In Paradiso was het best oke laatst, herrie.quote:
Ah 'Rough Trade'-Indie, mooi moment om even te gaan eten danquote:Op maandag 17 juni 2013 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Palma Violets dus.twitter:BKSfestival twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:13:22Zojuist zijn Palma Violets als laatste toegevoegd aan de line-up van #BKS13 ink: http://t.co/D8n2wWkJWB Tot vrijdag! reageer retweet
Haha, jij hebt sinds zijn mooie PP reviews Atze maar opgenomen in je avatarquote:Op maandag 17 juni 2013 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op pinkpop waren ze wel te doen maar wel een zware voorkeur voor no age dan.
Ja, zijn pinkpopreviews waren weer ge-ni-aalquote:Op maandag 17 juni 2013 10:30 schreef kciR het volgende:
[..]
Haha, jij hebt sinds zijn mooie PP reviews Atze maar opgenomen in je avatar
Zijn beste citaat vond ik zondagochtend: "Vandaag kan ik het totoformulier gebruiken om mijn cijfers voor de reviews te geven" - een begrijpelijke reactie op een matige zondaglineup maar als je er zo tegenaan kijkt wordt t ook niets.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef Norrage het volgende:
Wat voor geniale dingen heeft Atze nou weer geschreven?
Is dat wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Palma Violets dus.twitter:BKSfestival twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:13:22Zojuist zijn Palma Violets als laatste toegevoegd aan de line-up van #BKS13 ink: http://t.co/D8n2wWkJWB Tot vrijdag! reageer retweet
Ze zaten gisteren ook in de Pinkpop uitzending maar ik dacht toen "ah ken ik niet, *zap*'quote:Op maandag 17 juni 2013 10:24 schreef kciR het volgende:
Dit waren ze van het weekend op Pinkpop
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)rogram.26707948.html
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn beste citaat vond ik zondagochtend: "Vandaag kan ik het totoformulier gebruiken om mijn cijfers voor de reviews te geven" - een begrijpelijke reactie op een matige zondaglineup maar als je er zo tegenaan kijkt wordt t ook niets.
Ohquote:Op maandag 17 juni 2013 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]![]()
Gast, dat was-ie niet echt, dat had ik gedaan.
maar evengoed bedankt!
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 17-06-2013 om 13:19:39Sorry voor het misverstand, Mexicanobakker. Maar je hebt er in ieder geval een mooie avatar aan over gehouden! reageer retweet
Ik had 'm anders ook wel genomen hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 17-06-2013 om 13:19:39Sorry voor het misverstand, Mexicanobakker. Maar je hebt er in ieder geval een mooie avatar aan over gehouden! reageer retweet
quote:Last but not least: I'm trying to help everybody as good as possible and answer all questions as quick as I can. I would appreciate a little less imperative tense and exclamation marks. Thank you.
Is een van de weinige dingen die bij ze onprofessioneel lijkt te zijn. Aan de andere kant is het natuurlijk goed bedoeld.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:51 schreef yomthorke het volgende:
Ik snap dan ook echt niet dat ze iedere zeurkous op Facebook uitgebreid te woord gaan staan.
Ze willen het intieme van het festival zelf ook omzetten naar de social network. Het ons kent ons gevoel. Maar bij 15000 klagende fans is dat moeilijk. En dat nog wel in 2 talen.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:53 schreef portie het volgende:
[..]
Is een van de weinige dingen die bij ze onprofessioneel lijkt te zijn. Aan de andere kant is het natuurlijk goed bedoeld.
Daar moet je als festival niet aan willen beginnen lijkt me. Ik zie het volgende week aan. Meestal is de beveiliging op festivals ook wel relaxed en komt het hoe dan ook wel goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze willen het intieme van het festival zelf ook omzetten naar de social network. Het ons kent ons gevoel. Maar bij 15000 klagende fans is dat moeilijk. En dat nog wel in 2 talen.
Dat dus, ik volg heel wat festivals op Facebook enzo, maar bij BKS zeiken mensen daadwerkelijk over alles.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef arucard het volgende:
Worden ook wel hele domme vragen gesteld hoor.
Misschien ook wel omdat ze bijna zeker weten dat BKS reageert. Gewoon niet doen als organisatie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat dus, ik volg heel wat festivals op Facebook enzo, maar bij BKS zeiken mensen daadwerkelijk over alles.
En als je het wel doet moet je ten alle tijden de glimlachende en vriendelijke servicemedewerker zijn. Hoe vervelend de mensen ook zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat ze bijna zeker weten dat BKS reageert. Gewoon niet doen als organisatie.
Was van plan om 3 liter gin tonic mee te nemen. Dat mag dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
4,5 liter geloof ik, qua alcoholpercentage niet meer dan 15%, staat gewoon op de site.
http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/ Artikel 2, 18e punt.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:10 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Was van plan om 3 liter gin tonic mee te nemen. Dat mag dus?
Misschien wil de organisatie je wel inhuren, voor op facebook.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/ Artikel 2, 18e punt.
Mja, ik waag het erop. Hoe zit het met heen en weer lopen vanaf parkeerplaats?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
http://www.bestkeptsecret.nl/campingreglement/ Artikel 2, 18e punt.
Dat weet alleen de organisatie. Hangt er vanaf wie de ingang controlleerd. Als dat beekse bergen is geef ik je meer kans dan met BKS.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mja, ik waag het erop. Hoe zit het met heen en weer lopen vanaf parkeerplaats?
Op lowlands was het makkelijk halverwege gewoon weer in te slaan.
Lijkt me het proberen waard, als je de tweede keer een andere controleur kiest en zo'n ding op zet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:22 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mja, ik waag het erop. Hoe zit het met heen en weer lopen vanaf parkeerplaats?
Op lowlands was het makkelijk halverwege gewoon weer in te slaan.
Bij het doorschuiven van kurt vile naar een na laatste was toch al duidelijk dat het een kleinere naam werd?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:43 schreef On het volgende:
Palma Violets is best leuk en live erg energiek. Tijdens Eurosonic liep de rij voor hun show ver door. Niet die grote klapper waar velen op hoopten (The National?) na het wegvallen van Modest Mouse, maar toch.
Hopen kan altijd. Hoorde vooral wat geruchten over The National, nog een uur voordat Palma Violets bekend werd gemaakt. Mij persoonlijk maakt het niet veel uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:58 schreef portie het volgende:
[..]
Bij het doorschuiven van kurt vile naar een na laatste was toch al duidelijk dat het een kleinere naam werd?
Lame.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
Toch weer veel meer regen in de voorspelling nu![]()
En uitermate koud...max van 15 graden...
[ afbeelding ]
Hate to say weeronline.nl told you so.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hate to say weeronline.nl told you so.
maar het is nog steeds een voorspelling van >3 dagen, dus onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:39 schreef Norrage het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |