Neehoor?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
want jij doet je liever anders voor dan je bent om iemand te krijgen?
Maar ehh...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Da's ook wel één van de slechtere dingen om te doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch als jij je anders gedraagt, word het een stuk makkelijk om iemand te krijgen. Zie je op datingsites zo vaakquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's ook wel één van de slechtere dingen om te doen
Maar uiteindelijk gaat het toch een keer tegen je werken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:33 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Toch als jij je anders gedraagt, word het een stuk makkelijk om iemand te krijgen. Zie je op datingsites zo vaak
Het zou je verbazen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehh...
Ik doe me liever niet negatief voor![]()
Denk dat depressieve mensen niet zo aantrekkelijk zijn.
Hier idem, er zijn op het moment maar een paar mensen die me echt aan het lachen kunnen krijgen. Tegen de rest doe ik positief maar van binnenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehh...
Ik doe me liever niet negatief voor![]()
Denk dat depressieve mensen niet zo aantrekkelijk zijn.
Ja, maar dan val je bij het daten wel door de mandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:33 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Toch als jij je anders gedraagt, word het een stuk makkelijk om iemand te krijgen. Zie je op datingsites zo vaak
Uiteindelijk wel, Zie het bij gays veel. Photoshop is een must bijna, en vaak gebruiken ze foto's van 5 jaar terug allemaal van dat soort zaken. En dan,quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaat het toch een keer tegen je werken.
Juist, wees eerlijk wie je bent en hoe je eruit ziet. Maar dat doen er veel nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar dan val je bij het daten wel door de mand
Maar dat helpt in de praktijk helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef FAUSTI het volgende:
Juist, wees eerlijk wie je bent en hoe je eruit ziet. Maar dat doen er veel niet
Ik gebruik juist geen foto's van 5 jaar terug.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, Zie het bij gays veel. Photoshop is een must bijna, en vaak gebruiken ze foto's van 5 jaar terug allemaal van dat soort zaken. En dan,
[..]
Juist, wees eerlijk wie je bent en hoe je eruit ziet. Maar dat doen er veel niet
Niemand heeft daar een kant en klare oplossing voor, ook Minthy niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil gewoon van minthy horen wat zij denkt dat ik moet doen om een meisje binnen te harken.
Of dat ik uberhaupt wel moet ''harken'' of gewoon moet wachten ofzo?
Gut, geen idee... Ik vraag me ook af of ik zo'n goede raadgever ben op dit moment qua datenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil gewoon van minthy horen wat zij denkt dat ik moet doen om een meisje binnen te harken.
Dat heet de vis binnenhalen en hopen dat hij aan de haak blijftquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar dat helpt in de praktijk helemaal niet.
Lelijk ben je in ieder geval nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Meestal is het zo dat als je 25 bent, je er niet meer jeugdig uitziet dus plaatsen ze foto's van toen ze 20 waren. Dat trekt gays aanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik juist geen foto's van 5 jaar terug.
Zit nu veel beter in mijn vel, wat kilootjes kwijt.
Dat sowieso!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand heeft daar een kant en klare oplossing voor, ook Minthy niet.
Wat voor Minthy zou werken zal bij een andere vrouw weer niet werken.
Gewoon lekker niks doen dus?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niemand heeft daar een kant en klare oplossing voor, ook Minthy niet.
Wat voor Minthy zou werken zal bij een andere vrouw weer niet werken.
Fotografisch geheugen, jij in een busje met ik geloof een blauw geruit hemd aan toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heb jij onthouden van lang gelee?
Rood overhemd... Beetje dikkige stofquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef FAUSTI het volgende:
In mijn geval is het vaak de afstand, ben weleens een leuke knul tegengekomen hoor en die als het om innerlijk betrof veel overeenkomsten met Konstant had dat is wat bij mij telt.
[..]
Fotografisch geheugen, jij in een busje met ik geloof een blauw geruit hemd aan toch?
Maar wel in een busje toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rood overhemd... Beetje dikkige stof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |