euhhhhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef Gehenna het volgende:
Ik ga gewoon voor een opvallend kapsel
[ afbeelding ]
Goeie bandnaam welquote:
Ik moet 'm nog steeds een keer gaan kijken...quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Electric knectarine with a silent k
[ afbeelding ]
until we realised the thing in our logo wasn't a nectarine it's an apricot!
Zeker gaan doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog steeds een keer gaan kijken...
Mogelijk heb ik nog een kaartje voor een zacht prijsjequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Darkestrah het volgende:
Nog een keer off-topic posten, Bosbeetle.. en je moet mee dit weekend.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Darkestrah het volgende:
Nog een keer off-topic posten, Bosbeetle.. en je moet mee dit weekend.
Dat is waarquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is ideaal weer om wat obscure bandjes in een tent te ontdekken
Ik heb met die van mij al flink geoefend door de jaren heen, dus die staat in 5 min.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarAlleen is de tent opzetten in de regen zo ruk
Nog geen pukkelpop-alarm?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:14 schreef Norrage het volgende:
Het wordt ook veel tent-werk voor mij, regen pff, zeker op vrijdag al...Niet het hele weekend doorweekt zijn![]()
En vrijdag gaat het goed los geloof ik, de rest lijkt wel mee te vallen....voorlopig......
oh dat was ook geen grap, ik was serieus benieuwd of er storm oid aan kon komen ivm met erg drukkend weer nu..quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:16 schreef Darkestrah het volgende:
Als jij het zegt.. dan slaap ik wel thuis.
[..]
Geen grappen over de Pukkelpop-storm.
Dat is natuurlijk niet te vergelijken, een centimeter regen over een hele dag of binnen 20 minuten 36 liter neerslag per vierkante meter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh dat was ook geen grap, ik was serieus benieuwd hoe erg het zou worden..
Die van mij staat ook wel snel maar als je hem in de regen opzet dan blijft ie natquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb met die van mij al flink geoefend door de jaren heen, dus die staat in 5 min.
maar het gaat natuurlijk ook niet de hele dag regenen ga ik van uit
Het meeste wat ik wil zien is sowieso al in een tent(Alleen Sigur Rós en Kurt Vile wil ik per sé zien op stage 1, de rest doe ik gewoon een go-with-the-flow denk ik
)
Tourist heeft ook een Brtjequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:14 schreef Darkestrah het volgende:
Als dit vrijdag ook zo is.
Tentjes opzetten is een makkie, maar daar hoef ik me verder geen zorgen om te maken.Ik heb zo'n Quechua, en als het kutweer is slaap ik dus thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |