quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Senor__Chang het volgende:
Zo, beetje bij beetje komen we meer te weten over FAUSTI.
Het maakt niet uit. Het omgekeerde valt toch niet te geloven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dat zijn jou ervaringen, en daar twist ik ook niet over. Echter het zijn geen vaststaande feiten welke jij in je post had staan.
Je bent een knappe knul en als je wat vooruitgang boekte denk ik dat je vast een meid vind die bij je past.quote:
Niet te halsstarrig zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Het omgekeerde valt toch niet te geloven.
Jij gaat echt niet vertellen dat een relatie een keuze is die je maakt in het leven en dat uiterlijk totaal onbelangrijk is.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Je bent een knappe knul en als je wat vooruitgang boekte denk ik dat je vast een meid vind die bij je past.
[..]
Niet te halsstarrig zijn
Een relatie overkomt je, en uiterlijk? Doe eens je foto in DM sturen, want valt wel mee geloof ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij gaat echt niet vertellen dat een relatie een keuze is die je maakt in het leven en dat uiterlijk totaal onbelangrijk is.
Ah nee ik had niet verwacht dat je dat ging zeggenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Je bent een knappe knul en als je wat vooruitgang boekte denk ik dat je vast een meid vind die bij je past.
Je depressie overwinnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah nee ik had niet verwacht dat je dat ging zeggen
Wat vooruitgang boekte qua depressie / leven?
Alleen maar 1 op 1 hier, voor meer mensen ben ik nog te schijterig. Wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook best wel een aantal mensen via Fok leren kennen, en de meeste zijn inderdaad hele leuke mensen. Gezellige meets mee gehad, en ook wat leuke 1 op 1 meets.
Geen idee!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Waarom waren die van mij welke ik op FOK! heb leren kennen, stuk voor stuk rampzalige gevallen? Leg mij dat eens uit...
Tipje geef jezelf rust op gezette tijden. Maak daar structuur inquote:Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Senor__Chang het volgende:
Hier overigens weer aan het werk na meer dan een halfjaar te hebben aangekloot met oa een opname. En gelijk ook veel vrienden gezien die wat willen doen. Helaas voel ik me nog steeds niet al te best en vind ik het moeilijk om niet terug te vallen in alle negatieve gedachtes die mij bekend zijn, dus ik probeer het rustig aan te doen. Een beetje werken is al genoeg en alles extra is gewoon mooi meegenomen. Vind het alleen moeilijk om weer onder de mensen te zijn, het kost veel energie om een gesprek te houden omdat ik nog steeds een enorm sterk gevoel heb om me af te zonderen.
Ja, leuk ja..quote:
Wat ik hier al ben tegengekomen, daar viel jij en mij bij in het nietsquote:Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen maar 1 op 1 hier, voor meer mensen ben ik nog te schijterig. Wordt aan gewerkt
[..]
Geen idee!
Smerig herkenbaar... Vreet energie. Wou je zelf weer aan het werk?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Senor__Chang het volgende:
Hier overigens weer aan het werk na meer dan een halfjaar te hebben aangekloot met oa een opname. En gelijk ook veel vrienden gezien die wat willen doen. Helaas voel ik me nog steeds niet al te best en vind ik het moeilijk om niet terug te vallen in alle negatieve gedachtes die mij bekend zijn, dus ik probeer het rustig aan te doen. Een beetje werken is al genoeg en alles extra is gewoon mooi meegenomen. Vind het alleen moeilijk om weer onder de mensen te zijn, het kost veel energie om een gesprek te houden omdat ik nog steeds een enorm sterk gevoel heb om me af te zonderen.
Ik ben begonnen met lezen. Had ik eigenlijk veel eerder moeten doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Tipje geef jezelf rust op gezette tijden. Maak daar structuur in
Heb er ook niets aan ze begrijpen mij niet vanwege mijn cultuur, ze denken een Nederlander helaas jongens sommige dingen gaan er in mijn hoofd heel anders aan toe. Sorry...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, leuk ja..
Ik loop sinds kort wel bij een professional maar volgens mij heb ik daar driedubbel niks aan.
Doe dat ook weleens is goed voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 00:08 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met lezen. Had ik eigenlijk veel eerder moeten doen.
Echt een klik heb ik sowieso niet zo snel...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef Cue_ het volgende:
Fokmeets.. tja. Veel bagger ertussen. Wel aardige mensen hoor, maar zeer weinig waar ik echt een klik mee had.
Ik heb al de bevestiging gekregen dat ik alleen maar kans maak bij hoogopgeleide nerd meiden en dat zijn er heel weinig.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Een relatie overkomt je, en uiterlijk? Doe eens je foto in DM sturen, want valt wel mee geloof ik.
Ik moet wel weten hoe ik het moet overwinnen voordat ik dat kan denk ik...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:09 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heb er ook niets aan ze begrijpen mij niet vanwege mijn cultuur, ze denken een Nederlander helaas jongens sommige dingen gaan er in mijn hoofd heel anders aan toe. Sorry...
Ik heb er wel een aantal leren kennen met wie ik wel vaker zou afspreken als ze in de buurt hadden gewoond.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef Cue_ het volgende:
Fokmeets.. tja. Veel bagger ertussen. Wel aardige mensen hoor, maar zeer weinig waar ik echt een klik mee had.
Nu sluit je uitquote:Op zondag 16 juni 2013 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb al de bevestiging gekregen dat ik alleen maar kans maak bij hoogopgeleide nerd meiden en dat zijn er heel weinig.
Is de cultuur dan misschien niet een onderdeel van het probleem? Als dat niet zo is, waarom niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:09 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heb er ook niets aan ze begrijpen mij niet vanwege mijn cultuur, ze denken een Nederlander helaas jongens sommige dingen gaan er in mijn hoofd heel anders aan toe. Sorry...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |