Line up tot nu toe:quote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet heel veel zin in![]()
Ik ook niet, maar ik ga dan ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet heel veel zin in![]()
Ging je nog naar MSFF?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga dan ook niet
Denk het ook niet... moet een beetje op m'n moneten passenquote:
Drenge, Surfer Blood en Bloc Party ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:05 schreef neilpad het volgende:
Ik ga alleen vrijdag voor de Arctic Monkeys. Moet nog even research doen wat ik nog meer wil zien.
Wave Machines en Tyler the Creator zijn ook prima te doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Drenge, Surfer Blood en Bloc Party ofzo?
Die zitten bij mij allebei een beetje in de net-niet. Ik zie liever Drenge of Danny Brown dan Wave Machines, en ik zie liever Fuck Buttons dan Tyler.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wave Machines en Tyler the Creator zijn ook prima te doen.
Mja bij mij precies andersomquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die zitten bij mij allebei een beetje in de net-niet. Ik zie liever Drenge of Danny Brown dan Wave Machines, en ik zie liever Fuck Buttons dan Tyler.
Dan word ik heel blijquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef yomthorke het volgende:
The National heeft haar optreden op zondag 23 juni in Istanbul afgezegd. De 25ste staan ze in Brussel. Je weet maar nooit...
Daar loop ik wel warm voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef yomthorke het volgende:
The National heeft haar optreden op zondag 23 juni in Istanbul afgezegd. De 25ste staan ze in Brussel. Je weet maar nooit...
Zondag om zes uur is nog open.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef yomthorke het volgende:
Op het vakantiepark is een winkeltje. Of je daar vanaf de camping op kan komen weet ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er eigenlijk ook een winkeltje/supermarkt op loopafstand?
Je kunt in ieder geval eten halen op de camping:quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er eigenlijk ook een winkeltje/supermarkt op loopafstand?
quote:Natuurlijk Smullen staat op de camping met zelfgesneden frieten en andere bio snacks. De camping snackbar is geopend van 18:00 – 04:00 uur.
Optie(s): √ Vega √ Vegan √ Glutenvrij √ Lactosevrij
De Bakkerswinkel zorgt ‘s ochtends en ‘s middags op de camping voor verse koffie, gebakken eitjes, croissants en meer. De Bakkerswinkel is van 08:00 – 14:00 uur open.
Optie(s): √ Vega √ Vegan √ Lactosevrij
Oké, dat is uiteraard altijd goed. Ik doelde echter meer op een tray'tje pils halen voor bij de tent ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:26 schreef kciR het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval eten halen op de camping:
[..]
quote:"Van Schaapbulten tot Borgharen stak de liefhebber zijn neus uit de ramen. Een nieuw festival? Ook ik spitste de oren, strikte de veters en schreef een plan. Nou ja, plan. In samenwerking met de organisatie ontstond het simpele maar bijzonder motiverende idee om een vierde podium te grondvesten. Een dj podium. Klappen boven het hoofd mag best, maar hoeft niet. De dj’s zijn stuk voor stuk zelf ook enorme liefhebbers en staan er in die hoedanigheid. Denk aan Johnny Smoke, Dave Von Raven (The Kik) Of Simon Akkermans (C-Mon). Ook je favoriete band van het festival legt wellicht nog een plaatje op. Op dit podium hoor je de hele dag door de nuggets, de originals, de krenten. Door liefhebbers voor liefhebbers. Burn down the disco and hang the blessed dj!’
Hang The DJ, hosted by St. Paul. Veel muziek, geselecteerd en gedraaid door dj St. Paul, met iedere dag een vaste co-host. Rich Aucoin komt langs (live), Nobody Beats The Drum draait ergens dat weekend een volledige set en wellicht enkele Best Kept Secret artiesten die eerder of later die dag op een ander podium staan. Laat je verrassen of houd gedurende het weekend onze Twitter-accounts in de gaten: @BKSfestival en het account waar we volgende week continu updates, nieuws, foto’s, links en clips zullen delen: @BKSlive.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:18 schreef Darkestrah het volgende:
Ik weet het, ik weet het. Maar dit:
[ afbeelding ]
Haha onmogelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:18 schreef Darkestrah het volgende:
Ik weet het, ik weet het. Maar dit:
[ afbeelding ]
Dat heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt in Nederlandquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:09 schreef Norrage het volgende:
GEBRUIK ALSJEBLIEFT GEEN DATA VAN WEERONLINE, ZELFS HET WEER VAN GISTEREN ZOUDEN ZE NIET EENS GOED KUNNEN VOORSPELLEN.
Voor zover mijn uitroep.
Maar hij is wel grappig ja
Mijn eigen verwachting is trouwens dat het erg slecht weer gaat zijn. Er komt een gigantisch lage druk gebied Nederland (en West Europa) over volgende week en het zal even duren voordat die is overgewaaid. Temperaturen tot 35 graden zijn mogelijk met ontzettend veel regen. De vraag is of het Nederland bereikt, ik hoop van niet.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:14 schreef JackHerrer het volgende:
Eerst roepen dat we de voorspellingen absoluut niet moeten vertrouwen, om dan met nog slechtere voorspellingen komen, fijn.
quote:
Dave von Ravenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:02 schreef Darkestrah het volgende:
http://www.bestkeptsecret.nl/2013/06/14/stage-four/
[..]
Dave von Ravenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dave von Raven![]()
Al ben ik al bij dat De Kik niet optreed. Bij een gaatje leuk om even langs te wippen.
Niet doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:37 schreef kciR het volgende:
Ik vrees trouwens wel dat het ook echt slecht weer gaat worden. Alle weersites voorspellen regen
Is ook ergens bekend hoeveel kaarten verkocht zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef chansadres het volgende:
Alleen zaterdagkaarten nog beschikbaar. Het word druk
15.000 per dag: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)t-oud--vs-nieuw.htmlquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Is ook ergens bekend hoeveel kaarten verkocht zijn?
Zal geen Lowlands groote zijn... maar bv. 20.000 of 40.000 zit ook nogal wat verschil in
ah, bedankt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
15.000 per dag: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)t-oud--vs-nieuw.html
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er een bus die naar het terrein gaat, buiten de pendelbus?
Zelfde bus. Komt eens in het uur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef Darkestrah het volgende:
Je kunt ook op het safaripark bus nummer 142 pakken en uitstappen op de Broekhovenseweg. Daar zit de Jumbo op loopafstand. Ongeveer een kwartiertje reizen en een 20 minuten later pak je de bus weer terug. Beetje doorlopen dus.
Oh tof, die kan ik ook vanuit Best nemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Zelfde bus. Komt eens in het uur.
Best bijzonder.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh tof, die kan ik ook vanuit Best nemen.
nee hoor, was al bekend dat er maandag nog een laatste naam zou komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Darkestrah het volgende:
Zondag heeft er een T.B.A. bij gekregen..?
quote:
Precies, en dat gewoon zeker woensdag of woensdagnacht gebeuren. Ach, alles is beter dan het weer van de komende midweek of die verschrikkelijke wind van afgelopen weekend.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef chansadres het volgende:
Zolang die donderbui voor vrijdag valt, zal het allemaal wel gaan meevallen...
Zaterdag is kwalitatief het beste maar mist de headliner.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef ranja het volgende:
Ik ben nog wat dingen aan het luisteren op Spotify. Programma begint lekker vol te raken.
Zaterdag
Natuurlijk is de dag die ik verreweg het beste vind (portishead even buiten mededinging) de enige die nog niet uitverkocht is
Ach dat gezeur van headliners altijd. Ik hoop op bands die ik wil zien, of die dan headliner heten of niet, lekker belangrijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag is kwalitatief het beste maar mist de headliner.
Ja maar ook voor mij persoonlijk. Op zaterdag staan de bands waar ik naar uitkijk vroeg (dat is altijd een dikke min) en eindigt de dag wat in mineur na Apple Pie (Alleen Alt-J en Savages) Terwijl de dag eindigen met Sigur Ros/Arctic Monkeys wel even van een ander kaliber is.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach dat gezeur van headliners altijd. Ik hoop op bands die ik wil zien, of die dan headliner heten of niet, lekker belangrijk.
Pink Floyd, The Beatles, The Who, Jimi Hendrix, allemaal verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef ranja het volgende:
Savages vind ik vele malen beter dan Arctic Monkeys en Sigur Ros wil ik het niet eens over hebben, tegen de tijd dat die klaar zijn hoop ik al thuis te zijn
Arctic Monkeys zijn niet alles maar doet mij wel meer dan Alt-J en Savages, en Sigur Ros vind ik geweldig, dat zal je vast niet verbazenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef ranja het volgende:
Savages vind ik vele malen beter dan Arctic Monkeys en Sigur Ros wil ik het niet eens over hebben, tegen de tijd dat die klaar zijn hoop ik al thuis te zijn
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op maandag 17 juni 2013 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arctic Monkeys zijn niet alles maar doet mij wel meer dan Alt-J en Savages, en Sigur Ros vind ik geweldig, dat zal je vast niet verbazen
Ik vind Dancing Shoes en From The Ritz to the Rubble wel vet. Verder zijn er wel namen die mij meer doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over![]()
Arctic Monkeys heb ik op Lowlands gezien, 2010 denk ik? Was op zich best ok.
Damien Rice is toch ook helemaal geen afsluiter?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een goeie afsluiter is voor mij echter wel belangrijk, en of dat een persoonlijke favoriet is of een grote naam die ik tof vindt is mij om het even. Maar voor Rice loop ik simpelweg niet warm.
Wel van het hoofdpodium. Wat daarna staat doet me ook niet zo heel veel meer, al staat Savages wel een paar stapjes hogerquote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Damien Rice is toch ook helemaal geen afsluiter?
Zo vroeg mogelijk omdat Wave Machinesquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef MaJo het volgende:
Alt-J nu eindelijk ontdekt, super tof!
Hoe laat denken jullie er vrijdag te zijn?
Ook vrijdag is het 'hoofdpodium' eerder afgelopen dan de andere... ik weet niet hoor, is ook maar een naam die je er aan geeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel van het hoofdpodium. Wat daarna staat doet me ook niet zo heel veel meer, al staat Savages wel een paar stapjes hoger
Om 3 uur gaat de camping open, dus kwart voor 3 denk ik. Misschien een bus eerder om de grote meute al een beetje voor te zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef MaJo het volgende:
Alt-J nu eindelijk ontdekt, super tof!
Hoe laat denken jullie er vrijdag te zijn?
Mee eens, ik snap ook heus wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook vrijdag is het 'hoofdpodium' eerder afgelopen dan de andere... ik weet niet hoor, is ook maar een naam die je er aan geeft.
Blijf dan wel even hangen bij die stage, Doldrums en Tourist zijn allebei nog best wel tof.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap ook heus wel wat je bedoelt.Het is inderdaad een naam die je er aan geeft, op vrijdag ben ik na Tyler ook klaar met de muziek denk ik.
tuurlijkquote:
Over een paar uurtjes weet je het zeker, even geduld hebben dusquote:Op maandag 17 juni 2013 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Nog geruchten voor die laatste spot?
History of Apple Pie is trouwens
Bij het bord met de grotequote:Op maandag 17 juni 2013 09:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
tuurlijk
We moeten alleen even een tijd & locatie vaststellen, wat is het handigst?
uhm.. tja.. ik weet niet of ik dan kan eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 09:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij het bord met de grotehalverwege het concert van portishead
Vandaar dequote:Op maandag 17 juni 2013 09:26 schreef Norrage het volgende:
Meeten halverwege een concert? Dat is wel een beetje lastig, zeker omdat ik echt niet wegga bij Portishead. ;P
Ik had dequote:Op maandag 17 juni 2013 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vandaar de![]()
Maar ik ga helemaal niet dus meeten kan ik sowieso niet.
Heh.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:55 schreef Kijana het volgende:
Laatste band voor de zondag mainstage zou zo maar eens Enter Shikari kunnen zijn. Aangezien zij ook een show voor Nederland aankondigen vandaag.
Mooi moment om even te gaan eten danquote:Op maandag 17 juni 2013 09:55 schreef Kijana het volgende:
Laatste band voor de zondag mainstage zou zo maar eens Enter Shikari kunnen zijn. Aangezien zij ook een show voor Nederland aankondigen vandaag.
twitter:BKSfestival twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:13:22Zojuist zijn Palma Violets als laatste toegevoegd aan de line-up van #BKS13 ink: http://t.co/D8n2wWkJWB Tot vrijdag! reageer retweet
In Paradiso was het best oke laatst, herrie.quote:
Ah 'Rough Trade'-Indie, mooi moment om even te gaan eten danquote:Op maandag 17 juni 2013 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Palma Violets dus.twitter:BKSfestival twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:13:22Zojuist zijn Palma Violets als laatste toegevoegd aan de line-up van #BKS13 ink: http://t.co/D8n2wWkJWB Tot vrijdag! reageer retweet
Haha, jij hebt sinds zijn mooie PP reviews Atze maar opgenomen in je avatarquote:Op maandag 17 juni 2013 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op pinkpop waren ze wel te doen maar wel een zware voorkeur voor no age dan.
Ja, zijn pinkpopreviews waren weer ge-ni-aalquote:Op maandag 17 juni 2013 10:30 schreef kciR het volgende:
[..]
Haha, jij hebt sinds zijn mooie PP reviews Atze maar opgenomen in je avatar
Zijn beste citaat vond ik zondagochtend: "Vandaag kan ik het totoformulier gebruiken om mijn cijfers voor de reviews te geven" - een begrijpelijke reactie op een matige zondaglineup maar als je er zo tegenaan kijkt wordt t ook niets.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef Norrage het volgende:
Wat voor geniale dingen heeft Atze nou weer geschreven?
Is dat wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Palma Violets dus.twitter:BKSfestival twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:13:22Zojuist zijn Palma Violets als laatste toegevoegd aan de line-up van #BKS13 ink: http://t.co/D8n2wWkJWB Tot vrijdag! reageer retweet
Ze zaten gisteren ook in de Pinkpop uitzending maar ik dacht toen "ah ken ik niet, *zap*'quote:Op maandag 17 juni 2013 10:24 schreef kciR het volgende:
Dit waren ze van het weekend op Pinkpop
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)rogram.26707948.html
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn beste citaat vond ik zondagochtend: "Vandaag kan ik het totoformulier gebruiken om mijn cijfers voor de reviews te geven" - een begrijpelijke reactie op een matige zondaglineup maar als je er zo tegenaan kijkt wordt t ook niets.
Ohquote:Op maandag 17 juni 2013 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]![]()
Gast, dat was-ie niet echt, dat had ik gedaan.
maar evengoed bedankt!
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 17-06-2013 om 13:19:39Sorry voor het misverstand, Mexicanobakker. Maar je hebt er in ieder geval een mooie avatar aan over gehouden! reageer retweet
Ik had 'm anders ook wel genomen hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 17-06-2013 om 13:19:39Sorry voor het misverstand, Mexicanobakker. Maar je hebt er in ieder geval een mooie avatar aan over gehouden! reageer retweet
quote:Last but not least: I'm trying to help everybody as good as possible and answer all questions as quick as I can. I would appreciate a little less imperative tense and exclamation marks. Thank you.
Is een van de weinige dingen die bij ze onprofessioneel lijkt te zijn. Aan de andere kant is het natuurlijk goed bedoeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef yomthorke het volgende:
Ik snap dan ook echt niet dat ze iedere zeurkous op Facebook uitgebreid te woord gaan staan.
Ze willen het intieme van het festival zelf ook omzetten naar de social network. Het ons kent ons gevoel. Maar bij 15000 klagende fans is dat moeilijk. En dat nog wel in 2 talen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef portie het volgende:
[..]
Is een van de weinige dingen die bij ze onprofessioneel lijkt te zijn. Aan de andere kant is het natuurlijk goed bedoeld.
Daar moet je als festival niet aan willen beginnen lijkt me. Ik zie het volgende week aan. Meestal is de beveiliging op festivals ook wel relaxed en komt het hoe dan ook wel goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze willen het intieme van het festival zelf ook omzetten naar de social network. Het ons kent ons gevoel. Maar bij 15000 klagende fans is dat moeilijk. En dat nog wel in 2 talen.
Dat dus, ik volg heel wat festivals op Facebook enzo, maar bij BKS zeiken mensen daadwerkelijk over alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef arucard het volgende:
Worden ook wel hele domme vragen gesteld hoor.
Misschien ook wel omdat ze bijna zeker weten dat BKS reageert. Gewoon niet doen als organisatie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat dus, ik volg heel wat festivals op Facebook enzo, maar bij BKS zeiken mensen daadwerkelijk over alles.
En als je het wel doet moet je ten alle tijden de glimlachende en vriendelijke servicemedewerker zijn. Hoe vervelend de mensen ook zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat ze bijna zeker weten dat BKS reageert. Gewoon niet doen als organisatie.
Was van plan om 3 liter gin tonic mee te nemen. Dat mag dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
4,5 liter geloof ik, qua alcoholpercentage niet meer dan 15%, staat gewoon op de site.
http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/ Artikel 2, 18e punt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Was van plan om 3 liter gin tonic mee te nemen. Dat mag dus?
Misschien wil de organisatie je wel inhuren, voor op facebook.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/ Artikel 2, 18e punt.
Mja, ik waag het erop. Hoe zit het met heen en weer lopen vanaf parkeerplaats?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/ Artikel 2, 18e punt.
Dat weet alleen de organisatie. Hangt er vanaf wie de ingang controlleerd. Als dat beekse bergen is geef ik je meer kans dan met BKS.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mja, ik waag het erop. Hoe zit het met heen en weer lopen vanaf parkeerplaats?
Op lowlands was het makkelijk halverwege gewoon weer in te slaan.
Lijkt me het proberen waard, als je de tweede keer een andere controleur kiest en zo'n ding op zet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mja, ik waag het erop. Hoe zit het met heen en weer lopen vanaf parkeerplaats?
Op lowlands was het makkelijk halverwege gewoon weer in te slaan.
Bij het doorschuiven van kurt vile naar een na laatste was toch al duidelijk dat het een kleinere naam werd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:43 schreef On het volgende:
Palma Violets is best leuk en live erg energiek. Tijdens Eurosonic liep de rij voor hun show ver door. Niet die grote klapper waar velen op hoopten (The National?) na het wegvallen van Modest Mouse, maar toch.
Hopen kan altijd. Hoorde vooral wat geruchten over The National, nog een uur voordat Palma Violets bekend werd gemaakt. Mij persoonlijk maakt het niet veel uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:58 schreef portie het volgende:
[..]
Bij het doorschuiven van kurt vile naar een na laatste was toch al duidelijk dat het een kleinere naam werd?
Lame.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
Toch weer veel meer regen in de voorspelling nu![]()
En uitermate koud...max van 15 graden...
[ afbeelding ]
Hate to say weeronline.nl told you so.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hate to say weeronline.nl told you so.
maar het is nog steeds een voorspelling van >3 dagen, dus onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
maar het is nog steeds een voorspelling van >3 dagen, dus onbetrouwbaarJazeker. Dus we kunnen nog hopen. ook heel afhankelijk van wat de atmosfeer morgen gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
twitter:BKSfestival twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 13:25:12Eerste editie Best Kept Secret festival officieel *uitverkocht*! http://t.co/R9aGSD5K3a reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef Norrage het volgende:
Nou ik herken ranja, als jullie elkaar herkennen dan zoek ik gewoon naar ranja
heel makkelijk, gewoon zoeken naar een groepje hele bleke nerdsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef kciR het volgende:
Ik ken alleen niemand van Fok (dat klinkt zielig), maar het moet vast goed komen.
Misschien dat ik ook even mn gezicht show, ja, verder dit wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef kciR het volgende:
Een stap achteruit moet ook zeker lukken.
Ik ken alleen niemand van Fok (dat klinkt zielig), maar het moet vast goed komen.
Zie je er ook uit als Atze?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook even mn gezicht show, ja, verder dit wel.
Nee ik lijk op Kevin Strootman.quote:
Ik ben anders ook niet graag een verzuurde hipster.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef BoerBert het volgende:
Dat is in het geval van dhr. Strootman wel te hopen, ja.
ik ken alleen Norrage dus dat komt helemaal goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef Norrage het volgende:
Nou ik herken ranja, als jullie elkaar herkennen dan zoek ik gewoon naar ranja
maar dan zie ik nietsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:46 schreef Norrage het volgende:
Als we nou allemaal geen hipsterbril dragen vrijdag, dan weten we precies waar we moeten zijn. Die 6 mensen zonder bril zijn wij.
Ik zou toch een broek aantrekken, zeker aangezien je ook al gene hipster draagt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:52 schreef Norrage het volgende:
Ik loop sowieso alleen maar in polo's of overhemden...alhoewel, vrijdag waarschijnlijk in een dikke trui of een waterdichte regenjas
haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef arucard het volgende:
niet
want ik weet er nog een die gaat haha!
Dan ben ik 1 van de 2 Aziaten die daar rondlopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef arucard het volgende:
niet
want ik weet er nog een die gaat haha!
wat dat aan gaat lijkt je eigenlijk best wel op je UIquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ken Gehenna, On en arucard persoonlijk. Ik heb ze zelfs op Facebook.Dus dit komt goed.
En ik heb een hipsterbril.
Ik ben er ook maar alleen zaterdag. Dus Aziaat nummer 3 is ook aanwezig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dan ben ik 1 van de 2 Aziaten die daar rondlopen
En best veel ookquote:
Afgelopen weekend bij Indian Summer toch wel een paar. Die met die telefoons weet je wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben er ook maar alleen zaterdag. Dus Aziaat nummer 3 is ook aanwezig.
Wel grappig om sommige festivals gaan we soms "negers" tellen. Bijzonder weinig kom je ze tegen in het publiek.
Dat waren roemenenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Afgelopen weekend bij Indian Summer toch wel een paar. Die met die telefoons weet je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef kciR het volgende:
Ik ben benieuwd of het gaat lukken, of dat het de Lowlands traditie gaat volgen met de immer-falende-Fok-meet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door neohu op 18-06-2013 17:35:13 ]neohu heeft nog geen signature
Ik geloof het?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Is Podium 1 openlucht en 2 en 3 tenten
Werd de meet je toch iets te eng?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef kciR het volgende:
Godverkak, mijn vriendin zegt net tegen me dat ze het niet meer ziet zitten om mee te gaan. Ze moet volgende week al haar afstudeeropdrachten af hebben en ze moet nog aardig veel doen.
Morgen even wat vrienden bellen of ze het kaartje willen overnemen.. (En hopen dat die campingnaam nog kan worden omgezet)
Steboquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben te herkennen aan een aluminium trechter op mijn hoofd
Dit is ideaal weer om wat obscure bandjes in een tent te ontdekkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef MaJo het volgende:
Als het echt het hele weekend dit weer is twijfel ik of ik wel zin heb om te gaan
euhhhhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga gewoon voor een opvallend kapsel
[ afbeelding ]
Goeie bandnaam welquote:
Ik moet 'm nog steeds een keer gaan kijken...quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Electric knectarine with a silent k
[ afbeelding ]
until we realised the thing in our logo wasn't a nectarine it's an apricot!
Zeker gaan doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog steeds een keer gaan kijken...
Mogelijk heb ik nog een kaartje voor een zacht prijsjequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Darkestrah het volgende:
Nog een keer off-topic posten, Bosbeetle.. en je moet mee dit weekend.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Darkestrah het volgende:
Nog een keer off-topic posten, Bosbeetle.. en je moet mee dit weekend.
Dat is waarquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is ideaal weer om wat obscure bandjes in een tent te ontdekken
Ik heb met die van mij al flink geoefend door de jaren heen, dus die staat in 5 min.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarAlleen is de tent opzetten in de regen zo ruk
Nog geen pukkelpop-alarm?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Norrage het volgende:
Het wordt ook veel tent-werk voor mij, regen pff, zeker op vrijdag al...Niet het hele weekend doorweekt zijn![]()
En vrijdag gaat het goed los geloof ik, de rest lijkt wel mee te vallen....voorlopig......
oh dat was ook geen grap, ik was serieus benieuwd of er storm oid aan kon komen ivm met erg drukkend weer nu..quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:16 schreef Darkestrah het volgende:
Als jij het zegt.. dan slaap ik wel thuis.
[..]
Geen grappen over de Pukkelpop-storm.
Dat is natuurlijk niet te vergelijken, een centimeter regen over een hele dag of binnen 20 minuten 36 liter neerslag per vierkante meter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh dat was ook geen grap, ik was serieus benieuwd hoe erg het zou worden..
Die van mij staat ook wel snel maar als je hem in de regen opzet dan blijft ie natquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb met die van mij al flink geoefend door de jaren heen, dus die staat in 5 min.
maar het gaat natuurlijk ook niet de hele dag regenen ga ik van uit
Het meeste wat ik wil zien is sowieso al in een tent(Alleen Sigur Rós en Kurt Vile wil ik per sé zien op stage 1, de rest doe ik gewoon een go-with-the-flow denk ik
)
Tourist heeft ook een Brtjequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:14 schreef Darkestrah het volgende:
Als dit vrijdag ook zo is.
Tentjes opzetten is een makkie, maar daar hoef ik me verder geen zorgen om te maken.Ik heb zo'n Quechua, en als het kutweer is slaap ik dus thuis.
∆quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga naar van alles, behalve ∆ denk.
Verwachting, niet voorspelling.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Norrage het volgende:
[Meteoroloog-modus] Voorspelling is ineens heel goed mensen!De regen is er wel goed uit nu
In principe is dat een goed teken, maar gezien het feit dat het er vandaag ook hard naast zat wordt het wel spannend
[/Meteoroloog-modus]
Waar kijk jij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Norrage het volgende:
[Meteoroloog-modus] Voorspelling is ineens heel goed mensen!De regen is er wel goed uit nu
In principe is dat een goed teken, maar gezien het feit dat het er vandaag ook hard naast zat wordt het wel spannend
[/Meteoroloog-modus]
Weeronlinequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar kijk jij?
Op weeronline staat voor Hilvarenbeek nog een bak regen op de agenda... 21,5 mm
Ik vertaal direct uit "forecast"...ik vind dat toch letterlijker voorspelling dan dat het verwachting is. En betekent dat sowieso niet nagenoeg hetzelfde?quote:
Nee, er zit taaltechnisch weldegelijk een verschil tussen verwachten en voorspellenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vertaal direct uit "forecast"...ik vind dat toch letterlijker voorspelling dan dat het verwachting is. En betekent dat sowieso niet nagenoeg hetzelfde?
Ja ok, daar kan ik inkomen. Maar forecast, wat dit is, vind ik toch echt een voorspelling.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, er zit taaltechnisch weldegelijk een verschil tussen verwachten en voorspellen
Forecast zou letterlijk toch iets betekenen in de trant van vooruitwerping?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, er zit taaltechnisch weldegelijk een verschil tussen verwachten en voorspellen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef Norrage het volgende:
[/Meteoroloog-modus]
Expectation (verwachting) is ook meer natte vinger werk lijkt me. Je verwacht dat het gaat regenen omdat het die tijd van het jaar altijd regent ofzo. Zoiets.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef Felagund het volgende:
Het is ook numerical weather prediction en niet expectation.
Ik heb niet gezegd of er zon komtquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef ranja het volgende:
[..]zal morgen een voorraadje zonnenbrand inslaan
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:56 schreef neohu het volgende:
[..]
Forecast zou letterlijk toch iets betekenen in de trant van vooruitwerping?
Swansquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef neohu het volgende:
Ik twijfel heel erg tussen Swans en Iceage
Ik ben gewoon geen kampeerder, dat is het enige dat mijn enthousiasme tempert.quote:
Swans inderdaad. Veel exclusiever en live stukken interessanter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:01 schreef neohu het volgende:
Ik twijfel heel erg tussen Swans en Iceage
Mwa, valt de laatste tijd wel mee toch? Ze touren best veel tegenwoordig, Swans afgelopen jaar twee keer live gezien ook. Ik neig zelf naar Iceage.quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Swans inderdaad. Veel exclusiever en live stukken interessanter.
Jij hebt toch wel Traumahelikopter op je lijstje staan? Als er iets ragmuziek isquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:06 schreef Norrage het volgende:
Waarom zou Iceage boeiend zijn? Gewoon raggen toch?
Ok, daarom misschien
Gewoon een stuk swans meepakken en daarna door naar Iceagequote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Swans of iceage is een lastige keus..
Nee ik wil in ieder geval Swans helemaal zien. Maar dan mis ik Iceage dusquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon een stuk swans meepakken en daarna door naar Iceage
Ik vind die laatste plaat 1 van de fijnste eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef Gehenna het volgende:
Moet wel bekennen dat ik hun albums ook een behoorlijk stuk leuker ben ga vinden het afgelopen jaar
zekerquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die laatste plaat 1 van de fijnste eigenlijk.
Die knmi pluim geeft geen cijfer, maar ook daar ziet de zaterdag er goed uit. Als ik dat zo een beetje inschat zijn de verwachtingen van beide gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:02 schreef Norrage het volgende:
hou op met weeronline, please![]()
waarom doen mensen dat toch
wat zijn jou voorspellingen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:02 schreef Norrage het volgende:
hou op met weeronline, please![]()
waarom doen mensen dat toch
Sowieso never nooit niet gebaseerd op weeronline....quote:
weet ik, maar droog, niet droog?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sowieso never nooit niet gebaseerd op weeronline....
Ja mijn voorspelling is zaterdag/zondag iig droog. Morgen is nog onzeker, hangt er vanaf of het vandaag allemaal al gebeurt.quote:
Swansquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
zeker![]()
maar ook die oude albums van hun, zoals Cop
draai ik nu redelijk vaak, terwijl ik die vroeger echt vreselijk vond
Alleen 'Greed' en 'Holy Money' vind ik duidelijk wat mindere albums, de rest is eigenlijk allemaal wel
nice! klinkt iig allemaal al een stuk hoopvoller dan begin deze week/vorige weekquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja mijn voorspelling is zaterdag/zondag iig droog. Morgen is nog onzeker, hangt er vanaf of het vandaag allemaal al gebeurt.
oh geen idee joh, dat was wel een redelijke happing vorig jaar. 3LP magnum opus, helemaal terug in vorm. één van de toppers van vorig jaarquote:Enne....hoezo heb ik die laatste Swans nog nooit geluisterd?helemaal gemist
Ik was nog by My Father Will Guide Us...die vorige helemaal gemist, en die is fantastisch
https://www.ticketswap.nl/quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef kciR het volgende:
Ik word er helemaal sip van dat ik nog dat kaartje van m'n vriendin kwijt moet. Verpest mijn eigen voorpret een beetje.![]()
Ik kan helaas niet posten in V&A, want het is een e-ticket, maar weet hier iemand nog een geïnteresseerde? (weekendticket+camping ¤90)![]()
Nooit gebruikt, ik zal eens kijken of dat wat isquote:
Ja, maar die reageren dus niet als er betaald moet gaan worden, kak irritant. En de fb spam ik al platquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Norrage het volgende:
Je zei dat je heel veel mensen had toch?? ik zou het anders op BKS facebook proberen?
Weeronlinequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens weeronline wordt het kutweer.
Kan er echt niets mee.quote:
Ah oke, dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan er echt niets mee.
En daarnaast zondag nog een stukje van gezien en vervolgens zie bovenstaande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |