Die knmi pluim geeft geen cijfer, maar ook daar ziet de zaterdag er goed uit. Als ik dat zo een beetje inschat zijn de verwachtingen van beide gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:02 schreef Norrage het volgende:
hou op met weeronline, please![]()
waarom doen mensen dat toch
wat zijn jou voorspellingen dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:02 schreef Norrage het volgende:
hou op met weeronline, please![]()
waarom doen mensen dat toch
Sowieso never nooit niet gebaseerd op weeronline....quote:
weet ik, maar droog, niet droog?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sowieso never nooit niet gebaseerd op weeronline....
Ja mijn voorspelling is zaterdag/zondag iig droog. Morgen is nog onzeker, hangt er vanaf of het vandaag allemaal al gebeurt.quote:
Swansquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
zeker![]()
maar ook die oude albums van hun, zoals Cop
draai ik nu redelijk vaak, terwijl ik die vroeger echt vreselijk vond
Alleen 'Greed' en 'Holy Money' vind ik duidelijk wat mindere albums, de rest is eigenlijk allemaal wel
nice! klinkt iig allemaal al een stuk hoopvoller dan begin deze week/vorige weekquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja mijn voorspelling is zaterdag/zondag iig droog. Morgen is nog onzeker, hangt er vanaf of het vandaag allemaal al gebeurt.
oh geen idee joh, dat was wel een redelijke happing vorig jaar. 3LP magnum opus, helemaal terug in vorm. één van de toppers van vorig jaarquote:Enne....hoezo heb ik die laatste Swans nog nooit geluisterd?helemaal gemist
Ik was nog by My Father Will Guide Us...die vorige helemaal gemist, en die is fantastisch
https://www.ticketswap.nl/quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef kciR het volgende:
Ik word er helemaal sip van dat ik nog dat kaartje van m'n vriendin kwijt moet. Verpest mijn eigen voorpret een beetje.![]()
Ik kan helaas niet posten in V&A, want het is een e-ticket, maar weet hier iemand nog een geïnteresseerde? (weekendticket+camping ¤90)![]()
Nooit gebruikt, ik zal eens kijken of dat wat isquote:
Ja, maar die reageren dus niet als er betaald moet gaan worden, kak irritant. En de fb spam ik al platquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:37 schreef Norrage het volgende:
Je zei dat je heel veel mensen had toch?? ik zou het anders op BKS facebook proberen?
Weeronlinequote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens weeronline wordt het kutweer.
Kan er echt niets mee.quote:
Ah oke, dat kan natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan er echt niets mee.
En daarnaast zondag nog een stukje van gezien en vervolgens zie bovenstaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |