Om 3 uur gaat de camping open, dus kwart voor 3 denk ik. Misschien een bus eerder om de grote meute al een beetje voor te zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:54 schreef MaJo het volgende:
Alt-J nu eindelijk ontdekt, super tof!
Hoe laat denken jullie er vrijdag te zijn?
Mee eens, ik snap ook heus wel wat je bedoelt.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook vrijdag is het 'hoofdpodium' eerder afgelopen dan de andere... ik weet niet hoor, is ook maar een naam die je er aan geeft.
Blijf dan wel even hangen bij die stage, Doldrums en Tourist zijn allebei nog best wel tof.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap ook heus wel wat je bedoelt.Het is inderdaad een naam die je er aan geeft, op vrijdag ben ik na Tyler ook klaar met de muziek denk ik.
tuurlijkquote:
Over een paar uurtjes weet je het zeker, even geduld hebben dusquote:Op maandag 17 juni 2013 09:06 schreef TheVulture het volgende:
Nog geruchten voor die laatste spot?
History of Apple Pie is trouwens
Bij het bord met de grotequote:Op maandag 17 juni 2013 09:18 schreef Gehenna het volgende:
[..]
tuurlijk
We moeten alleen even een tijd & locatie vaststellen, wat is het handigst?
halverwege het concert van portishead
uhm.. tja.. ik weet niet of ik dan kan eigenlijkquote:Op maandag 17 juni 2013 09:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij het bord met de grotehalverwege het concert van portishead
Vandaar dequote:Op maandag 17 juni 2013 09:26 schreef Norrage het volgende:
Meeten halverwege een concert? Dat is wel een beetje lastig, zeker omdat ik echt niet wegga bij Portishead. ;P
Ik had dequote:Op maandag 17 juni 2013 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vandaar de![]()
Maar ik ga helemaal niet dus meeten kan ik sowieso niet.
Heh.quote:Op maandag 17 juni 2013 09:55 schreef Kijana het volgende:
Laatste band voor de zondag mainstage zou zo maar eens Enter Shikari kunnen zijn. Aangezien zij ook een show voor Nederland aankondigen vandaag.
Mooi moment om even te gaan eten danquote:Op maandag 17 juni 2013 09:55 schreef Kijana het volgende:
Laatste band voor de zondag mainstage zou zo maar eens Enter Shikari kunnen zijn. Aangezien zij ook een show voor Nederland aankondigen vandaag.
twitter:BKSfestival twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:13:22Zojuist zijn Palma Violets als laatste toegevoegd aan de line-up van #BKS13 ink: http://t.co/D8n2wWkJWB Tot vrijdag! reageer retweet
In Paradiso was het best oke laatst, herrie.quote:
Ah 'Rough Trade'-Indie, mooi moment om even te gaan eten danquote:Op maandag 17 juni 2013 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Palma Violets dus.twitter:BKSfestival twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:13:22Zojuist zijn Palma Violets als laatste toegevoegd aan de line-up van #BKS13 ink: http://t.co/D8n2wWkJWB Tot vrijdag! reageer retweet
Haha, jij hebt sinds zijn mooie PP reviews Atze maar opgenomen in je avatarquote:Op maandag 17 juni 2013 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op pinkpop waren ze wel te doen maar wel een zware voorkeur voor no age dan.
Ja, zijn pinkpopreviews waren weer ge-ni-aalquote:Op maandag 17 juni 2013 10:30 schreef kciR het volgende:
[..]
Haha, jij hebt sinds zijn mooie PP reviews Atze maar opgenomen in je avatar
Zijn beste citaat vond ik zondagochtend: "Vandaag kan ik het totoformulier gebruiken om mijn cijfers voor de reviews te geven" - een begrijpelijke reactie op een matige zondaglineup maar als je er zo tegenaan kijkt wordt t ook niets.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:31 schreef Norrage het volgende:
Wat voor geniale dingen heeft Atze nou weer geschreven?
Is dat wat?quote:Op maandag 17 juni 2013 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Palma Violets dus.twitter:BKSfestival twitterde op maandag 17-06-2013 om 10:13:22Zojuist zijn Palma Violets als laatste toegevoegd aan de line-up van #BKS13 ink: http://t.co/D8n2wWkJWB Tot vrijdag! reageer retweet
Ze zaten gisteren ook in de Pinkpop uitzending maar ik dacht toen "ah ken ik niet, *zap*'quote:Op maandag 17 juni 2013 10:24 schreef kciR het volgende:
Dit waren ze van het weekend op Pinkpop
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)rogram.26707948.html
quote:Op maandag 17 juni 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn beste citaat vond ik zondagochtend: "Vandaag kan ik het totoformulier gebruiken om mijn cijfers voor de reviews te geven" - een begrijpelijke reactie op een matige zondaglineup maar als je er zo tegenaan kijkt wordt t ook niets.
Ohquote:Op maandag 17 juni 2013 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]![]()
Gast, dat was-ie niet echt, dat had ik gedaan.
maar evengoed bedankt!
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 17-06-2013 om 13:19:39Sorry voor het misverstand, Mexicanobakker. Maar je hebt er in ieder geval een mooie avatar aan over gehouden! reageer retweet
Ik had 'm anders ook wel genomen hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 17-06-2013 om 13:19:39Sorry voor het misverstand, Mexicanobakker. Maar je hebt er in ieder geval een mooie avatar aan over gehouden! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |