Je hoofd is aan het 'racen'. Mijn peut' zegt altijd dat dat tekenen van burnout/depressie zijn. Niet specifiek, maar dat je je hersenen niet meer onder controle hebt. En daar werken aldus mijn peut, de typerende AD' weer gooed voor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik vraag mij zo vaak af of ik mij niet enorm aanstel.
Ik bedoel, vanmorgen was ik totaal aan het flippen, was heel suicidaal en heb mijzelf ook pijn gedaan. Het kostte de leiding 2 uur om mij rustig te krijgen.
En dat na aanleiding van een intake die niet goed lukte.
Ik kan mijzelf niet stoppen, mijn hoofd is dan zo vol en allerlei waanideen schieten voorbij, het is echt eng.
Best moeilijk.
De rust is hier echt bizar. Bussen gaan hier om de 2 uur(!). Er komen hier tractors met die oudjes over de weg, bezopenquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zou tof wezen, foto's het leven is daar anders klopt. Minder hectiek meer rust, al zul je vast een beetje een vreemde eend zijn daar. Is ook typisch dat heel het dorp komt kijken is alleen maar leuk lijkt mij. Probeer er gewoon van te genieten, en neem die rust in je op. En neem hetmee naar huis in een potje bijvoorbeeld
Ik ben niet de beste raadgever in dit soort kwesties... maar ik ben blij dat je jouw situatie in mijn ervaringen bekend voorkomt. Dan heb je er toch nog wat aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:07 schreef IntenSiVuS het volgende:
[..]
Wow EricOscuro, dit stukje klinkt wel heel, heel erg herkenbaar. Ik slik zelf geen AD nog maar wellicht dat dat nog komt. Wel kan ik me vinden in het deel dat je beschrijft van het verbergen. Mijn onzekerheid in veel situaties kon ik, met name bij bekenden goed verbergen. Inmiddels ben ik zover dat ik er gewoon over praat met mensen, maar moeilijke situatie vermijd ik als de pest. Dat is heel vervelend omdat je eigenlijk stil blijft staan in je leven terwijl je verder wilt, maar t is zo lekker veilig dus ga je maar niet verder, of die uitdaging aan. Dat is maar moeilijk soms
Zelf ben/was ik dat zat. Met hulp zat ik tot een week of 3 a 4 geleden bijna op een punt dat ik de moeilijke dingen aan wilde proberen te gaan, met name net als in jouw verhaal het veranderen van baan, sollicitatie en dan het gesprek. "Ben ik wel goed genoeg"? die gedachte was een stukje minder aanwezig. Medicatie was ook niet meer nodig, kortom het ging wel OK.
Toen kwam drie weken terug de klap van de relatiebreuk die ik in het vorige topic heb genoemd. Dat heeft me zo ongelooflijk terug naar beneden geschopt. Het probleem waar ik nu tegenaan loop is het scheiden van de gedachten en de emoties naar de juiste reden. Ik heb veel momenten dat me dat gewoon bijna niet lukt. Voel ik me nou klote door mijn lage eigenwaarde, of door t verlies van mijn vriendin en het alleen zijn. Die negatieve spiraal is bijna niet uit te komen dan op sommige momenten. Met name ochtend en de laatste tijd ook soms de avond![]()
Maar met jou gaat het met AD dus een stukje beter nu?
Klinkt super inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De rust is hier echt bizar. Bussen gaan hier om de 2 uur(!). Er komen hier tractors met die oudjes over de weg, bezopen. Iedereen heeft honden. Uitzicht is fantastisch en het is vooral enorm rustig. Kabbelende beekjes etc. Dat zou wel weer iets voor Grey zijn
.
Daarom reageer ik hier overdag nauwelijksquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
Op een mobiel word je helemaal gek van al die tekst
Ik voel inderdaad rust. Complete rust. Deze mensen leven in zo'n langzame maatschappij it's crazy.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoe voel je je als je daar bent? Als je die rust ziet en dergelijke, voel je dat zelf ook?
Of wij zijn de crazies.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik voel inderdaad rust. Complete rust. Deze mensen leven in zo'n langzame maatschappij it's crazy.
Volkel is toch die luchtmachtbasis? Was het een vliegshow? Want een vriend van mij is daar vandaag heengeweestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:24 schreef IntenSiVuS het volgende:
pfff
net thuis van een leuk dagje vermaak op Volkel, leeg huis en ik stort compleet in... waarom
Tja, depressie en angst heeft nu eenmaal veel met gevoel te makenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik dacht even dat ik in het "hoe voel je je nu" topic zat
yupquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volkel is toch die luchtmachtbasis? Was het een vliegshow? Want een vriend van mij is daar vandaag heengeweest
Met heel veel gevoel, ook logisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, depressie en angst heeft nu eenmaal veel met gevoel te maken![]()
Mooi dat je het afbouwen gaat proberen
Ja, zat er al vanaf begin dit jaar serieus over na te denken, maar nu gaat het (straks na m'n vakantie) dan ook echt beginnen..het zal mij benieuwen!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, depressie en angst heeft nu eenmaal veel met gevoel te maken![]()
Mooi dat je het afbouwen gaat proberen
Gevoel (of het ontbreken daarvan) is juist de reden (de belangrijkste reden) waarom ik met dat spul wil gaan afbouwenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:13 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Met heel veel gevoel, ook logisch natuurlijk.
Waar jij met medicatie zit, zit zelf dan weer met iets anders, mijn definitieve stap om met pensioen te gaan komt steeds er steeds aan. Zou al in April erin gaan, maar steeds weer uitgesteld. En dan moet je afbouwen in je aantal zaken, iets wat mij niet lekker zit want wie neemt het over.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zat er al vanaf begin dit jaar serieus over na te denken, maar nu gaat het (straks na m'n vakantie) dan ook echt beginnen..het zal mij benieuwen!
Gaat zeker wel spannend worden, ik wil namelijk wel graag m'n oorspronkelijke gevoelens terug (ik word door de medicatie wat vlakker).
[..]
Gevoel (of het ontbreken daarvan) is juist de reden (de belangrijkste reden) waarom ik met dat spul wil gaan afbouwen
En mocht het niet lukken, dan kan ik altijd nog weer opnieuw gaan opbouwen, no problem
Die vriend zou morgen eventueel bij me langs komen, maar als het echt zo vermoeiend was, dan zal ie vast wel thuis blijvenquote:
Tsja, ik ken je verder niet, dus wat je precies bedoelt te zeggen met je verhaal weet ik ook nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Waar jij met medicatie zit, zit zelf dan weer met iets anders, mijn definitieve stap om met pensioen te gaan komt steeds er steeds aan. Zou al in April erin gaan, maar steeds weer uitgesteld. En dan moet je afbouwen in je aantal zaken, iets wat mij niet lekker zit want wie neemt het over.
Al is mijn werk mijn medicijn dan weer, gewoon lastig kan het niet loslaten. En ook de reacties een 26jarige welke daarin gaat is ook niet mals
Niet zozeer vermoeiend, ook wel een beetje maar gewoon leuk, een fijne afleiding.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die vriend zou morgen eventueel bij me langs komen, maar als het echt zo vermoeiend was, dan zal ie vast wel thuis blijven
Klopt zit een verhaal aan vast. Maar ja wat ga ik met al die vrije tijd doen? Wat gaan mogelijk mensen ervan denken? Wat als de nieuweling die mijn taken overneemt het niet aankan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, ik ken je verder niet, dus wat je precies bedoelt te zeggen met je verhaal weet ik ook niet
Je gaat met je 26e met pensioen heb ik begrepen. Daar zal vast wel een verhaal aan vast zitten, maar dat verhaal ken ik verder niet. Kan dus ook niet een bepaalde lading uit jouw verhaal opmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |