelf verwerkt, wetende dat het zichzelf pijn doet zolang het dit met zich meedraagt. Faith kan je het noemen. Voor mij werkt dat in bepaalde gevallen. :)

[..]

Hoe definieer jij dan ''erop mediteren''
Beetje het gevoel nagaan en het proberen te verbuigen dmv denkpatronen?
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:05:02 #132
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127834427
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Tuurlijk wel.
pi_127834445
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Denk het wel ja, of iets ontwijkends. Een van die twee, binnenkort hopelijk een intake voor GGZ :P
Anders moet je even een schop kopen... En dan daarop gaan zitten voordat je een plan wilt afbellen? :o
Rustig aan.
pi_127834476
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Cue_ het volgende:
@minthy. Misschien ook eens van je eigen kan bekijken mbt tot die wat pissige reactie.
Als jij tegen iemand uitvalt en je excusus daarvoor aanbiedt, dan hoeft die andere toch ook.niet bang te blijven dat je nog altijd boos bent op die ander?
Dat probeer ik, maar op het moment lukt dat niet. Voor jezelf is dat weer heel anders, die ander zal hoogstwaarschijnlijk de schouders opgehaald hebben en er niet eens meer aan denken. Strontvervelend dat het hier wel blijft hangen...
Tante minthy!! O+
pi_127834572
Ontwijkende angststoornis noemen ze dat toch?
pi_127834592
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:01 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Beter dat die uitnodiging voor de intake eens op de mat ploft :P
Tot nu toe heb ik vaak vertrouwen gehad dat zaken vanzelf lichter werden en dat lukte ook. Nu is er echter meer aan de hand, dit ga ik niet zelf op kunnen lossen.
Tante minthy!! O+
pi_127834626
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe definieer jij dan ''erop mediteren''
Beetje het gevoel nagaan en het proberen te verbuigen dmv denkpatronen?
Meer de vraag in gedachten nemen en daar je aandacht op richten. Af en toe verschuift je aandacht en dan komen bepaalde aspecten van het dilemma naar voren, waarna je de aandacht weer terug verschuift naar de vraag. Op die manier verken je het dilemma van meerdere punten, maar blijf je niet hangen in details. Een totaaloverzicht ontstaat dan als het ware, en wanneer je het lang genoeg laat stromen, borrelt vanzelf een antwoord of inzicht naar voren.

Misschien is het beter contemplatie te noemen.
pi_127834637
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach, dan blijven wij gewoon pixelkusjes sturen.
:*
Tante minthy!! O+
pi_127834729
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Meer de vraag in gedachten nemen en daar je aandacht op richten. Af en toe verschuift je aandacht en dan komen bepaalde aspecten van het dilemma naar voren, waarna je de aandacht weer terug verschuift naar de vraag. Op die manier verken je het dilemma van meerdere punten, maar blijf je niet hangen in details. Een totaaloverzicht ontstaat dan als het ware, en wanneer je het lang genoeg laat stromen, borrelt vanzelf een antwoord of inzicht naar voren.

Misschien is het beter contemplatie te noemen.
Oh..
Werkt niet.

Psycholoog ding zei dat ik zelf juist veel inzicht had in die materie geloof ik zelfs..

Hmz..

Denk dat deze meds maar weer opgehoogd moeten worden.
Rustig aan.
pi_127834739
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:08 schreef FAUSTI het volgende:
Ontwijkende angststoornis noemen ze dat toch?
Ze lijken allemaal op elkaar, hebben veel raakvlakken. Ik zit zelf te denken aan een gegeneraliseerde angststoornis of een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis maar diagnostiek laat ik graag over aan mensen die er nog iets verder in doorgeleerd hebben :P
Tante minthy!! O+
pi_127834800
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Ze lijken allemaal op elkaar, hebben veel raakvlakken. Ik zit zelf te denken aan een gegeneraliseerde angststoornis of een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis maar diagnostiek laat ik graag over aan mensen die er nog iets verder in doorgeleerd hebben :P
Het kwam zo in mij op, natuurlijk laat da taan hun over :Y
pi_127835269
Ah..
TCA's remmen de heropname van serotonine EN nonadrenaline.

SSRI's alleen de serotonine..

Misschien moet ik die eerste eens proberen.
Rustig aan.
pi_127836168
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh..
Werkt niet.

Psycholoog ding zei dat ik zelf juist veel inzicht had in die materie geloof ik zelfs..

Hmz..

Denk dat deze meds maar weer opgehoogd moeten worden.
Voor mij wel. :) Meds heb ik gelukkig nooit aan gehoeven. M'n psych toentertijd vond m'n snelle vooruitgang zeer intrigerend, wat voor mij een goed signaal was om dat pad achter me te laten. Ik realiseerde me dat ik mijn heil in mijzelf moest vinden.
pi_127836227
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor mij wel. :) Meds heb ik gelukkig nooit aan gehoeven. M'n psych toentertijd vond m'n snelle vooruitgang zeer intrigerend, wat voor mij een goed signaal was om dat pad achter me te laten. Ik realiseerde me dat ik mijn heil in mijzelf moest vinden.
Ja aids, wat moet ik met dit gevoel dan? :(
Sorry niet over jouw post dit..
Rustig aan.
pi_127836355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja aids, wat moet ik met dit gevoel dan? :(
Sorry niet over jouw post dit..
Voel het gewoon! Je ertegen verzetten kost alleen maar energie en meer frustratie dan je al hebt. ;)
pi_127836560
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Voel het gewoon! Je ertegen verzetten kost alleen maar energie en meer frustratie dan je al hebt. ;)
.....................aaaaaaaaaaaahdaje;lkdrwaao

:{
Rustig aan.
pi_127836611
Kvind het maar onzin, ik mis het nut ervan, wat schieten we ermee op? Ik los er geen flikker mee op door het ''gewoon te voelen''

Ik ben al 3keer verslagen door die ziekte.
Rustig aan.
pi_127837102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het maar onzin, ik mis het nut ervan, wat schieten we ermee op? Ik los er geen flikker mee op door het ''gewoon te voelen''

Ik ben al 3keer verslagen door die ziekte.
Negeren of frustreren brengt je ook niet verder. Of wel?
pi_127837141
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Negeren of frustreren brengt je ook niet verder. Of wel?
Nee, dus?
Rustig aan.
pi_127837298
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, dus?
Als het gevoel er is, dan is het er. Dat is de realiteit. Die kan je maar beter onder ogen zien, want die verandert niet.
pi_127837353
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Als het gevoel er is, dan is het er. Dat is de realiteit. Die kan je maar beter onder ogen zien, want die verandert niet.
Maar dit lost geen flikker op weetje dat?
Waar leef je voor als je niet kunt leven?
Rustig aan.
pi_127837443
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dit lost geen flikker op weetje dat?
De realiteit is toch ook dat je het met medicijnen kan onderdrukken?

quote:
Waar leef je voor als je niet kunt leven?
Je leeft al. Anders zou je dit niet kunnen ervaren. Je hebt alleen op één of andere manier in je hoofd gehaald dat het leven anders moet dan het op dit moment is.
pi_127837489
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef Gray het volgende:

[..]

De realiteit is toch ook dat je het met medicijnen kan onderdrukken?
Mwah verschilt... Dit werkt even wat minder dan die ander en bij die eerste schoot het ook niet meer op o het laatst.
Rustig aan.
pi_127837929
“The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live.”
pi_127838180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef alex111 het volgende:
“The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live.”
Ik snap hem niett.
Rustig aan.
pi_127838303
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef alex111 het volgende:
Ja en toen?
pi_127838320
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:26 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ja en toen?
Ja godverdomme, wat moeten we hiermee? :(
Rustig aan.
pi_127838547
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja godverdomme, wat moeten we hiermee? :(
Weet ik veel, vraag het hem :')
pi_127838573
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:31 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Weet ik veel, vraag het hem :')
JA MAAR HIJ ANTWOORD TOCH NIET DUS DAN MOET IK HET TOCH EEN ANDER VRAGEN!?
Rustig aan.
pi_127839174
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

JA MAAR HIJ ANTWOORD TOCH NIET DUS DAN MOET IK HET TOCH EEN ANDER VRAGEN!?
Chill the fuck out man. Wat maakt het nou uit wat ie bedoelt?
pi_127839182
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Chill the fuck out man. Wat maakt het nou uit wat ie bedoelt?
ALLES MOET HET WETEN AAAAAAAAAAAAAAA
Rustig aan.
pi_127839312
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

ALLES MOET HET WETEN AAAAAAAAAAAAAAA
kingtrollie :T
pi_127839360
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Gray het volgende:

[..]

kingtrollie :T
Trollie pollie wollie grollie O+ O+
Rustig aan.
pi_127839411
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Trollie pollie wollie grollie O+ O+
pi_127839442
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Gray het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*; *; *; *; *; *; *;
Rustig aan.
pi_127839499
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Gray het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Want!! O+
Tante minthy!! O+
pi_127839506
Leef je leven

Etenstijd een moment :)
pi_127839535
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:52 schreef alex111 het volgende:
Leef je leven

EN WAT HOUDT DAT IN? :(
Rustig aan.
pi_127839554
quote:
Leef je leven

Wat heeft dat met etenstijd te maken? :P
Tante minthy!! O+
pi_127839592
quote:
Leef je leven

Dit is wel heel toevallig :')
pi_127839610
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Want!! O+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:54:27 #172
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127839628
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

EN WAT HOUDT DAT IN? :(
In essentie denk ik dat hij bedoelt dat het leven te kort is om jezelf te laten leiden door angsten.
Geniet van de dingen die het leven biedt in plaats van gefrustreerd raken van de dingen die je niet hebt.
pi_127839630
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

*; *; *; *; *; *; *;
pi_127839849
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

In essentie denk ik dat hij bedoelt dat het leven te kort is om jezelf te laten leiden door angsten.
Geniet van de dingen die het leven biedt in plaats van gefrustreerd raken van de dingen die je niet hebt.
Leuk hoor.
Alleen of je geniet van dingen die het leven biedt of niet is nogal iets waar iedereen hier mee kampt -.-
Rustig aan.
pi_127839911
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuk hoor.
Er zit wat in, naar mijn mening. Wanneer je een taartje eet is het heerlijk om te genieten van de smaken en texturen. Wanneer je aandacht verdeeld raakt door gedachten over alles dat niet het taartje eten is, dan loop je heel wat mis. ;)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 21:59:39 #176
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127839913
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leuk hoor.
Alleen of je geniet van dingen die het leven biedt of niet is nogal iets waar iedereen hier mee kampt -.-
Dat weet ik, maar uiteindelijk komt het wel daar op neer.
pi_127839927
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:53 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dit is wel heel toevallig :')
Nee. Kon dit niet laten Florian eet smakelijk :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Yup :)
pi_127839934
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Er zit wat in, naar mijn mening. Wanneer je een taartje eet is het heerlijk om te genieten van de smaken en texturen. Wanneer je aandacht verdeeld raakt door gedachten over alles dat niet het taartje eten is, dan loop je heel wat mis. ;)
Oke oO<
Rustig aan.
pi_127840110
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:59 schreef alex111 het volgende:

[..]

Nee. Kon dit niet laten Florian eet smakelijk :)

[..]

Yup :)
Waarom zo openlijk?
pi_127840443
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oke oO<
pi_127840492
oO< oO< oO<
Rustig aan.
pi_127840614
Ik vind dat dat plaatje voortaan autmatisch moet verschijnen na de chicksmiley.
pi_127840640
Jouw wil is wet Gray.
Rustig aan.
pi_127840936
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:03 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Waarom zo openlijk?
Zie er geen probleem in begrijp waar dan op doel :)
pi_127840946
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
Jouw wil is wet Gray.
Nice! *)
pi_127840968
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Nice! *)
*O*
Rustig aan.
pi_127841166
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef Gray het volgende:

[..]

Nice! *)
Waar ben je?
Rustig aan.
pi_127841940
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waar ben je?
Thuis?
pi_127841967
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Thuis?
Waarom niet hier?
Rustig aan.
pi_127842020
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef alex111 het volgende:

[..]

Zie er geen probleem in begrijp waar dan op doel :)
Dit is juist wat ik bedoel. Het is wel een probleem en kom naar beneden dan leg ik je dat uit. Je mag rustig op dit forum posten en meelezen, dus daar gaat het niet om. Voordat je weer begint te schelden op mij.
pi_127842086
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom niet hier?
pi_127842291
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Gray het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
Rustig aan.
pi_127842295
Zoveel liefde deze man *;
Rustig aan.
pi_127842353
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Kreeg ik dat maar eens gescheld iedere keer.
pi_127842372
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
O~)

Ik weet hoe het is je rot te voelen, en dat wil ik niemand zien doormaken. Ik weet ook dat het compleet anders kan, al ben ik nog lerende om dat over te brengen aan een ander. :)
pi_127842461
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Kreeg ik dat maar eens gescheld iedere keer.
Gewoon lieve dingen tegen gray zeggen die doet dat dan terug,
Toch schatje? (Gray? :o)
Rustig aan.
pi_127842528
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gewoon lieve dingen tegen gray zeggen die doet dat dan terug,
Toch schatje? (Gray? :o)
Gray probeert ook lief te zijn als het niet tot hem komt. Een beter begin enzo. ;)
pi_127842581
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Gray probeert ook lief te zijn als het niet tot hem komt. Een beter begin enzo. ;)
Goh je moet wel..
Denk ik.
Want als je het niet doet dan komt het zeker niet tot je.
Rustig aan.
pi_127842630
quote:

[..]

Dat ja. Ondertussen hopend dat karma de rest doet bij sommige mensen O-)
Tante minthy!! O+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 22:51:43 #200
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127842652
quote:

[..]

It never hurts to help
pi_127842671
Mweh heb er zo weinig zin in iedere keer dit.
pi_127842858
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Goh je moet wel..
Denk ik.
Want als je het niet doet dan komt het zeker niet tot je.
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat ja. Ondertussen hopend dat karma de rest doet bij sommige mensen O-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:

[..]

It never hurts to help
Je verliest er immers niets mee. Je vergaart er mogelijk alles mee.
pi_127843104
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

[..]

LALALALALA
Rustig aan.
pi_127843129
quote:
12s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

[..]

Daar ben ik het niet zo mee eens op het moment.
pi_127843184
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Want?
Rustig aan.
pi_127843202
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

LALALALALA
Het is wél waar! Helaas ben je dan ook weer vatbaarder voor eikels die daarvan gebruik maken, maar da's een hele andere discussie :+
Tante minthy!! O+
pi_127843274
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Het is wél waar! Helaas ben je dan ook weer vatbaarder voor eikels die daarvan gebruik maken, maar da's een hele andere discussie :+
Moet je je ook niet door eikels laten gebruiken maar door leuke mannen als ik.
Rustig aan.
pi_127843320
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Moet je je ook niet door eikels laten gebruiken maar door leuke mannen als ik.
Dan blijft het alsnog gebruiken, hè? :+
Tante minthy!! O+
pi_127843355
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Want?
Zie een paar posts boven je. Haal hem in huis, geef duidelijk aan wat de regels zijn vooral gezien zijn eigen sitautie. En nou ben ik de klootzak omdat ik hem iets verbied terwijl hij wist dat ik dat niet wilde.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:07:08 #210
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127843391
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Die zitten er helaas ook altijd wel tussen ja
pi_127843457
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef minthy het volgende:

[..]

Dan blijft het alsnog gebruiken, hè? :+
Niks mis mee, mag je mij ook wel gebruiken :@
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:08:59 #212
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127843486
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Haha, smooth KT
pi_127843508
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Die zitten er helaas ook altijd wel tussen ja
Helaas wel ja :r

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee.
Tante minthy!! O+
pi_127843527
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Haha, smooth KT
Werkt alleen nooit. ;(
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:10:21 #215
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127843557
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Werkt alleen nooit. ;(
Verrassend he
pi_127843582
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:10 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Verrassend he
Ik snap niks van vrouwen.
Rustig aan.
pi_127843910
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Werkt alleen nooit. ;(
Klopt. Er zullen ook maar zeer weinig vrouwen positief antwoorden op zo'n voorstel van een wildvreemde :+
Tante minthy!! O+
pi_127843970
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:18 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt. Er zullen ook maar zeer weinig vrouwen positief antwoorden op zo'n voorstel van een wildvreemde :+
Oh, wat moet ik anders doen?
Rustig aan.
pi_127843990
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap niks van vrouwen.
Het zijn net mensen. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat is helemaal okay.
pi_127844042
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh, wat moet ik anders doen?
Stel die vraag maar in het "als versieren moeilijk gaat"-topic, mogelijk krijg je daar van iemand een antwoord ^O^
Tante minthy!! O+
pi_127844102
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef minthy het volgende:

[..]

Stel die vraag maar in het "als versieren moeilijk gaat-topic", mogelijk krijg je daar van iemand een antwoord ^O^
Neh, stel pipo's daar joh, kan ik beter gewoon normaal doen en proberen contact te krijgen met meisjes.
Rustig aan.
pi_127844120
MAAR GEEN ZIN IN HIHAHOOOOOOOO

Heb het wel een beetje gehad met moeite doen voor niks.
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:22:16 #223
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127844124
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neh, stel pipo's daar joh, kan ik beter gewoon normaal doen en proberen contact te krijgen met meisjes.
Normaal doen is sowieso aan te raden
pi_127844153
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Normaal doen is sowieso aan te raden
Normaal doen is 3x niet aan te raden.
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:24:41 #225
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127844224
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Normaal doen is 3x niet aan te raden.
want jij doet je liever anders voor dan je bent om iemand te krijgen?
pi_127844250
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Neehoor?

Maar ik ben niet ''normaal'' Gelukkig denk ik.
Rustig aan.
pi_127844541
quote:

[..]

Maar ehh...
Ik doe me liever niet negatief voor :')

Denk dat depressieve mensen niet zo aantrekkelijk zijn.
Rustig aan.
pi_127844560
quote:

[..]

Da's ook wel één van de slechtere dingen om te doen :D
Tante minthy!! O+
pi_127844580
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:33 schreef minthy het volgende:

[..]

Da's ook wel één van de slechtere dingen om te doen :D
Toch als jij je anders gedraagt, word het een stuk makkelijk om iemand te krijgen. Zie je op datingsites zo vaak :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:34:57 #230
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127844608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:33 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Toch als jij je anders gedraagt, word het een stuk makkelijk om iemand te krijgen. Zie je op datingsites zo vaak :')
Maar uiteindelijk gaat het toch een keer tegen je werken.
pi_127844621
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar ehh...

Het zou je verbazen...
pi_127844625
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar ehh...

Hier idem, er zijn op het moment maar een paar mensen die me echt aan het lachen kunnen krijgen. Tegen de rest doe ik positief maar van binnen :X :')

En ik denk dat je gelijk hebt in dat laatste, positieve mensen stralen meer positiviteit uit :P
Tante minthy!! O+
pi_127844646
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:33 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ja, maar dan val je bij het daten wel door de mand :P
Tante minthy!! O+
pi_127844648
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Het zou je verbazen...
Want?
Hey hier ben ik hier heb je mijn problemen, los maar op?
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:37:20 #235
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127844682
Als ik me presenteer zoals ik echt ben, dan zet iedereen me (onbewust) aan de kant. Ik doe me over het algemeen veel vrolijker en spontaner voor dan ik echt ben.
Als je me in het echt helemaal niet vrolijk of spontaan vindt, dan kun je wel nagaan hoe slecht het werkelijk met me gaat.
pi_127844692
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk gaat het toch een keer tegen je werken.
Uiteindelijk wel, Zie het bij gays veel. Photoshop is een must bijna, en vaak gebruiken ze foto's van 5 jaar terug allemaal van dat soort zaken. En dan,

quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, maar dan val je bij het daten wel door de mand :P
Juist, wees eerlijk wie je bent en hoe je eruit ziet. Maar dat doen er veel niet :P
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:38:16 #237
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127844721
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef FAUSTI het volgende:
Juist, wees eerlijk wie je bent en hoe je eruit ziet. Maar dat doen er veel niet :P
Maar dat helpt in de praktijk helemaal niet.
pi_127844746
Ik wil gewoon van minthy horen wat zij denkt dat ik moet doen om een meisje binnen te harken.

Of dat ik uberhaupt wel moet ''harken'' of gewoon moet wachten ofzo?
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:39:23 #239
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127844765
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel, Zie het bij gays veel. Photoshop is een must bijna, en vaak gebruiken ze foto's van 5 jaar terug allemaal van dat soort zaken. En dan,

[..]

Ik gebruik juist geen foto's van 5 jaar terug.
Zit nu veel beter in mijn vel, wat kilootjes kwijt.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:40:10 #240
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127844790
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil gewoon van minthy horen wat zij denkt dat ik moet doen om een meisje binnen te harken.

Niemand heeft daar een kant en klare oplossing voor, ook Minthy niet.
Wat voor Minthy zou werken zal bij een andere vrouw weer niet werken.
pi_127844816
quote:

Gut, geen idee... Ik vraag me ook af of ik zo'n goede raadgever ben op dit moment qua daten :')
Tante minthy!! O+
pi_127844823
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar dat helpt in de praktijk helemaal niet.
Dat heet de vis binnenhalen en hopen dat hij aan de haak blijft :)

quote:

Lelijk ben je in ieder geval niet :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik gebruik juist geen foto's van 5 jaar terug.
Zit nu veel beter in mijn vel, wat kilootjes kwijt.
Meestal is het zo dat als je 25 bent, je er niet meer jeugdig uitziet dus plaatsen ze foto's van toen ze 20 waren. Dat trekt gays aan ;)
pi_127844826
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat sowieso!
Tante minthy!! O+
pi_127844849
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:41 schreef FAUSTI het volgende:

Lelijk ben je in ieder geval niet :)
Dat heb jij onthouden van lang gelee?
Rustig aan.
pi_127844883
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gewoon lekker niks doen dus?
Rustig aan.
pi_127844894
In mijn geval is het vaak de afstand, ben weleens een leuke knul tegengekomen hoor en die als het om innerlijk betrof veel overeenkomsten met Konstant had dat is wat bij mij telt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat heb jij onthouden van lang gelee?
Fotografisch geheugen, jij in een busje met ik geloof een blauw geruit hemd aan toch?
pi_127844917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef FAUSTI het volgende:
In mijn geval is het vaak de afstand, ben weleens een leuke knul tegengekomen hoor en die als het om innerlijk betrof veel overeenkomsten met Konstant had dat is wat bij mij telt.

[..]

Fotografisch geheugen, jij in een busje met ik geloof een blauw geruit hemd aan toch?
Rood overhemd... Beetje dikkige stof
Rustig aan.
pi_127844948
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Rood overhemd... Beetje dikkige stof
Maar wel in een busje toch?
pi_127844957
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Maar wel in een busje toch?
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:45:09 #250
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127844971
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee KT.
Ik ben eigenlijk nog nooit echt actief op zoek geweest naar een date of een relatie.
Het gebeurde gewoon.
pi_127845003
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

VW transporter?
pi_127845027
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee KT.
Ik ben eigenlijk nog nooit echt actief op zoek geweest naar een date of een relatie.
Het gebeurde gewoon.
Nee, je zat in een situatie waarin het gewoon gebeurde.

Ik zit niet in die situatie, dus het gebeurt niet gewoon.

Jij bent gewoon veel onder de mens in een kroeg, ziet veel vaste mensen langskomen op een gegeven moment lijkt het jou leuk om eens 1-1 af te spreken en dat is wederzijds?

(Of word jij gehosseld door dames?)
Rustig aan.
pi_127845035
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

VW transporter?
Rustig aan.
pi_127845048
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit is dus wat ik als werk deed :')
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:47:54 #255
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127845087
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee dat staat er niet. Ik zal vertellen hoe het zit in het echte leven:

1) Er zijn geen garanties. Het maakt geen fuck uit wat je doet.

2) Uiterlijk telt enorm. (Ervaringsdeskundige)

3) Een relatie maakt niet gelukkig. Vrienden hebben ook niet. Je wordt er hooguit minder negatief van als je je niet goed voelt. Je blijft uiteindelijk toch met een leeg gevoel zitten als je zelf niks doet.

4) Relaties kunnen enorm veel gedonder met ze meebrengen, maar het omgekeerde kan ook het geval zijn, alleen kun je dat van tevoren niet voorspellen.

5) Als je het idee krijgt dat mensen niet met je om willen gaan dan heb je waarschijnlijk gelijk.
pi_127845114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

3) Een relatie maakt niet gelukkig. Vrienden hebben ook niet. Je wordt er hooguit minder negatief van als je je niet goed voelt. Je blijft uiteindelijk toch met een leeg gevoel zitten als je zelf niks doet.

4) Relaties kunnen enorm veel gedonder met ze meebrengen, maar het omgekeerde kan ook het geval zijn, alleen kun je dat van tevoren niet voorspellen.
Doe eens niet zo negatief.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:49:05 #257
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127845121
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, je zat in een situatie waarin het gewoon gebeurde.

Ik zit niet in die situatie, dus het gebeurt niet gewoon.

Jij bent gewoon veel onder de mens in een kroeg, ziet veel vaste mensen langskomen op een gegeven moment lijkt het jou leuk om eens 1-1 af te spreken en dat is wederzijds?

(Of word jij gehosseld door dames?)
Ja eigenlijk wel.
Maar vaak is het inderdaad leuk contact hebben, en dan komt er wel een moment dat 1 van de 2 begint over iets leuks gaan doen ofzo.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:49:53 #258
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127845155
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:48 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Doe eens niet zo negatief.
Alweer??? Ik post conclusies gebaseerd op mijn ervaringen en dan ben ik weer negatief??? Mijn conclusies zijn neutraal!
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:49:57 #259
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127845157
quote:

[..]

5) Als je het idee krijgt dat mensen niet met je om willen gaan dan heb je waarschijnlijk gelijk.
Het hebben van vrienden maakt mij heel erg gelukkig hoor.
Meer als dat een relatie op zich me maakt.
pi_127845169
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel.
Maar vaak is het inderdaad leuk contact hebben, en dan komt er wel een moment dat 1 van de 2 begint over iets leuks gaan doen ofzo.
Dus je ontmoet al mesnen en praat er al actief mee steeds..
Groot verschil hoor.
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:50:47 #261
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127845197
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Groot verschil hoor.
Ja ik ontmoet wel mensen ja.
pi_127845249
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Alweer??? Ik post conclusies gebaseerd op mijn ervaringen en dan ben ik weer negatief??? Mijn conclusies zijn neutraal!
En dat zijn jou ervaringen en dus niet gebaseerd op feiten. En dus ook niet neutraal.
pi_127845279
quote:

[..]

Er zijn inderdaad geen garanties..
Uiterlijk lijkt tamelijk weinig uit te maken voor vrouwen, vrouwen lijken meer op zelfverzekerdheid te vallen dan uiterlijk... Pua's hebben hier uitgebreid mee gespeeld en hebben het allemaal onderzocht zogezegd.

3, geen ervaringen in, denk dat het mij best kan activeren maar who knows he..
4, als jij iemand leuk vindt dan wil je daar bij zijn en dan heb je het veelal toch leuk met elkaar als je tijd wilt doorbrengen met elkaar lijkt me.
5, ja dat denk ik ook, maar dan rest nog de vraag of dat aan jou ligt.. Of aan hun... En of dat iets is wat je fout hebt gedaan of dat het om andere redenen is.
Rustig aan.
pi_127845297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Mensen ontmoeten!
Kijk je hebt nu een tip gegeven.
Rustig aan.
pi_127845311
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ook jammer dat het allemaal oude lullen zijn... Ben best makkelijk eigenlijk in de sociale omgang :)
pi_127845312
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Groot verschil hoor.
Kan ook via internet. Via dit forum een aardig aantal mensen leren kennen of gedate, op één geval na allemaal leuk ^O^
Tante minthy!! O+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:55:02 #267
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127845378
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef minthy het volgende:

[..]

Kan ook via internet. Via dit forum een aardig aantal mensen leren kennen of gedate, op één geval na allemaal leuk ^O^
Ik heb ook best wel een aantal mensen via Fok leren kennen, en de meeste zijn inderdaad hele leuke mensen. Gezellige meets mee gehad, en ook wat leuke 1 op 1 meets.
pi_127845388
quote:

[..]

Ah..
Ja ach, wel aardig, maar geen relatie materiaal.
Rustig aan.
pi_127845409
quote:

[..]

Waarom waren die van mij welke ik op FOK! heb leren kennen, stuk voor stuk rampzalige gevallen? Leg mij dat eens uit...
pi_127845410
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb ook best wel een aantal mensen via Fok leren kennen, en de meeste zijn inderdaad hele leuke mensen. Gezellige meets mee gehad, en ook wat leuke 1 op 1 meets.
En dan word jij gevraagd? Of andersom?
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:56:09 #271
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127845418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:52 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

En dat zijn jou ervaringen en dus niet gebaseerd op feiten. En dus ook niet neutraal.
Als dat allemaal niet geldt, waarom zit ik dan hier en waarom heb ik binnenkort een intake gesprek bij een psychiater?
pi_127845421
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah..
Ja ach, wel aardig, maar geen relatie materiaal.
Je weet wat ik nu ga zeggen :@
pi_127845448
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als dat allemaal niet geldt, waarom zit ik dan hier en waarom heb ik binnenkort een intake gesprek bij een psychiater?
Dat zijn jou ervaringen, en daar twist ik ook niet over. Echter het zijn geen vaststaande feiten welke jij in je post had staan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:56:58 #274
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127845451
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En dan word jij gevraagd? Of andersom?
Allebei wel.
pi_127845461
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Allebei wel.
Absurd zeg :o
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 23:58:01 #276
358102 Senor__Chang
pi_127845487
Zo, beetje bij beetje komen we meer te weten over FAUSTI. :+
Guilty as changed.
pi_127845504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Je weet wat ik nu ga zeggen :@
Wat ga je zeggen? :o
Rustig aan.
pi_127845567
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Senor__Chang het volgende:
Zo, beetje bij beetje komen we meer te weten over FAUSTI. :+

Ga je even afschrikken als je het niet erg vind :')
  zondag 16 juni 2013 @ 00:00:29 #279
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127845588
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat zijn jou ervaringen, en daar twist ik ook niet over. Echter het zijn geen vaststaande feiten welke jij in je post had staan.
Het maakt niet uit. Het omgekeerde valt toch niet te geloven.
pi_127845659
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat ga je zeggen? :o
Je bent een knappe knul en als je wat vooruitgang boekte denk ik dat je vast een meid vind die bij je past.

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het maakt niet uit. Het omgekeerde valt toch niet te geloven.
Niet te halsstarrig zijn :)
  zondag 16 juni 2013 @ 00:03:39 #281
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127845730
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Je bent een knappe knul en als je wat vooruitgang boekte denk ik dat je vast een meid vind die bij je past.

[..]

Niet te halsstarrig zijn :)
Jij gaat echt niet vertellen dat een relatie een keuze is die je maakt in het leven en dat uiterlijk totaal onbelangrijk is.
pi_127845779
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Jij gaat echt niet vertellen dat een relatie een keuze is die je maakt in het leven en dat uiterlijk totaal onbelangrijk is.
Een relatie overkomt je, en uiterlijk? Doe eens je foto in DM sturen, want valt wel mee geloof ik.
pi_127845780
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Ah nee ik had niet verwacht dat je dat ging zeggen :P

Wat vooruitgang boekte qua depressie / leven?
Rustig aan.
pi_127845803
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah nee ik had niet verwacht dat je dat ging zeggen :P

Wat vooruitgang boekte qua depressie / leven?
Je depressie overwinnen.
  zondag 16 juni 2013 @ 00:05:42 #285
358102 Senor__Chang
pi_127845823
Hier overigens weer aan het werk na meer dan een halfjaar te hebben aangekloot met oa een opname. En gelijk ook veel vrienden gezien die wat willen doen. Helaas voel ik me nog steeds niet al te best en vind ik het moeilijk om niet terug te vallen in alle negatieve gedachtes die mij bekend zijn, dus ik probeer het rustig aan te doen. Een beetje werken is al genoeg en alles extra is gewoon mooi meegenomen. Vind het alleen moeilijk om weer onder de mensen te zijn, het kost veel energie om een gesprek te houden omdat ik nog steeds een enorm sterk gevoel heb om me af te zonderen.
Guilty as changed.
  zondag 16 juni 2013 @ 00:06:21 #286
103397 minthy
Lief-ish
pi_127845846
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Alleen maar 1 op 1 hier, voor meer mensen ben ik nog te schijterig. Wordt aan gewerkt :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Waarom waren die van mij welke ik op FOK! heb leren kennen, stuk voor stuk rampzalige gevallen? Leg mij dat eens uit...
Geen idee! :D
Tante minthy!! O+
pi_127845866
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Senor__Chang het volgende:
Hier overigens weer aan het werk na meer dan een halfjaar te hebben aangekloot met oa een opname. En gelijk ook veel vrienden gezien die wat willen doen. Helaas voel ik me nog steeds niet al te best en vind ik het moeilijk om niet terug te vallen in alle negatieve gedachtes die mij bekend zijn, dus ik probeer het rustig aan te doen. Een beetje werken is al genoeg en alles extra is gewoon mooi meegenomen. Vind het alleen moeilijk om weer onder de mensen te zijn, het kost veel energie om een gesprek te houden omdat ik nog steeds een enorm sterk gevoel heb om me af te zonderen.
Tipje geef jezelf rust op gezette tijden. Maak daar structuur in :)
pi_127845881
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Je depressie overwinnen.
Ja, leuk ja..
Ik loop sinds kort wel bij een professional maar volgens mij heb ik daar driedubbel niks aan.
Rustig aan.
pi_127845889
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Alleen maar 1 op 1 hier, voor meer mensen ben ik nog te schijterig. Wordt aan gewerkt :P

[..]

Geen idee! :D
Wat ik hier al ben tegengekomen, daar viel jij en mij bij in het niets ;)
  zondag 16 juni 2013 @ 00:07:31 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127845898
Fokmeets.. tja. Veel bagger ertussen. Wel aardige mensen hoor, maar zeer weinig waar ik echt een klik mee had.
  zondag 16 juni 2013 @ 00:08:17 #291
103397 minthy
Lief-ish
pi_127845932
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Senor__Chang het volgende:
Smerig herkenbaar... Vreet energie. Wou je zelf weer aan het werk?
Tante minthy!! O+
  zondag 16 juni 2013 @ 00:08:47 #292
358102 Senor__Chang
pi_127845947
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Tipje geef jezelf rust op gezette tijden. Maak daar structuur in :)
Ik ben begonnen met lezen. Had ik eigenlijk veel eerder moeten doen.
Guilty as changed.
pi_127845958
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, leuk ja..
Ik loop sinds kort wel bij een professional maar volgens mij heb ik daar driedubbel niks aan.
Heb er ook niets aan ze begrijpen mij niet vanwege mijn cultuur, ze denken een Nederlander helaas jongens sommige dingen gaan er in mijn hoofd heel anders aan toe. Sorry... :')
pi_127845972
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:08 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met lezen. Had ik eigenlijk veel eerder moeten doen.
Doe dat ook weleens is goed voor je :)
pi_127845976
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef Cue_ het volgende:
Fokmeets.. tja. Veel bagger ertussen. Wel aardige mensen hoor, maar zeer weinig waar ik echt een klik mee had.
Echt een klik heb ik sowieso niet zo snel...
Hmm, ik kan wel een paar mensen opnoemen denk ik van Fok meets... Alleen het overgrote deel inderdaad niet, laten we zeggen 95% niet.
Rustig aan.
  zondag 16 juni 2013 @ 00:09:44 #296
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127845984
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Een relatie overkomt je, en uiterlijk? Doe eens je foto in DM sturen, want valt wel mee geloof ik.
Ik heb al de bevestiging gekregen dat ik alleen maar kans maak bij hoogopgeleide nerd meiden en dat zijn er heel weinig.
pi_127846012
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:09 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Heb er ook niets aan ze begrijpen mij niet vanwege mijn cultuur, ze denken een Nederlander helaas jongens sommige dingen gaan er in mijn hoofd heel anders aan toe. Sorry... :')
Ik moet wel weten hoe ik het moet overwinnen voordat ik dat kan denk ik...
Rustig aan.
  zondag 16 juni 2013 @ 00:10:43 #298
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127846026
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb er wel een aantal leren kennen met wie ik wel vaker zou afspreken als ze in de buurt hadden gewoond.
Maar ook waar ik inderdaad niks mee heb.
pi_127846031
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb al de bevestiging gekregen dat ik alleen maar kans maak bij hoogopgeleide nerd meiden en dat zijn er heel weinig.
Nu sluit je uit :) Iets wat ik ook deed en sinds ik dat minder doe gaat alles een stuk makkelijker.
  zondag 16 juni 2013 @ 00:11:19 #300
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_127846049
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:09 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Is de cultuur dan misschien niet een onderdeel van het probleem? Als dat niet zo is, waarom niet?
pi_127846069
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik moet wel weten hoe ik het moet overwinnen voordat ik dat kan denk ik...
Je woont te ver volgens mij, anders had je best eens met mij mogen komen zeveren :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')