abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127803786
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef IntenSiVuS het volgende:

[..]

Niet zozeer vermoeiend, ook wel een beetje maar gewoon leuk, een fijne afleiding.
En dan kom je thuis in een leeg stil huis en dan is t gelijk weer allemaal negatief. Dus dat bedoelde ik met instorten.
Ik ken verder je situatie niet, heb je last van eenzaamheid of zo misschien??
pi_127803861
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:36 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Klopt zit een verhaal aan vast. Maar ja wat ga ik met al die vrije tijd doen? Wat gaan mogelijk mensen ervan denken? Wat als de nieuweling die mijn taken overneemt het niet aankan?

Val ik niet nog in een veel dieper gat dan nu al het geval is? Brrr... En hoe reageert de omgeving erop en mogelijk mensen die je leert kennen. Hoe leg je het allemaal uit? Dat dus.
Vetgedrukte is niet echt een antwoord op te geven. Mijn ervaring is dat -velen- het zien als een slechte eigenschap:er moet toch iets mis zijn met die jongen?
Beetje dat idee.

Enige mensen die wel normaal met mij omgaan zijn mijn familie, mijn vrienden en mensen die in een vergelijkbare situatie zitten of het kunnen herkennen.
pi_127803951
eenzaamheid momenteel wel ja (onterecht want kan genoeg doen met vrienden etc). Maar dat is niet zo gek na 9 jaar relatie waarvan 4,5 jaar samen in een huis
pi_127804099
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte is niet echt een antwoord op te geven. Mijn ervaring is dat -velen- het zien als een slechte eigenschap:er moet toch iets mis zijn met die jongen?
Beetje dat idee.

Enige mensen die wel normaal met mij omgaan zijn mijn familie, mijn vrienden en mensen die in een vergelijkbare situatie zitten of het kunnen herkennen.
Eigenlijk is het ook nooit goed, heb er gewoon netjes voor gewerkt. En heb er dus ook recht op, net als al de anderen voor mij. Familie heb ik niet, en de vrienden die ik heb weten wat ik nu doe als werk daar zit het probleem ook niet.
pi_127804417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Eigenlijk is het ook nooit goed, heb er gewoon netjes voor gewerkt. En heb er dus ook recht op, net als al de anderen voor mij. Familie heb ik niet, en de vrienden die ik heb weten wat ik nu doe als werk daar zit het probleem ook niet.
Het is ook nooit goed. Uiteindelijk heb ik maar geaccepteerd dat sommige mensen nou eenmaal een te klein vermogen hebben om ook jouw situatie te kunnen begrijpen en ben je -dus- incompatible met die mensen.
Zulke mensen gewoon links laten liggen, je gaat niks aan ze hebben..integendeel.
pi_127805058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed. Uiteindelijk heb ik maar geaccepteerd dat sommige mensen nou eenmaal een te klein vermogen hebben om ook jouw situatie te kunnen begrijpen en ben je -dus- incompatible met die mensen.
Zulke mensen gewoon links laten liggen, je gaat niks aan ze hebben..integendeel.
Tussen ons ligt het wat anders, kan niet openlijk spreken over mijn werkzaamheden nu en in de toekomst ook niet. Feit is wij als team worden weggesaneerd, dus na alles wat wij gedaan hebben. Speelt al maanden dit, iedere keer mochten wij blijven en nu ineens moeten wij opzouten.

En daar valt niets tegen in te brengen, het is definitief. Hier heb je een lullige vergoeding iedere maand, bek dicht en klaar. Daar werk je dan 7 jaar voor en bedankt he. Had gewoon en kantoorbaan moeten pakken, alleen dat gaat nu niet meer lukken.

Man man, ik word bijna jaloers op die gasten welke wel een normale baan hebben. Aan de andere kant 1200E in de maand en op mijn kloten zitten is ook niet verkeerd al wil ik dat niet.
pi_127815836
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef Cue_ het volgende:
wat ben ik blij dat een collega van mij vanmiddag vrij is.. men wat ik me soms ergeren aan allerlei geluidjes van haar kant :')
I know, ligt aan mij, maar het maakt me niet vrolijker :+
Dat heb ik op het moment met de meeste mensen, prikkels komen veel harder binnen dan normaal. Irritant :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:29:45 #58
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127816738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik voel inderdaad rust. Complete rust. Deze mensen leven in zo'n langzame maatschappij it's crazy.
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Of wij zijn de crazies.
:Y
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:33:49 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127816837
1200 voor op je kloten zitten is miss leuk, maar veels te weinig voor me om nog beetje leuke dingen te kunnen doen :X
pi_127817290
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:33 schreef Cue_ het volgende:
1200 voor op je kloten zitten is miss leuk, maar veels te weinig voor me om nog beetje leuke dingen te kunnen doen :X
Leuk is anders zeker, Echter in werk heb ik geen enkel toekomst perspectief is een feit helaas. Als je twee inkomens hebt in een huishouden kan het nog wel, maar heb geen partner. Ding is heb enorm veel tijd hierin zitten. Ben altijd flink onderbetaald geweest en heb enorm veel passie in wat ik deed. En altijd moest je liegen over wat je deed, want liep gewoon risico's punt. En dan zo behandeld worden, is meer dan pijnlijk.

En van alle beloftes is niets waar, dit klinkt arrogant doch zonder mij, En zoveel anderen hadden ze het nooit voor elkaar gekregen. Maar goed sluit het hoofdstuk af, en ga genieten van mijn welverdiende ''pensioen'' wat eigenlijk gewoon een verkapte we trappen je de uitkering weer in en veel plezier. De eerste die tegen mij zegt je bent een klaploper krijgt er een op zijn smoel, dat kan ik je vertellen.
pi_127817436
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

De eerste die tegen mij zegt je bent een klaploper krijgt er een op zijn smoel, dat kan ik je vertellen.
Nou, ik zou zeggen, begin dan maar alvast met je vuist te zwaaien, want op fok verdrink je in die gasten :')
Ik geef het minder dan een week :P
pi_127817485
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik zou zeggen, begin dan maar alvast met je vuist te zwaaien, want op fok verdrink je in die gasten :')
Ik geef het minder dan een week :P
Juist de gasten welke onder de baas zijn tijd iedere keer op FOK! zitten. Ze zouden zich mogen schamen. Liet ze maar eens ruilen, een week en ze waren morsdood in een sloot teruggevonden.
Pedante eikels :')
pi_127818045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Leuk is anders zeker, Echter in werk heb ik geen enkel toekomst perspectief is een feit helaas. Als je twee inkomens hebt in een huishouden kan het nog wel, maar heb geen partner. Ding is heb enorm veel tijd hierin zitten. Ben altijd flink onderbetaald geweest en heb enorm veel passie in wat ik deed. En altijd moest je liegen over wat je deed, want liep gewoon risico's punt. En dan zo behandeld worden, is meer dan pijnlijk.

En van alle beloftes is niets waar, dit klinkt arrogant doch zonder mij, En zoveel anderen hadden ze het nooit voor elkaar gekregen. Maar goed sluit het hoofdstuk af, en ga genieten van mijn welverdiende ''pensioen'' wat eigenlijk gewoon een verkapte we trappen je de uitkering weer in en veel plezier. De eerste die tegen mij zegt je bent een klaploper krijgt er een op zijn smoel, dat kan ik je vertellen.
Wil je vertellen wat je passie is, of doe je dat liever niet? Ik ben wel benieuwd namelijk. :)
pi_127823525
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 04:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Wil je vertellen wat je passie is, of doe je dat liever niet? Ik ben wel benieuwd namelijk. :)
In de basis criminaliteit en de bestrijding van criminaliteit. Dat zou genoeg moeten zeggen waar ik mij in begeeft heb. Het overlijden van Konstant heeft mij daartoe geleid, niet meer en niet minder.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:01:51 #65
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_127825962
Feest!
Vakantie!
Zon!
Warmte!
En *;

Edit: Oeps. Ik dacht dat dit het 'hoe voel je je nu'-topic was.

[ Bericht 19% gewijzigd door Joipoidoipoipoi op 15-06-2013 15:09:33 ]
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_127826033
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Feest!
Vakantie!
Zon!
Warmte!
En *;
Doe eens niet zo vrolijk ;(

Hoe is het met jou eigenlijk?
pi_127826307
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Feest!
Vakantie!
Zon!
Warmte!
En *;

Edit: Oeps. Ik dacht dat dit het 'hoe voel je je nu'-topic was.
Vanwaar die verwijzing naar hvjjn elke keer? Zo erg is het hier toch niet qua offtopic geklets :?
Tante minthy!! O+
pi_127826358
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Vanwaar die verwijzing naar hvjjn elke keer? Zo erg is het hier toch niet qua offtopic geklets :?
Schijnbaar wel. Al zit er meer achter die angsten en depressie...
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:15:33 #69
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127826434
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:12 schreef minthy het volgende:

[..]

En dan nog is voor de meeste mensen hier hoe ze zich voelen verbonden met een depressie of angsten.
pi_127826459
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan nog is voor de meeste mensen hier hoe ze zich voelen verbonden met een depressie of angsten.
Juist mooi gezegd.
pi_127826498
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

In de basis criminaliteit en de bestrijding van criminaliteit. Dat zou genoeg moeten zeggen waar ik mij in begeeft heb. Het overlijden van Konstant heeft mij daartoe geleid, niet meer en niet minder.
Ah okay. Ik weet niet wie of wat Konstant is, maar dat is okay. :)
pi_127826594
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah okay. Ik weet niet wie of wat Konstant is, maar dat is okay. :)
Konstant was mijn vriendje.
pi_127826804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Precies dat. Ik voelde me ook weer eens teveel aangesproken en zo, moet ik ook niet doen :+
Tante minthy!! O+
pi_127826857
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Konstant was mijn vriendje.
Ah, vandaar. Is er een andere manier om je passie vorm te geven?
pi_127826947
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Is er een andere manier om je passie vorm te geven?
Passie is in deze denk ik het verkeerde woord, het is een soort van wraak. Kan niet leven zonder hem, en echt er over praten laat staan zo openlijk al helemaal niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')