abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127803786
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef IntenSiVuS het volgende:

[..]

Niet zozeer vermoeiend, ook wel een beetje maar gewoon leuk, een fijne afleiding.
En dan kom je thuis in een leeg stil huis en dan is t gelijk weer allemaal negatief. Dus dat bedoelde ik met instorten.
Ik ken verder je situatie niet, heb je last van eenzaamheid of zo misschien??
pi_127803861
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:36 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Klopt zit een verhaal aan vast. Maar ja wat ga ik met al die vrije tijd doen? Wat gaan mogelijk mensen ervan denken? Wat als de nieuweling die mijn taken overneemt het niet aankan?

Val ik niet nog in een veel dieper gat dan nu al het geval is? Brrr... En hoe reageert de omgeving erop en mogelijk mensen die je leert kennen. Hoe leg je het allemaal uit? Dat dus.
Vetgedrukte is niet echt een antwoord op te geven. Mijn ervaring is dat -velen- het zien als een slechte eigenschap:er moet toch iets mis zijn met die jongen?
Beetje dat idee.

Enige mensen die wel normaal met mij omgaan zijn mijn familie, mijn vrienden en mensen die in een vergelijkbare situatie zitten of het kunnen herkennen.
pi_127803951
eenzaamheid momenteel wel ja (onterecht want kan genoeg doen met vrienden etc). Maar dat is niet zo gek na 9 jaar relatie waarvan 4,5 jaar samen in een huis
pi_127804099
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte is niet echt een antwoord op te geven. Mijn ervaring is dat -velen- het zien als een slechte eigenschap:er moet toch iets mis zijn met die jongen?
Beetje dat idee.

Enige mensen die wel normaal met mij omgaan zijn mijn familie, mijn vrienden en mensen die in een vergelijkbare situatie zitten of het kunnen herkennen.
Eigenlijk is het ook nooit goed, heb er gewoon netjes voor gewerkt. En heb er dus ook recht op, net als al de anderen voor mij. Familie heb ik niet, en de vrienden die ik heb weten wat ik nu doe als werk daar zit het probleem ook niet.
pi_127804417
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Eigenlijk is het ook nooit goed, heb er gewoon netjes voor gewerkt. En heb er dus ook recht op, net als al de anderen voor mij. Familie heb ik niet, en de vrienden die ik heb weten wat ik nu doe als werk daar zit het probleem ook niet.
Het is ook nooit goed. Uiteindelijk heb ik maar geaccepteerd dat sommige mensen nou eenmaal een te klein vermogen hebben om ook jouw situatie te kunnen begrijpen en ben je -dus- incompatible met die mensen.
Zulke mensen gewoon links laten liggen, je gaat niks aan ze hebben..integendeel.
pi_127805058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed. Uiteindelijk heb ik maar geaccepteerd dat sommige mensen nou eenmaal een te klein vermogen hebben om ook jouw situatie te kunnen begrijpen en ben je -dus- incompatible met die mensen.
Zulke mensen gewoon links laten liggen, je gaat niks aan ze hebben..integendeel.
Tussen ons ligt het wat anders, kan niet openlijk spreken over mijn werkzaamheden nu en in de toekomst ook niet. Feit is wij als team worden weggesaneerd, dus na alles wat wij gedaan hebben. Speelt al maanden dit, iedere keer mochten wij blijven en nu ineens moeten wij opzouten.

En daar valt niets tegen in te brengen, het is definitief. Hier heb je een lullige vergoeding iedere maand, bek dicht en klaar. Daar werk je dan 7 jaar voor en bedankt he. Had gewoon en kantoorbaan moeten pakken, alleen dat gaat nu niet meer lukken.

Man man, ik word bijna jaloers op die gasten welke wel een normale baan hebben. Aan de andere kant 1200E in de maand en op mijn kloten zitten is ook niet verkeerd al wil ik dat niet.
pi_127815836
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:52 schreef Cue_ het volgende:
wat ben ik blij dat een collega van mij vanmiddag vrij is.. men wat ik me soms ergeren aan allerlei geluidjes van haar kant :')
I know, ligt aan mij, maar het maakt me niet vrolijker :+
Dat heb ik op het moment met de meeste mensen, prikkels komen veel harder binnen dan normaal. Irritant :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:29:45 #58
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_127816738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik voel inderdaad rust. Complete rust. Deze mensen leven in zo'n langzame maatschappij it's crazy.
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Of wij zijn de crazies.
:Y
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:33:49 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127816837
1200 voor op je kloten zitten is miss leuk, maar veels te weinig voor me om nog beetje leuke dingen te kunnen doen :X
pi_127817290
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:33 schreef Cue_ het volgende:
1200 voor op je kloten zitten is miss leuk, maar veels te weinig voor me om nog beetje leuke dingen te kunnen doen :X
Leuk is anders zeker, Echter in werk heb ik geen enkel toekomst perspectief is een feit helaas. Als je twee inkomens hebt in een huishouden kan het nog wel, maar heb geen partner. Ding is heb enorm veel tijd hierin zitten. Ben altijd flink onderbetaald geweest en heb enorm veel passie in wat ik deed. En altijd moest je liegen over wat je deed, want liep gewoon risico's punt. En dan zo behandeld worden, is meer dan pijnlijk.

En van alle beloftes is niets waar, dit klinkt arrogant doch zonder mij, En zoveel anderen hadden ze het nooit voor elkaar gekregen. Maar goed sluit het hoofdstuk af, en ga genieten van mijn welverdiende ''pensioen'' wat eigenlijk gewoon een verkapte we trappen je de uitkering weer in en veel plezier. De eerste die tegen mij zegt je bent een klaploper krijgt er een op zijn smoel, dat kan ik je vertellen.
pi_127817436
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

De eerste die tegen mij zegt je bent een klaploper krijgt er een op zijn smoel, dat kan ik je vertellen.
Nou, ik zou zeggen, begin dan maar alvast met je vuist te zwaaien, want op fok verdrink je in die gasten :')
Ik geef het minder dan een week :P
pi_127817485
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik zou zeggen, begin dan maar alvast met je vuist te zwaaien, want op fok verdrink je in die gasten :')
Ik geef het minder dan een week :P
Juist de gasten welke onder de baas zijn tijd iedere keer op FOK! zitten. Ze zouden zich mogen schamen. Liet ze maar eens ruilen, een week en ze waren morsdood in een sloot teruggevonden.
Pedante eikels :')
pi_127818045
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:02 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Leuk is anders zeker, Echter in werk heb ik geen enkel toekomst perspectief is een feit helaas. Als je twee inkomens hebt in een huishouden kan het nog wel, maar heb geen partner. Ding is heb enorm veel tijd hierin zitten. Ben altijd flink onderbetaald geweest en heb enorm veel passie in wat ik deed. En altijd moest je liegen over wat je deed, want liep gewoon risico's punt. En dan zo behandeld worden, is meer dan pijnlijk.

En van alle beloftes is niets waar, dit klinkt arrogant doch zonder mij, En zoveel anderen hadden ze het nooit voor elkaar gekregen. Maar goed sluit het hoofdstuk af, en ga genieten van mijn welverdiende ''pensioen'' wat eigenlijk gewoon een verkapte we trappen je de uitkering weer in en veel plezier. De eerste die tegen mij zegt je bent een klaploper krijgt er een op zijn smoel, dat kan ik je vertellen.
Wil je vertellen wat je passie is, of doe je dat liever niet? Ik ben wel benieuwd namelijk. :)
pi_127823525
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 04:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Wil je vertellen wat je passie is, of doe je dat liever niet? Ik ben wel benieuwd namelijk. :)
In de basis criminaliteit en de bestrijding van criminaliteit. Dat zou genoeg moeten zeggen waar ik mij in begeeft heb. Het overlijden van Konstant heeft mij daartoe geleid, niet meer en niet minder.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:01:51 #65
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_127825962
Feest!
Vakantie!
Zon!
Warmte!
En *;

Edit: Oeps. Ik dacht dat dit het 'hoe voel je je nu'-topic was.

[ Bericht 19% gewijzigd door Joipoidoipoipoi op 15-06-2013 15:09:33 ]
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_127826033
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Feest!
Vakantie!
Zon!
Warmte!
En *;
Doe eens niet zo vrolijk ;(

Hoe is het met jou eigenlijk?
pi_127826307
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Feest!
Vakantie!
Zon!
Warmte!
En *;

Edit: Oeps. Ik dacht dat dit het 'hoe voel je je nu'-topic was.
Vanwaar die verwijzing naar hvjjn elke keer? Zo erg is het hier toch niet qua offtopic geklets :?
Tante minthy!! O+
pi_127826358
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Vanwaar die verwijzing naar hvjjn elke keer? Zo erg is het hier toch niet qua offtopic geklets :?
Schijnbaar wel. Al zit er meer achter die angsten en depressie...
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:15:33 #69
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127826434
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:12 schreef minthy het volgende:

[..]

En dan nog is voor de meeste mensen hier hoe ze zich voelen verbonden met een depressie of angsten.
pi_127826459
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dan nog is voor de meeste mensen hier hoe ze zich voelen verbonden met een depressie of angsten.
Juist mooi gezegd.
pi_127826498
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

In de basis criminaliteit en de bestrijding van criminaliteit. Dat zou genoeg moeten zeggen waar ik mij in begeeft heb. Het overlijden van Konstant heeft mij daartoe geleid, niet meer en niet minder.
Ah okay. Ik weet niet wie of wat Konstant is, maar dat is okay. :)
pi_127826594
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah okay. Ik weet niet wie of wat Konstant is, maar dat is okay. :)
Konstant was mijn vriendje.
pi_127826804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Precies dat. Ik voelde me ook weer eens teveel aangesproken en zo, moet ik ook niet doen :+
Tante minthy!! O+
pi_127826857
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Konstant was mijn vriendje.
Ah, vandaar. Is er een andere manier om je passie vorm te geven?
pi_127826947
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Is er een andere manier om je passie vorm te geven?
Passie is in deze denk ik het verkeerde woord, het is een soort van wraak. Kan niet leven zonder hem, en echt er over praten laat staan zo openlijk al helemaal niet.
pi_127828729
:(
Rustig aan.
pi_127828811
Zijn er meer mensen die in de weekenden meer klachten hebben dan doordeweeks?
Hier begin ik een patroontje te ontdekken. Weekenden gaan ruk (eenzaam, wel dingen willen doen maar geen idee met wie/waar), doordeweeks lijkt het beter te gaan.
Tante minthy!! O+
pi_127828866
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef minthy het volgende:
Hier begin ik een patroontje te ontdekken. Weekenden gaan ruk (eenzaam, wel dingen willen doen maar geen idee met wie/waar), doordeweeks lijkt het beter te gaan.
Meer ehm...
Bezigheden die nuttig voelen allicht oid?
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:44:43 #79
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127828906
quote:
Ik heb het zelf niet maar kan het me wel voorstellen.
Je ziet dan vaak toch mensen die leuke dingen gaan doen, statusupdates op facebook en dergelijke.
En dan voel je jezelf minder als je thuis zit.
pi_127829174
Nja, alle dagen lijken op elkaar hier, dus ergens wel vreemd...
Iedereen is in de weekenden wel drukker ja, dat klopt. Daardoor word je met de neus op de feiten gedrukt en het benadrukt hoe sneu het eigenlijk is dat je jezelf op/afsluit :')

Binnenkort eens een dagje weg plannen, even een s_e'tje doen. Alleen ben ik niet van plan om zo ver weg te gaan.
Tante minthy!! O+
pi_127829236
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Passie is in deze denk ik het verkeerde woord, het is een soort van wraak. Kan niet leven zonder hem, en echt er over praten laat staan zo openlijk al helemaal niet.
Hm, dan zou ik het geen vorm geven. :N Je lijdt al genoeg zo, wraak maakt het alleen maar erger.

quote:
Ik ben wel bekend met de omgeving waarin ik me bevindt als trigger, dus daar zal het wel mee te maken hebben.
pi_127829284
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef minthy het volgende:
Iedereen is in de weekenden wel drukker ja, dat klopt. Daardoor word je met de neus op de feiten gedrukt en het benadrukt hoe sneu het eigenlijk is dat je jezelf op/afsluit :')

Binnenkort eens een dagje weg plannen, even een s_e'tje doen. Alleen ben ik niet van plan om zo ver weg te gaan.
Tjah, of dat het juist sneu is dat je het gewoon niet kunt.
Rustig aan.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:01:16 #83
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127829373
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:54 schreef minthy het volgende:

Goed plan ^O^
Lekker een dagje naar zee ofzo.
pi_127829661
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Gray het volgende:

Ik ben wel bekend met de omgeving waarin ik me bevindt als trigger, dus daar zal het wel mee te maken hebben.
Zou kunnen, maar die is hier gewoon gelijk. Daarom vind ik het ook zo vaag :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah, of dat het juist sneu is dat je het gewoon niet kunt.
Daarom voel ik me ook zo'n ontzettende sneuneus. Iedereen doet toffe dingen en ik zeg alles af, om daar vervolgens hartgrondig van te balen :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Goed plan ^O^
Lekker een dagje naar zee ofzo.
Zoiets had ik ook in gedachten, maar dan moet ik nog nét even iets zekerder worden in het verkeer. Het is nogal een eind rijden :+
Tante minthy!! O+
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:25:40 #85
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_127830039
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:12 schreef minthy het volgende:

[..]

[..]

Daarom voel ik me ook zo'n ontzettende sneuneus. Iedereen doet toffe dingen en ik zeg alles af, om daar vervolgens hartgrondig van te balen :D

[..]

Zoiets had ik ook in gedachten, maar dan moet ik nog nét even iets zekerder worden in het verkeer. Het is nogal een eind rijden :+
Ben je altijd al onzeker geweest in het verkeer? Of komt het nu door je burnout?
pi_127830381
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Vele zaken kunnen als trigger werken, zoals geluiden en andere prikkels. Zo kunnen bijvoorbeeld bepaalde feestdagen herinneringen opbrengen aan depressies in die periodes van voorgaande jaren. Het is iets dat ik al op jonge leeftijd waarnam in m'n familie. Later ook bij mezelf. Het geeft al best wat rust wanneer je bewust bent van dit mechanisme bij jezelf.
pi_127830510
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Hm, dan zou ik het geen vorm geven. :N Je lijdt al genoeg zo, wraak maakt het alleen maar erger.

[..]

Niet mee eens. Kan het ook anders doen de wereld begrijpt mij en mijn verdriet niet, laat ik eens van alles slechts doen. Dat werkt ook niet.
pi_127830575
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Niet mee eens. Kan het ook anders doen de wereld begrijpt mij en mijn verdriet niet, laat ik eens van alles slechts doen. Dat werkt ook niet.
De ironie wil dat ik je post niet goed begrijp. :') Bedoel je dat je je wraak ook anders kan vormgeven? Op een niet slechte manier?
pi_127830653
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:44 schreef Gray het volgende:

[..]

De ironie wil dat ik je post niet goed begrijp. :') Bedoel je dat je je wraak ook anders kan vormgeven? Op een niet slechte manier?
Juist wraak kan je zeker anders vormgeven, het woord wraak woord altijd als iets negatiefs gezien. Terwijl mijn wraak niet gericht is naar mensen welke niets verkeerds doen in hun leven. Het is gericht naar dezelfde types welke in staat zijn en hetzelfde aan te richten in andermans leven zoals dat bij mij is gebeurd.
pi_127830750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:25 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ben je altijd al onzeker geweest in het verkeer? Of komt het nu door je burnout?
Ik reed gemiddeld 800km per week met veel plezier en heel zeker, kon het ook zo in m'n kop krijgen om even een dagje naar Luxemburg te rijden. Heerlijk! M'n concentratievermogen is echter ver beneden nulpunt door die burnout inderdaad. Al een aantal keren kortaan gehad met paaltjes, stoepen en andere auto's :X
Daar ben ik heel erg van geschrokken wat meer onzeker maakt.

quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Vele zaken kunnen als trigger werken, zoals geluiden en andere prikkels. Zo kunnen bijvoorbeeld bepaalde feestdagen herinneringen opbrengen aan depressies in die periodes van voorgaande jaren. Het is iets dat ik al op jonge leeftijd waarnam in m'n familie. Later ook bij mezelf. Het geeft al best wat rust wanneer je bewust bent van dit mechanisme bij jezelf.
Dat herken ik wel, ja! Veel van dat soort triggers hier, al sluit ik er bewust een heleboel uit op het moment :P
Tante minthy!! O+
pi_127831040
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Juist wraak kan je zeker anders vormgeven, het woord wraak woord altijd als iets negatiefs gezien. Terwijl mijn wraak niet gericht is naar mensen welke niets verkeerds doen in hun leven. Het is gericht naar dezelfde types welke in staat zijn en hetzelfde aan te richten in andermans leven zoals dat bij mij is gebeurd.
Het woord wraak staat ook voor iets negatiefs. ;) Ik kan zo snel even geen Nederlandse term voor een positieve vorm geven, maar misschien bestaat dat wel helemaal niet.

Persoonlijk wens ik 'slechte mensen' liever geen 'slechte dingen' toe, want daarmee draag ik 'slechte wensen' mee in m'n gedachten. Alsof je poep bij je draagt om naar een ander te gooien. Dat zaakje stinkt. :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat herken ik wel, ja! Veel van dat soort triggers hier, al sluit ik er bewust een heleboel uit op het moment :P
Waarom uitsluiten en niet gebruiken om je geest te trainen eromheen te werken? Op die manier leer je omgaan met die triggers, in plaats van ze te vermijden of te doen alsof ze niet bestaan. Het is de gulden middenweg tussen het slachtoffer ervan zijn en het tot je slachtoffer maken. ;)
pi_127831474
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:01 schreef Gray het volgende:

Waarom uitsluiten en niet gebruiken om je geest te trainen eromheen te werken? Op die manier leer je omgaan met die triggers, in plaats van ze te vermijden of te doen alsof ze niet bestaan. Het is de gulden middenweg tussen het slachtoffer ervan zijn en het tot je slachtoffer maken. ;)
Die triggers bevinden zich hoofdzakelijk op het sociale vlak in combinatie met een negatief zelfbeeld. Vaak schop ik mezelf de deur uit en ga ik ze juist aan (dmv exposure proberen weer gewend te raken aan die prikkels). Het lastige is dat ik mezelf op het moment waardeloos vind en daarmee een ander niet wil confronteren. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens slachtoffer van ben, het is alleen lastig soms en je wordt er negatiever van :P
Tante minthy!! O+
pi_127831583
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Die triggers bevinden zich hoofdzakelijk op het sociale vlak in combinatie met een negatief zelfbeeld. Vaak schop ik mezelf de deur uit en ga ik ze juist aan (dmv exposure proberen weer gewend te raken aan die prikkels). Het lastige is dat ik mezelf op het moment waardeloos vind en daarmee een ander niet wil confronteren. Ik heb ook niet het idee dat ik ergens slachtoffer van ben, het is alleen lastig soms en je wordt er negatiever van :P
Zou je een compleet ander mens zijn wanneer je niet de gedachte zou hebben dat je waardeloos bent? Wat verandert in realiteit nou eigenlijk? Ben je knapper, slimmer, gezonder, wijzer, wanneer je niet die gedachte hebt?
pi_127831764
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Het woord wraak staat ook voor iets negatiefs. ;) Ik kan zo snel even geen Nederlandse term voor een positieve vorm geven, maar misschien bestaat dat wel helemaal niet.

Persoonlijk wens ik 'slechte mensen' liever geen 'slechte dingen' toe, want daarmee draag ik 'slechte wensen' mee in m'n gedachten. Alsof je poep bij je draagt om naar een ander te gooien. Dat zaakje stinkt. :P

[
Wanner er geen gerechtheid heeft plaats gevonden zul je altijd wraak houden. Dat jij slechte mensen geen slechte dingen toewenst, omdat jij er misschien verder vanaf staat dan mij. Wel heel mooi natuurlijk zulke gedachtes, echter z werkt het voor mij niet en dat is weer heel logisch
pi_127831879
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Zou je een compleet ander mens zijn wanneer je niet de gedachte zou hebben dat je waardeloos bent? Wat verandert in realiteit nou eigenlijk? Ben je knapper, slimmer, gezonder, wijzer, wanneer je niet die gedachte hebt?
Geen idee eigenlijk, misschien dat ik niet bij voorbaat de angst heb dat ik uitgekotst of buitengesloten ga worden. Over het algemeen haat ik mezelf al zolang ik het me kan herinneren. Soms is het weg en pieker ik niet zoveel, maar er hoeft maar iets te gebeuren dat in mijn ogen niet goed gaat en ik ga onderuit. Dan ben ik dusdanig negatief dat ik niet naar buiten durf om anderen geen aanleiding te geven om over me te praten.
Als ik niemand tegenkom ga ik ook niets invullen qua gedachten.
Tante minthy!! O+
pi_127832219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:32 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Wanner er geen gerechtheid heeft plaats gevonden zul je altijd wraak houden. Dat jij slechte mensen geen slechte dingen toewenst, omdat jij er misschien verder vanaf staat dan mij. Wel heel mooi natuurlijk zulke gedachtes, echter z werkt het voor mij niet en dat is weer heel logisch
Er is zeker logica in te vinden, dat ontken ik niet. Ik vind het dan ook niet raar, eerder begrijpelijk. Wel vind ik het zonde, want je houdt alleen maar aan de pijn vast. Dat terwijl je het ook simpelweg los kan laten om er vanaf te komen. Dat lijkt zwaar, maar is het verrassend genoeg niet. Een steen vasthouden is zwaarder dan het te laten vallen. ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, misschien dat ik niet bij voorbaat de angst heb dat ik uitgekotst of buitengesloten ga worden. Over het algemeen haat ik mezelf al zolang ik het me kan herinneren. Soms is het weg en pieker ik niet zoveel, maar er hoeft maar iets te gebeuren dat in mijn ogen niet goed gaat en ik ga onderuit. Dan ben ik dusdanig negatief dat ik niet naar buiten durf om anderen geen aanleiding te geven om over me te praten.
Als ik niemand tegenkom ga ik ook niets invullen qua gedachten.
Haat je het ook dat je jezelf haat?
pi_127832447
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Er is zeker logica in te vinden, dat ontken ik niet. Ik vind het dan ook niet raar, eerder begrijpelijk. Wel vind ik het zonde, want je houdt alleen maar aan de pijn vast. Dat terwijl je het ook simpelweg los kan laten om er vanaf te komen. Dat lijkt zwaar, maar is het verrassend genoeg niet. Een steen vasthouden is zwaarder dan het te laten vallen. ;)

Hou vast aan Konstantin en de manier waarop hij zo ineens uit mijn leven heeft moeten gaan, laat staan dat wat er nog meer is gebeurd. En dat laat ik niet los, voor niemand niet. Hij was mijn verloofde en daarvoor mijn beste maatje voor zoveel jaren. Dat laat je niet los, nimmer.

Wat je nu zegt werkt voor andere dingen wel. Een vriendschap welke voor geen meter loopt, of werk wat niet bij je past. Daar past jou filosofie in.
pi_127832652
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:50 schreef Gray het volgende:

Haat je het ook dat je jezelf haat?
Ja, maar meer nog dat ik invul dat anderen me haten. Daarvan kan ik nachtenlang wakker liggen.
Klein voorbeeldje; vorig weekend stuurde ik een berichtje naar iemand, viel compleet anders dan mijn bedoeling was, diegene reageerde pissig. Mijn eerste gedachte is "misse boel, die haat me nu. En terecht ook". Diegene heeft excuses aangeboden, maar dat komt helemaal niet binnen hier, die eerste gedachte blijft staan. "Jij reageert boos, dus je zal nog steeds pissig zijn". Daar ga ik mee aan de haal en ik heb de neiging om ervoor te vluchten. Een week later en heb er nog steeds last van, kan dat soort zaken moeilijk loslaten :)
Tante minthy!! O+
pi_127832690
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, maar meer nog dat ik invul dat anderen me haten. Daarvan kan ik nachtenlang wakker liggen.
Klein voorbeeldje; vorig weekend stuurde ik een berichtje naar iemand, viel compleet anders dan mijn bedoeling was, diegene reageerde pissig. Mijn eerste gedachte is "misse boel, die haat me nu. En terecht ook". Diegene heeft excuses aangeboden, maar dat komt helemaal niet binnen hier, die eerste gedachte blijft staan. "Jij reageert boos, dus je zal nog steeds pissig zijn". Daar ga ik mee aan de haal en ik heb de neiging om ervoor te vluchten. Een week later en heb er nog steeds last van, kan dat soort zaken moeilijk loslaten :)
Herkenbaar :')
pi_127832781
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Herkenbaar :')
Sorry :@ :')
Heb jij dan ook altijd het idee dat mensen achter je rug om lullen? Alleen die gedachte al maakt me knettergek :r
Tante minthy!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')