Dit is juist wat ik bedoel. Het is wel een probleem en kom naar beneden dan leg ik je dat uit. Je mag rustig op dit forum posten en meelezen, dus daar gaat het niet om. Voordat je weer begint te schelden op mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:16 schreef alex111 het volgende:
[..]
Zie er geen probleem in begrijp waar dan op doel
quote:
Gewoon lieve dingen tegen gray zeggen die doet dat dan terug,quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Kreeg ik dat maar eens gescheld iedere keer.
Gray probeert ook lief te zijn als het niet tot hem komt. Een beter begin enzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon lieve dingen tegen gray zeggen die doet dat dan terug,
Toch schatje? (Gray?)
Goh je moet wel..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Gray probeert ook lief te zijn als het niet tot hem komt. Een beter begin enzo.
Dat ja. Ondertussen hopend dat karma de rest doet bij sommige mensenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef Gray het volgende:
[..]
It never hurts to helpquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef Gray het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goh je moet wel..
Denk ik.
Want als je het niet doet dan komt het zeker niet tot je.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja. Ondertussen hopend dat karma de rest doet bij sommige mensen
Je verliest er immers niets mee. Je vergaart er mogelijk alles mee.quote:
LALALALALAquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je verliest er immers niets mee. Je vergaart er mogelijk alles mee.
Daar ben ik het niet zo mee eens op het moment.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je verliest er immers niets mee. Je vergaart er mogelijk alles mee.
Want?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet zo mee eens op het moment.
Het is wél waar! Helaas ben je dan ook weer vatbaarder voor eikels die daarvan gebruik maken, maar da's een hele andere discussiequote:
Moet je je ook niet door eikels laten gebruiken maar door leuke mannen als ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is wél waar! Helaas ben je dan ook weer vatbaarder voor eikels die daarvan gebruik maken, maar da's een hele andere discussie
Dan blijft het alsnog gebruiken, hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je je ook niet door eikels laten gebruiken maar door leuke mannen als ik.
Zie een paar posts boven je. Haal hem in huis, geef duidelijk aan wat de regels zijn vooral gezien zijn eigen sitautie. En nou ben ik de klootzak omdat ik hem iets verbied terwijl hij wist dat ik dat niet wilde.quote:
Die zitten er helaas ook altijd wel tussen jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is wél waar! Helaas ben je dan ook weer vatbaarder voor eikels die daarvan gebruik maken, maar da's een hele andere discussie
Haha, smooth KTquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis mee, mag je mij ook wel gebruiken
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zitten er helaas ook altijd wel tussen ja
Nee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis mee, mag je mij ook wel gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |