Voel het gewoon! Je ertegen verzetten kost alleen maar energie en meer frustratie dan je al hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja aids, wat moet ik met dit gevoel dan?
Sorry niet over jouw post dit..
.....................aaaaaaaaaaaahdaje;lkdrwaaoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:48 schreef Gray het volgende:
[..]
Voel het gewoon! Je ertegen verzetten kost alleen maar energie en meer frustratie dan je al hebt.
Negeren of frustreren brengt je ook niet verder. Of wel?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het maar onzin, ik mis het nut ervan, wat schieten we ermee op? Ik los er geen flikker mee op door het ''gewoon te voelen''
Ik ben al 3keer verslagen door die ziekte.
Nee, dus?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Negeren of frustreren brengt je ook niet verder. Of wel?
Als het gevoel er is, dan is het er. Dat is de realiteit. Die kan je maar beter onder ogen zien, want die verandert niet.quote:
Maar dit lost geen flikker op weetje dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Als het gevoel er is, dan is het er. Dat is de realiteit. Die kan je maar beter onder ogen zien, want die verandert niet.
De realiteit is toch ook dat je het met medicijnen kan onderdrukken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dit lost geen flikker op weetje dat?
Je leeft al. Anders zou je dit niet kunnen ervaren. Je hebt alleen op één of andere manier in je hoofd gehaald dat het leven anders moet dan het op dit moment is.quote:Waar leef je voor als je niet kunt leven?
Mwah verschilt... Dit werkt even wat minder dan die ander en bij die eerste schoot het ook niet meer op o het laatst.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef Gray het volgende:
[..]
De realiteit is toch ook dat je het met medicijnen kan onderdrukken?
Ik snap hem niett.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef alex111 het volgende:
“The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live.”
Ja en toen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef alex111 het volgende:
“The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live.”
Weet ik veel, vraag het hemquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja godverdomme, wat moeten we hiermee?
Chill the fuck out man. Wat maakt het nou uit wat ie bedoelt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
JA MAAR HIJ ANTWOORD TOCH NIET DUS DAN MOET IK HET TOCH EEN ANDER VRAGEN!?
ALLES MOET HET WETEN AAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Chill the fuck out man. Wat maakt het nou uit wat ie bedoelt?
kingtrolliequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ALLES MOET HET WETEN AAAAAAAAAAAAAAA
In essentie denk ik dat hij bedoelt dat het leven te kort is om jezelf te laten leiden door angsten.quote:
Leuk hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In essentie denk ik dat hij bedoelt dat het leven te kort is om jezelf te laten leiden door angsten.
Geniet van de dingen die het leven biedt in plaats van gefrustreerd raken van de dingen die je niet hebt.
Er zit wat in, naar mijn mening. Wanneer je een taartje eet is het heerlijk om te genieten van de smaken en texturen. Wanneer je aandacht verdeeld raakt door gedachten over alles dat niet het taartje eten is, dan loop je heel wat mis.quote:
Dat weet ik, maar uiteindelijk komt het wel daar op neer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Alleen of je geniet van dingen die het leven biedt of niet is nogal iets waar iedereen hier mee kampt -.-
Nee. Kon dit niet laten Florian eet smakelijkquote:
Yupquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In essentie denk ik dat hij bedoelt dat het leven te kort is om jezelf te laten leiden door angsten.
Geniet van de dingen die het leven biedt in plaats van gefrustreerd raken van de dingen die je niet hebt.
Okequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Er zit wat in, naar mijn mening. Wanneer je een taartje eet is het heerlijk om te genieten van de smaken en texturen. Wanneer je aandacht verdeeld raakt door gedachten over alles dat niet het taartje eten is, dan loop je heel wat mis.
Waarom zo openlijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:59 schreef alex111 het volgende:
[..]
Nee. Kon dit niet laten Florian eet smakelijk
[..]
Yup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |