Misschien ook wel omdat ze bijna zeker weten dat BKS reageert. Gewoon niet doen als organisatie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat dus, ik volg heel wat festivals op Facebook enzo, maar bij BKS zeiken mensen daadwerkelijk over alles.
En als je het wel doet moet je ten alle tijden de glimlachende en vriendelijke servicemedewerker zijn. Hoe vervelend de mensen ook zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat ze bijna zeker weten dat BKS reageert. Gewoon niet doen als organisatie.
Was van plan om 3 liter gin tonic mee te nemen. Dat mag dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
4,5 liter geloof ik, qua alcoholpercentage niet meer dan 15%, staat gewoon op de site.
http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/ Artikel 2, 18e punt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Was van plan om 3 liter gin tonic mee te nemen. Dat mag dus?
Misschien wil de organisatie je wel inhuren, voor op facebook.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/ Artikel 2, 18e punt.
Mja, ik waag het erop. Hoe zit het met heen en weer lopen vanaf parkeerplaats?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/ Artikel 2, 18e punt.
Dat weet alleen de organisatie. Hangt er vanaf wie de ingang controlleerd. Als dat beekse bergen is geef ik je meer kans dan met BKS.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mja, ik waag het erop. Hoe zit het met heen en weer lopen vanaf parkeerplaats?
Op lowlands was het makkelijk halverwege gewoon weer in te slaan.
Lijkt me het proberen waard, als je de tweede keer een andere controleur kiest en zo'n ding op zet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mja, ik waag het erop. Hoe zit het met heen en weer lopen vanaf parkeerplaats?
Op lowlands was het makkelijk halverwege gewoon weer in te slaan.
Bij het doorschuiven van kurt vile naar een na laatste was toch al duidelijk dat het een kleinere naam werd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:43 schreef On het volgende:
Palma Violets is best leuk en live erg energiek. Tijdens Eurosonic liep de rij voor hun show ver door. Niet die grote klapper waar velen op hoopten (The National?) na het wegvallen van Modest Mouse, maar toch.
Hopen kan altijd. Hoorde vooral wat geruchten over The National, nog een uur voordat Palma Violets bekend werd gemaakt. Mij persoonlijk maakt het niet veel uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:58 schreef portie het volgende:
[..]
Bij het doorschuiven van kurt vile naar een na laatste was toch al duidelijk dat het een kleinere naam werd?
Lame.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
Toch weer veel meer regen in de voorspelling nu![]()
En uitermate koud...max van 15 graden...
[ afbeelding ]
Hate to say weeronline.nl told you so.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hate to say weeronline.nl told you so.
maar het is nog steeds een voorspelling van >3 dagen, dus onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |