Line up tot nu toe:quote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet heel veel zin in![]()
Ik ook niet, maar ik ga dan ook nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:14 schreef Norrage het volgende:
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet heel veel zin in![]()
Ging je nog naar MSFF?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga dan ook niet
Denk het ook niet... moet een beetje op m'n moneten passenquote:
Drenge, Surfer Blood en Bloc Party ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:05 schreef neilpad het volgende:
Ik ga alleen vrijdag voor de Arctic Monkeys. Moet nog even research doen wat ik nog meer wil zien.
Wave Machines en Tyler the Creator zijn ook prima te doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Drenge, Surfer Blood en Bloc Party ofzo?
Die zitten bij mij allebei een beetje in de net-niet. Ik zie liever Drenge of Danny Brown dan Wave Machines, en ik zie liever Fuck Buttons dan Tyler.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wave Machines en Tyler the Creator zijn ook prima te doen.
Mja bij mij precies andersomquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die zitten bij mij allebei een beetje in de net-niet. Ik zie liever Drenge of Danny Brown dan Wave Machines, en ik zie liever Fuck Buttons dan Tyler.
Dan word ik heel blijquote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef yomthorke het volgende:
The National heeft haar optreden op zondag 23 juni in Istanbul afgezegd. De 25ste staan ze in Brussel. Je weet maar nooit...
Daar loop ik wel warm voor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef yomthorke het volgende:
The National heeft haar optreden op zondag 23 juni in Istanbul afgezegd. De 25ste staan ze in Brussel. Je weet maar nooit...
Zondag om zes uur is nog open.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:26 schreef yomthorke het volgende:
Op het vakantiepark is een winkeltje. Of je daar vanaf de camping op kan komen weet ik niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er eigenlijk ook een winkeltje/supermarkt op loopafstand?
Je kunt in ieder geval eten halen op de camping:quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Is er eigenlijk ook een winkeltje/supermarkt op loopafstand?
quote:Natuurlijk Smullen staat op de camping met zelfgesneden frieten en andere bio snacks. De camping snackbar is geopend van 18:00 – 04:00 uur.
Optie(s): √ Vega √ Vegan √ Glutenvrij √ Lactosevrij
De Bakkerswinkel zorgt ‘s ochtends en ‘s middags op de camping voor verse koffie, gebakken eitjes, croissants en meer. De Bakkerswinkel is van 08:00 – 14:00 uur open.
Optie(s): √ Vega √ Vegan √ Lactosevrij
Oké, dat is uiteraard altijd goed. Ik doelde echter meer op een tray'tje pils halen voor bij de tent ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:26 schreef kciR het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval eten halen op de camping:
[..]
quote:"Van Schaapbulten tot Borgharen stak de liefhebber zijn neus uit de ramen. Een nieuw festival? Ook ik spitste de oren, strikte de veters en schreef een plan. Nou ja, plan. In samenwerking met de organisatie ontstond het simpele maar bijzonder motiverende idee om een vierde podium te grondvesten. Een dj podium. Klappen boven het hoofd mag best, maar hoeft niet. De dj’s zijn stuk voor stuk zelf ook enorme liefhebbers en staan er in die hoedanigheid. Denk aan Johnny Smoke, Dave Von Raven (The Kik) Of Simon Akkermans (C-Mon). Ook je favoriete band van het festival legt wellicht nog een plaatje op. Op dit podium hoor je de hele dag door de nuggets, de originals, de krenten. Door liefhebbers voor liefhebbers. Burn down the disco and hang the blessed dj!’
Hang The DJ, hosted by St. Paul. Veel muziek, geselecteerd en gedraaid door dj St. Paul, met iedere dag een vaste co-host. Rich Aucoin komt langs (live), Nobody Beats The Drum draait ergens dat weekend een volledige set en wellicht enkele Best Kept Secret artiesten die eerder of later die dag op een ander podium staan. Laat je verrassen of houd gedurende het weekend onze Twitter-accounts in de gaten: @BKSfestival en het account waar we volgende week continu updates, nieuws, foto’s, links en clips zullen delen: @BKSlive.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |