quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef Norrage het volgende:
Nou ik herken ranja, als jullie elkaar herkennen dan zoek ik gewoon naar ranja
heel makkelijk, gewoon zoeken naar een groepje hele bleke nerdsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef kciR het volgende:
Ik ken alleen niemand van Fok (dat klinkt zielig), maar het moet vast goed komen.
Misschien dat ik ook even mn gezicht show, ja, verder dit wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:24 schreef kciR het volgende:
Een stap achteruit moet ook zeker lukken.
Ik ken alleen niemand van Fok (dat klinkt zielig), maar het moet vast goed komen.
Zie je er ook uit als Atze?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook even mn gezicht show, ja, verder dit wel.
Nee ik lijk op Kevin Strootman.quote:
Ik ben anders ook niet graag een verzuurde hipster.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:37 schreef BoerBert het volgende:
Dat is in het geval van dhr. Strootman wel te hopen, ja.
ik ken alleen Norrage dus dat komt helemaal goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:16 schreef Norrage het volgende:
Nou ik herken ranja, als jullie elkaar herkennen dan zoek ik gewoon naar ranja
maar dan zie ik nietsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:46 schreef Norrage het volgende:
Als we nou allemaal geen hipsterbril dragen vrijdag, dan weten we precies waar we moeten zijn. Die 6 mensen zonder bril zijn wij.
Ik zou toch een broek aantrekken, zeker aangezien je ook al gene hipster draagt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:52 schreef Norrage het volgende:
Ik loop sowieso alleen maar in polo's of overhemden...alhoewel, vrijdag waarschijnlijk in een dikke trui of een waterdichte regenjas
haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef arucard het volgende:
niet
want ik weet er nog een die gaat haha!
Dan ben ik 1 van de 2 Aziaten die daar rondlopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:14 schreef arucard het volgende:
niet
want ik weet er nog een die gaat haha!
wat dat aan gaat lijkt je eigenlijk best wel op je UIquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
haha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ken Gehenna, On en arucard persoonlijk. Ik heb ze zelfs op Facebook.Dus dit komt goed.
En ik heb een hipsterbril.
Ik ben er ook maar alleen zaterdag. Dus Aziaat nummer 3 is ook aanwezig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dan ben ik 1 van de 2 Aziaten die daar rondlopen
En best veel ookquote:
Afgelopen weekend bij Indian Summer toch wel een paar. Die met die telefoons weet je wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben er ook maar alleen zaterdag. Dus Aziaat nummer 3 is ook aanwezig.
Wel grappig om sommige festivals gaan we soms "negers" tellen. Bijzonder weinig kom je ze tegen in het publiek.
Dat waren roemenenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Afgelopen weekend bij Indian Summer toch wel een paar. Die met die telefoons weet je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef kciR het volgende:
Ik ben benieuwd of het gaat lukken, of dat het de Lowlands traditie gaat volgen met de immer-falende-Fok-meet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door neohu op 18-06-2013 17:35:13 ]neohu heeft nog geen signature
Ik geloof het?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Is Podium 1 openlucht en 2 en 3 tenten
Werd de meet je toch iets te eng?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:11 schreef kciR het volgende:
Godverkak, mijn vriendin zegt net tegen me dat ze het niet meer ziet zitten om mee te gaan. Ze moet volgende week al haar afstudeeropdrachten af hebben en ze moet nog aardig veel doen.
Morgen even wat vrienden bellen of ze het kaartje willen overnemen.. (En hopen dat die campingnaam nog kan worden omgezet)
Steboquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben te herkennen aan een aluminium trechter op mijn hoofd
Dit is ideaal weer om wat obscure bandjes in een tent te ontdekkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef MaJo het volgende:
Als het echt het hele weekend dit weer is twijfel ik of ik wel zin heb om te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |