Oh tof, die kan ik ook vanuit Best nemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Zelfde bus. Komt eens in het uur.
Best bijzonder.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh tof, die kan ik ook vanuit Best nemen.
nee hoor, was al bekend dat er maandag nog een laatste naam zou komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Darkestrah het volgende:
Zondag heeft er een T.B.A. bij gekregen..?
quote:
Precies, en dat gewoon zeker woensdag of woensdagnacht gebeuren. Ach, alles is beter dan het weer van de komende midweek of die verschrikkelijke wind van afgelopen weekend.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef chansadres het volgende:
Zolang die donderbui voor vrijdag valt, zal het allemaal wel gaan meevallen...
Zaterdag is kwalitatief het beste maar mist de headliner.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef ranja het volgende:
Ik ben nog wat dingen aan het luisteren op Spotify. Programma begint lekker vol te raken.
Zaterdag
Natuurlijk is de dag die ik verreweg het beste vind (portishead even buiten mededinging) de enige die nog niet uitverkocht is
Ach dat gezeur van headliners altijd. Ik hoop op bands die ik wil zien, of die dan headliner heten of niet, lekker belangrijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag is kwalitatief het beste maar mist de headliner.
Ja maar ook voor mij persoonlijk. Op zaterdag staan de bands waar ik naar uitkijk vroeg (dat is altijd een dikke min) en eindigt de dag wat in mineur na Apple Pie (Alleen Alt-J en Savages) Terwijl de dag eindigen met Sigur Ros/Arctic Monkeys wel even van een ander kaliber is.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach dat gezeur van headliners altijd. Ik hoop op bands die ik wil zien, of die dan headliner heten of niet, lekker belangrijk.
Pink Floyd, The Beatles, The Who, Jimi Hendrix, allemaal verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef ranja het volgende:
Savages vind ik vele malen beter dan Arctic Monkeys en Sigur Ros wil ik het niet eens over hebben, tegen de tijd dat die klaar zijn hoop ik al thuis te zijn
Arctic Monkeys zijn niet alles maar doet mij wel meer dan Alt-J en Savages, en Sigur Ros vind ik geweldig, dat zal je vast niet verbazenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef ranja het volgende:
Savages vind ik vele malen beter dan Arctic Monkeys en Sigur Ros wil ik het niet eens over hebben, tegen de tijd dat die klaar zijn hoop ik al thuis te zijn
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op maandag 17 juni 2013 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arctic Monkeys zijn niet alles maar doet mij wel meer dan Alt-J en Savages, en Sigur Ros vind ik geweldig, dat zal je vast niet verbazen
Ik vind Dancing Shoes en From The Ritz to the Rubble wel vet. Verder zijn er wel namen die mij meer doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over![]()
Arctic Monkeys heb ik op Lowlands gezien, 2010 denk ik? Was op zich best ok.
Damien Rice is toch ook helemaal geen afsluiter?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een goeie afsluiter is voor mij echter wel belangrijk, en of dat een persoonlijke favoriet is of een grote naam die ik tof vindt is mij om het even. Maar voor Rice loop ik simpelweg niet warm.
Wel van het hoofdpodium. Wat daarna staat doet me ook niet zo heel veel meer, al staat Savages wel een paar stapjes hogerquote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Damien Rice is toch ook helemaal geen afsluiter?
Zo vroeg mogelijk omdat Wave Machinesquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef MaJo het volgende:
Alt-J nu eindelijk ontdekt, super tof!
Hoe laat denken jullie er vrijdag te zijn?
Ook vrijdag is het 'hoofdpodium' eerder afgelopen dan de andere... ik weet niet hoor, is ook maar een naam die je er aan geeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel van het hoofdpodium. Wat daarna staat doet me ook niet zo heel veel meer, al staat Savages wel een paar stapjes hoger
Om 3 uur gaat de camping open, dus kwart voor 3 denk ik. Misschien een bus eerder om de grote meute al een beetje voor te zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef MaJo het volgende:
Alt-J nu eindelijk ontdekt, super tof!
Hoe laat denken jullie er vrijdag te zijn?
Mee eens, ik snap ook heus wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook vrijdag is het 'hoofdpodium' eerder afgelopen dan de andere... ik weet niet hoor, is ook maar een naam die je er aan geeft.
Blijf dan wel even hangen bij die stage, Doldrums en Tourist zijn allebei nog best wel tof.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap ook heus wel wat je bedoelt.Het is inderdaad een naam die je er aan geeft, op vrijdag ben ik na Tyler ook klaar met de muziek denk ik.
tuurlijkquote:
Over een paar uurtjes weet je het zeker, even geduld hebben dusquote:Op maandag 17 juni 2013 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Nog geruchten voor die laatste spot?
History of Apple Pie is trouwens
Bij het bord met de grotequote:Op maandag 17 juni 2013 09:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
tuurlijk
We moeten alleen even een tijd & locatie vaststellen, wat is het handigst?
halverwege het concert van portishead
uhm.. tja.. ik weet niet of ik dan kan eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 09:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij het bord met de grotehalverwege het concert van portishead
Vandaar dequote:Op maandag 17 juni 2013 09:26 schreef Norrage het volgende:
Meeten halverwege een concert? Dat is wel een beetje lastig, zeker omdat ik echt niet wegga bij Portishead. ;P
Ik had dequote:Op maandag 17 juni 2013 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vandaar de![]()
Maar ik ga helemaal niet dus meeten kan ik sowieso niet.
Heh.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:55 schreef Kijana het volgende:
Laatste band voor de zondag mainstage zou zo maar eens Enter Shikari kunnen zijn. Aangezien zij ook een show voor Nederland aankondigen vandaag.
Mooi moment om even te gaan eten danquote:Op maandag 17 juni 2013 09:55 schreef Kijana het volgende:
Laatste band voor de zondag mainstage zou zo maar eens Enter Shikari kunnen zijn. Aangezien zij ook een show voor Nederland aankondigen vandaag.
twitter:BKSfestival twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:13:22Zojuist zijn Palma Violets als laatste toegevoegd aan de line-up van #BKS13 ink: http://t.co/D8n2wWkJWB Tot vrijdag! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |