Past wat mij betreft niet helemaal in het profiel. Lijkt me meer wat voor Pinkpop/Lowlands.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Interessant voor de 2015 editie, Faith No More gaat weer touren.
In wat voor vorm past dat niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Past wat mij betreft niet helemaal in het profiel. Lijkt me meer wat voor Pinkpop/Lowlands.
Zou verder niet klagen, leuke band.
heb toch het idee dat dat te groot is qua naam. Zie ze eerder preheadliner in Limburg of de alpha afsluiten. Enige band die BKS geboekt heeft die in dat profiel past is Arctic Monkeys en misschien Pixies.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In wat voor vorm past dat niet?
En Faith No More in hetzelfde jaar als Grace Jonesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:41 schreef ranja het volgende:
Ik zou ze een beetje vergelijken met Pixies inderdaad, maar lijkt me toch beter passen als reunieband zoals Lowlands een aantal jaren heeft gehad (specials, sexpistols, stooges, zelfs grace jones kun je daar wel toe rekenen)
Zijn ze zo groot ja?(is voor mijn tijd, dus kan het niet beoordelen). Maar zou het wel tof vinden om ze eens te zien. En past idd prima in de "oude band die weer eens op een festival speelt" profielquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb toch het idee dat dat te groot is qua naam. Zie ze eerder preheadliner in Limburg of de alpha afsluiten. Enige band die BKS geboekt heeft die in dat profiel past is Arctic Monkeys en misschien Pixies.
Het zou wel weer passen bij het 'oude band die weer eens op een festival speelt'-profiel. Slowdive dit jaar natuurlijk (ook bij een reunie), en het jaar daarvoor oa Portishead en Damien Rice.
Ik kan zelf zeggen dat ik me bij 2 van die 3 shows wel enigszins vermaakt heb...
A Perfect Circle, Tool of Deftones zou dan wel weer kunnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze zijn niet per se te groot, maar op de 1 of andere manier vind ik 't geen BKS act. Zo zouden die Volbeat ook nooit neerzetten. Te sub-metal ofzo.
Mwa, zie ik ook niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A Perfect Circle, Tool of Deftones zou dan wel weer kunnen.
Nouja, Swans heeft er natuurlijk ook gespeeld met hun quasi-blackmetal. Tool is wel lekker hipster met hun intelligente shit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, zie ik ook niet zo snel gebeuren.
Fucked Up is sowieso een beetje post-hardcore achtig, dat ligt wel tegen de metal aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind Swans echt niks met metal te maken hebben. Heeft er, als we die dan buiten beschouwing laten, als een metal(like)band gespeeld deze 2 edities?
Nee, een hoop skate/garagepunk maar geen metal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind Swans echt niks met metal te maken hebben. Heeft er, als we die dan buiten beschouwing laten, als een metal(like)band gespeeld deze 2 edities?
Je zou het in het 2015 festivaltopic kunnen proberen? FES / Best Kept Secret 2015 // 19-21 juni // Hilvarenbeek // Vapour Trails!quote:Op maandag 15 juni 2015 21:09 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand weekend + camping kaartje nodig voor dit jaar?
daar staat ie alquote:Op maandag 15 juni 2015 21:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En anders is ticketswap ook altijd wel een goede optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |