Niet doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:37 schreef kciR het volgende:
Ik vrees trouwens wel dat het ook echt slecht weer gaat worden. Alle weersites voorspellen regen
Is ook ergens bekend hoeveel kaarten verkocht zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef chansadres het volgende:
Alleen zaterdagkaarten nog beschikbaar. Het word druk
15.000 per dag: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)t-oud--vs-nieuw.htmlquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Is ook ergens bekend hoeveel kaarten verkocht zijn?
Zal geen Lowlands groote zijn... maar bv. 20.000 of 40.000 zit ook nogal wat verschil in
ah, bedankt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
15.000 per dag: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)t-oud--vs-nieuw.html
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er een bus die naar het terrein gaat, buiten de pendelbus?
Zelfde bus. Komt eens in het uur.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:01 schreef Darkestrah het volgende:
Je kunt ook op het safaripark bus nummer 142 pakken en uitstappen op de Broekhovenseweg. Daar zit de Jumbo op loopafstand. Ongeveer een kwartiertje reizen en een 20 minuten later pak je de bus weer terug. Beetje doorlopen dus.
Oh tof, die kan ik ook vanuit Best nemen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Zelfde bus. Komt eens in het uur.
Best bijzonder.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh tof, die kan ik ook vanuit Best nemen.
nee hoor, was al bekend dat er maandag nog een laatste naam zou komen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Darkestrah het volgende:
Zondag heeft er een T.B.A. bij gekregen..?
quote:
Precies, en dat gewoon zeker woensdag of woensdagnacht gebeuren. Ach, alles is beter dan het weer van de komende midweek of die verschrikkelijke wind van afgelopen weekend.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:13 schreef chansadres het volgende:
Zolang die donderbui voor vrijdag valt, zal het allemaal wel gaan meevallen...
Zaterdag is kwalitatief het beste maar mist de headliner.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:15 schreef ranja het volgende:
Ik ben nog wat dingen aan het luisteren op Spotify. Programma begint lekker vol te raken.
Zaterdag
Natuurlijk is de dag die ik verreweg het beste vind (portishead even buiten mededinging) de enige die nog niet uitverkocht is
Ach dat gezeur van headliners altijd. Ik hoop op bands die ik wil zien, of die dan headliner heten of niet, lekker belangrijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag is kwalitatief het beste maar mist de headliner.
Ja maar ook voor mij persoonlijk. Op zaterdag staan de bands waar ik naar uitkijk vroeg (dat is altijd een dikke min) en eindigt de dag wat in mineur na Apple Pie (Alleen Alt-J en Savages) Terwijl de dag eindigen met Sigur Ros/Arctic Monkeys wel even van een ander kaliber is.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach dat gezeur van headliners altijd. Ik hoop op bands die ik wil zien, of die dan headliner heten of niet, lekker belangrijk.
Pink Floyd, The Beatles, The Who, Jimi Hendrix, allemaal verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef ranja het volgende:
Savages vind ik vele malen beter dan Arctic Monkeys en Sigur Ros wil ik het niet eens over hebben, tegen de tijd dat die klaar zijn hoop ik al thuis te zijn
Arctic Monkeys zijn niet alles maar doet mij wel meer dan Alt-J en Savages, en Sigur Ros vind ik geweldig, dat zal je vast niet verbazenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef ranja het volgende:
Savages vind ik vele malen beter dan Arctic Monkeys en Sigur Ros wil ik het niet eens over hebben, tegen de tijd dat die klaar zijn hoop ik al thuis te zijn
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op maandag 17 juni 2013 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arctic Monkeys zijn niet alles maar doet mij wel meer dan Alt-J en Savages, en Sigur Ros vind ik geweldig, dat zal je vast niet verbazen
Ik vind Dancing Shoes en From The Ritz to the Rubble wel vet. Verder zijn er wel namen die mij meer doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over![]()
Arctic Monkeys heb ik op Lowlands gezien, 2010 denk ik? Was op zich best ok.
Damien Rice is toch ook helemaal geen afsluiter?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een goeie afsluiter is voor mij echter wel belangrijk, en of dat een persoonlijke favoriet is of een grote naam die ik tof vindt is mij om het even. Maar voor Rice loop ik simpelweg niet warm.
Wel van het hoofdpodium. Wat daarna staat doet me ook niet zo heel veel meer, al staat Savages wel een paar stapjes hogerquote:Op maandag 17 juni 2013 00:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Damien Rice is toch ook helemaal geen afsluiter?
Zo vroeg mogelijk omdat Wave Machinesquote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef MaJo het volgende:
Alt-J nu eindelijk ontdekt, super tof!
Hoe laat denken jullie er vrijdag te zijn?
Ook vrijdag is het 'hoofdpodium' eerder afgelopen dan de andere... ik weet niet hoor, is ook maar een naam die je er aan geeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel van het hoofdpodium. Wat daarna staat doet me ook niet zo heel veel meer, al staat Savages wel een paar stapjes hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |