Nee ze willen iemand die nog positiever is dan Gertjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:35 schreef stoereboii het volgende:
Boogerd omdat hij niet meer welkom is op de avondetappe
Aan de Twitter van Gert te zien is hij er wel weer bij.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:05 schreef Karina het volgende:
Ik wil de verhalen van Gertje NOG een keer horen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Aan de Twitter van Gert te zien is hij er wel weer bij.
twitter:rtl7updates twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:52:59#TourduJour: Het is onbekend of @Gertjakobs64 een rol krijgt in het programma! We houden jullie op de hoogte! #RTL7 reageer retweet
twitter:rtl7updates twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 13:30:13@MarcelMaijer kom jij dit jaar terug als verslaggever bij tour du jour of laat je het je voorbij gaan net als vorig jaar? reageer retweet
twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 13:35:24@rtl7updates Ik ben er weer bij hoor! Helaas zonder Erik Dijkstra... reageer retweet
Die is er niet bij toch dit jaar?quote:
Klopt. Gaat zich vol storten op zijn nieuwe baan bij Telesport en TelevaagTV.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die is er niet bij toch dit jaar?
Krijgen we, net als bij het commentaar op Eurosport, Boogerd voor terug
Dries is toch wel de persoon die de hele show draagt, ik kijk al weer uit naar zijn dagelijkse bijdrage.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Tour du Jour volg ik nu al vele jaren.
Ik pleit voor Genee vervangen voor Dries.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dries is toch wel de persoon die de hele show draagt, ik kijk al weer uit naar zijn dagelijkse bijdrage.
Nelissen vervangen door Boogerd lijkt me ook alleen maar positief.
Of omwisselen: Dries presenteren en Genee elke dag zingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor Genee vervangen voor Dries.
Marcel Maijer @MarcelMaijer 8uquote:
quote:
Dat betekent dus sowieso niet aan tafel, maar op zijn hoogst een of ander kutitem à la vorig jaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:rtl7updates twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:52:59#TourduJour: Het is onbekend of @Gertjakobs64 een rol krijgt in het programma! We houden jullie op de hoogte! #RTL7 reageer retweet
Oh ja gaat hij weer de kassen inquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dus sowieso niet aan tafel, maar op zijn hoogst een of ander kutitem à la vorig jaar.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja gaat hij weer de kassen inLame.
Dat kunnen ze niet maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Gorzalka het volgende:
Geen Dijkstra
Geen Gertje![]()
![]()
Ik ga niet kijken.
Dat het een journalistiek verantwoord programma wordt...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb het idee dat ze er een serieus programma van gaan maken...
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef n00b13 het volgende:
Joehoe kindertjes! Ome Gertje is er! Doe het deurtje maar even open!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dus sowieso niet aan tafel, maar op zijn hoogst een of ander kutitem à la vorig jaar.
Ja doei, daarvoor hebben we Mart of de Belg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef n00b13 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja gaat hij weer de kassen inLame.
Wij als Fokkers hebben hem nodig want we kunnen hem heerlijk als pispaal gebruikenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zouden ze zelf ook doorhebben dat een derde seizoen met dezelfde verhalen van Gert niet meer werkt?
En wij houden van vertrouwde dingen zoals Gertje en Dries. Verandering is eng.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wij als Fokkers hebben hem nodig want we kunnen hem heerlijk als pispaal gebruiken
Daarom ookal is het pure strond het moet blijven omdat het nou eenmaal zo is en het niet moet veranderenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En wij houden van vertrouwde dingen zoals Gertje en Dries. Verandering is eng.
Gertje als in onderstaand persoon?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:53 schreef Waaghals het volgende:
Nee ze willen iemand die nog positiever is dan Gertje
Eddytwitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
Wow, dat is een mooie verrassing! Goede aanwinst voor de tafel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
Eddytwitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
Kunnen we tenminste eens echte dopingverhalen horen.....niet dat marginale geneuzel over EPO, CERA en dat soort kleinigheden, maar je in laten enten met schapenbloed.....dat waren pas kerels!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
RTL 7 publiek wil over het algemeen worstelende dwergen, truckers op ijs en Steven Seagal, maar zolang Dries aan het eind zijn liedje blijft zingen ben ik al lang tevreden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als Gertje niet komt, voorzie ik dat de kijkcijfers met de helft dalen. RTL-7 publiek wil plat vermaak.
Ja, dat deed hij erg goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Pranjicc het volgende:
Mooi, Planckaert is een held. Ik vond hem ook erg goed toen hij dit jaar voor Sporza het voorjaar analyseerde.
Als je een beetje zijn accent kan verstaan, dan zul je als VI-hooligan met je broek op je knieën zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Eddy ken ik eigenlijk niet, het zal mij benieuwen.
Frits Barendquote:Het startschot van de zomerse Tour de France-talkshow @Tour du Jour valt dit jaar op vrijdag 28 juni, een dag voordat la Grande Boucle zelf van start gaat. Elke avond tussen 20:30 en 22:00 uur ontvangt Wilfred Genee bij RTL 7 deskundigen aan tafel om terug te blikken, vooruit te kijken en verder alles te bespreken wat nog meer ter sprake komt. Hiervoor schuiven Michael Boogerd en Eddy Planckaert aan als vaste gasten.
Dit trio wordt elke dag vergezeld van nog twee bekende ‘gezichten’ met wielerbloed in de aderen, waaronder Steven Rooks, Leontien van Moorsel, Ronald Giphart, Mark Tuitert, Vincent Bijlo, Frits Barend, Bart Veldkamp, Dennis van der Geest, Viggo Waas en Gert Jakobs. De laatstgenoemde gaat ook met reportages een bijdrage leveren. Ook huisband Danny Vera is weer van de partij!
Ben zit nog steeds in de studio van dat schaatsprogramma.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Frits Barend![]()
Mark Tuitert![]()
Viggo Waas![]()
Dennis van der Geest![]()
Waar is Ben van den Burg
Dries móet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Ah nee Frits Barend met zijn rare mondje![]()
Mark Tuitert daarentegenEn gelukkig ook af en toe ons aller Gertje. Nu nog even afwachten of Dries ook weer present is.
Zonder Dries kijk ik niet!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Ah nee Frits Barend met zijn rare mondje![]()
Mark Tuitert daarentegenEn gelukkig ook af en toe ons aller Gertje. Nu nog even afwachten of Dries ook weer present is.
Zonder Gertje zouden we dit soort uitspraken missenquote:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 10:06:54Zo klaar voor de start in Groningen @HomeRide 500 kilometer van #derrrannn mooiman stoempen met de bek in de wind en snot ann de lippe :-) reageer retweet
Eens!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:17 schreef IbanMayo het volgende:
Als de opening van het programma niet dit is:
En de afsluiting niet dit:
Dan kijk ik niet.
Gelukkig is Dries iemand van vaste patronen, dus die komt wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
Hopelijk lezen ze bij RTL7 dit topicAnders kunnen ze zeer lage kijkcijfers verwachten.
Hehe goed punt inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is Dries iemand van vaste patronen, dus die komt wel.
Zeker om het voetbalnieuws te komen oplezenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef groenen het volgende:
Komt Johan niet langs? Dan is dit programma ook niets waard.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:17 schreef IbanMayo het volgende:
Als de opening van het programma niet dit is:
En de afsluiting niet dit:
Dan kijk ik niet.
Tour du Jour kan mij gestolen worden. Minachtig van de kijker dit.quote:Het RTL 7-wielrenprogramma Tour du Jour wordt dit jaar dagelijks vanuit de Utrechtse binnenstad verzorgd. Vorig jaar was het Westland de uitzendlocatie van dit tv-programma.
Ook de dagelijkse bezetting is dit jaar anders. Alleen presentator Wilfred Genee blijft de presentator van Tour du Jour. Tijdens deze reeks van het tv-programma zijn Danny Nelissen en Gert Jakobs als dagelijkse tafelgasten ingeruild voor Michael Boogerd en de Belg Eddy Planckaert. Gert Jakobs keer wel incidenteel als gast terug en gaat ook met reportages een bijdrage leveren. De eerste uitzending van Tour du Jour 2013 is op 28 juni en duurt tot en met de finish in Parijs op 21 juli. Dagelijks wordt is het programma in deze periode van 20.30 tot 22.00 uur op RTL 7 te bekijken.
RTL 7 KIEST VOOR UTRECHT
Het derde seizoen van Tour du Jour komt live vanaf de Mariaplaats in de Utrechtse binnenstad. De voorgaande edities van het wielerprogramma werden in Amsterdam en Naaldwijk gemaakt. Huisband Danny Vera zal de gesprekken aan tafel en de fragmenten en reportages muzikaal omlijsten. Het tv-programma wordt door Infostrada Sports geproduceerd.
Maar wel Dries en Danny Vera?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tour du Jour kan mij gestolen worden. Minachtig van de kijker dit.
Bureau Sport
Waarom is Gert weg ? Zon harde kale kop hadden we nou net nodigquote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zijn figuranten. Daar win je de oorlog niet mee.
Hoeft ook niet. Ik wil ze er gewoon graag bij aan het begin en het einde.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zijn figuranten. Daar win je de oorlog niet mee.
En Genee weer met zn flauwe opmerkingen dat ze Dries wegwillen enzo terwijl die stiekem hem leuk vindquote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik wil ze er gewoon graag bij aan het begin en het einde.
Precies!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
En Genee weer met zn flauwe opmerkingen dat ze Dries wegwillen enzo terwijl die stiekem hem leuk vind
Ik las ergens een interview met boogerd. Daar stond in dat Gertje er wel bij is.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is de algemene rede al bekend waarom Gertje wegmoet
Het was een tussenoplossing op de plek van DWDD tussen de laatste uitzending van DWDD en het begin van het EK. Dit jaar komt het niet in de 'pre-sportzomer'. Momenteel bekijken ze op ze nog een derde reeks opnamen gaan maken, maar vooralsnog komen er binnenkort geen nieuwe afleveringen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Wanner begint dat weer? Vorig jaar in de weken voor de tour geloof ik, nu weer?
quote:Dries Roelvink opnieuw in Tour du Jour
Ook dit jaar zal Dries Roelvink weer zijn opwachting maken in Tour du Jour. Dat heeft de volkszanger bevestigd aan SigaarSnor.blogspot.com.
Roelvink - hij volgt de Tour de France al vele jaren, met een transistorradiootje op het strand - sloot zowel in 2011 als 2012 het RTL-wielerprogramma iedere avond af met zijn nummer 'De Tour De France'. Hij werd daarbij vaak vergezeld door zijn manager, chauffeur en vriend Gunther von Hagens.
Tour du Jour is vanaf vrijdag 28 juni tot en met zondag 21 juli iedere avond tussen 20.30 en 22.00 uur te zien op RTL7.
Idd, zegt ie ook net op 3FM. Niet elke dag maar wel een paar keer.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik las ergens een interview met boogerd. Daar stond in dat Gertje er wel bij is.
Derksen lijkt me geen man om een hele maand lang niet op tv te verschijnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Derksen helemaal niet meedoet dit jaar.
Als die niet bij Tour du Jour gaat zitten, dan zal hij opeens wel vaste gast worden bij Knevel & Van Den Brinkquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derksen lijkt me geen man om een hele maand lang niet op tv te verschijnen.
Dat zou ik toejuichen, omdat hij echt helemaal niets toevoegt bij wielrennen. Bij VI is het leuk, maar bij TdJ juist alleen maar irritant. Maar zoals gezegd, geloof ik er niet veel van dat hij helemaal niet te zien zal zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Derksen helemaal niet meedoet dit jaar.
Toch zegt hij dat hij helemaal niets met dat TV-wereldje heeft...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derksen lijkt me geen man om een hele maand lang niet op tv te verschijnen.
Hij zegt ook geregeld dat je zijn uitspraken niet serieus moet nemen en aangezien hij ongegeneerd overal aanschuift waar hij maar kan om als een dorpspastoor zijn meninkje te geven, lijkt het me een verstandig uitgangspunt om alles wat hij zegt maar met een zak zout te nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zegt hij dat hij helemaal niets met dat TV-wereldje heeft...
Uh, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vroeger was Derksen echt iemand die zijn mening gaf nu is het bijna allemaal onzin en prietpraat
Al die zogenaamde sportkenners moet je met een enorme korrel zout nemen om er van te genieten. Als je je druk maakt om alles wat Derksen zegt dan is er ook wat mis, dan ben je een soort Who damn. Nou dan weet je het wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij zegt ook geregeld dat je zijn uitspraken niet serieus moet nemen en aangezien hij ongegeneerd overal aanschuift waar hij maar kan om als een dorpspastoor zijn meninkje te geven, lijkt het me een verstandig uitgangspunt om alles wat hij zegt maar met een zak zout te nemen.
Het is wel grappig en leuk om te zien maar de keiharde imagosloper wat hij eerst was dat is hij niet meer.quote:
Robert Veenstraquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is wel grappig en leuk om te zien maar de keiharde imagosloper wat hij eerst was dat is hij niet meer.
Diekstra z'n reportages en interviews vond ik altijd geweldig. Vorig jaar samen met Wytse was ook mooi.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Falco het volgende:
Geen Diekstra? Geen oversekste Jacobs kan ik nog wel begrijpen, omdat die gimmick wel uitgewerkt was, maar zonder Dijkstra wordt het wel heel saai vrees ik.
Was een mooie combo idd, Wytse en Dijkstra. Nu moeten we het doen met gortdroge Marcel Maijer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Diekstra z'n reportages en interviews vond ik altijd geweldig. Vorig jaar samen met Wytse was ook mooi.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Idd. Die Maijer vind ik het grootste non-talent op de Nederlande tv.
geen woorden voor, gepaste stilte. Sinds 9-11 is er geen gebeurtenis meer geweest die meer impact hadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De drijvende motor achter het programma
Ja ik ga me laten opnemen ik kan het mentaal niet meer aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
geen woorden voor, gepaste stilte. Sinds 9-11 is er geen gebeurtenis meer geweest die meer impact had
op hun Facebook pagina staat dat ze aan het einde van de zomer komen met een reeks genaamd Bureau Sport Quizquote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Wanner begint dat weer? Vorig jaar in de weken voor de tour geloof ik, nu weer?
gezellige manquote:De soap ving aan na het faillissement van de Planckaerts en hun noodgedwongen sobere levensstijl in de Ardennen. De serie kreeg na verloop van tijd kritiek te verduren vanwege de zeer armoedige omstandigheden waarin de familie leefde, terwijl dochter Stephanie op jonge leeftijd herhaaldelijk zwanger werd en er daardoor amper geld was om haar kinderen fatsoenlijk groot te brengen. Vader Planckaert verbood bovendien voorbehoedsmiddelen in huis.[
Oh dat lijkt me leuk, een sport quizquote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op hun Facebook pagina staat dat ze aan het einde van de zomer komen met een reeks genaamd Bureau Sport Quiz
Dries is al volop in training, hij ging behoorlijk tekeer vandaag in de sportschool. Op een gegeven moment ging zelfs zijn shirt uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef AceBreda het volgende:
Dries is een held, zeker met zijn mooie Tourlied! Nu alweer kijk ik ernaar uit, vooral ook naar de reactie van 'de snor' Derksen.
quote:
Geen Boskampquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:43 schreef TheArt het volgende:
astenlijst week 1
Het gastenlijstje voor de eerste week is al bekend:
Vrijdag 28 junit
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Zanger en Utrechtenaar Henk Westbroek
Zaterdag 29 juni
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Parlementair verslaggever Frits Wester
Zondag 30 juni
Ex-wielrenner Steven Rooks
Ex-schaatser Bart Veldkamp
Maandag 1 juli
Ex-wielrenner Leontien van Moorsel
Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen
Dinsdag 2 juli
Ex-wielrenner Joop Zoetemelk
Woensdag 3 juli
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Cabaretier Vincent Bijlo
Donderdag 4 juli
‘RTL Nieuws’-presentator Rick Nieman
http://rtl7updates.wordpr(...)-gastenlijst-week-1/
En jongens we probeerden hem op te sluiten maar nee daar is ie weer hoor Dries Roelvinkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
Ik ben al een beetje zenuwachtigIk moet de tekst nog even leren.
De Tour de France, die volg ik nu al vele jaren
Met een transistorradiootje op het strand
Met Theo Koomen aan mijn oor, zo rolde ik de zomer door
Radio Tour klonk toen al door het hele land
Jan Jansen won toen in Parijs
Die pakte daar de eerste prijs
Het was genieten van De Kneet, en Hennie Kuiper, en van Jopie Zoetemelk
De ploeg van Post niet te verslaan
Hadden de gele trui weer aan
En Theo Koomen zat weer achter op de motor de etappe te verslaan
De Tour de France, de tijd van mijn leven
Gekluisterd aan mijn radio
De strijd van Joop en van Hinault
De Mont Ventoux en Alpe d'Huez
Radio Tour van twee tot zes
Een nieuwe dag met weer een loodzware etappe
Ze strijden om het algemene klassement
En straks op Champs-Elysees
Daar sprinten alle renners mee
Want in Parijs daar is de winnaar pas bekend
Jan Jansen won toen in Parijs
Die pakte daar de eerste prijs
Het was genieten van De Kneet, en Hennie Kuiper, en van Jopie Zoetemelk
De ploeg van Post niet te verslaan
Hadden de gele trui weer aan
En Theo Koomen zat weer achter op de motor de etappe te verslaan
Radio Tour
De tijd van mijn leven
De Tour de France
Zojuist een demarrage geplaatst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het al bekend of Derksen aan boord is?
[ afbeelding ]
Dit is dé klassieker onder de wielrengifjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zojuist een demarrage geplaatst.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die ziet er niet uit tegenwoordig, ze lijkt op Raggel Hazes
Gertje staat nog steeds strak van de doping, die kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:46 schreef Marcoss het volgende:
Zou Vincent Bijlo meer kijk op wielrennen hebben dan Gertje?
Voor 43 jaar ziet ze er super uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die ziet er niet uit tegenwoordig, ze lijkt op Raggel Hazes
Hoi tong?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:46 schreef Marcoss het volgende:
Zou Vincent Bijlo meer kijk op wielrennen hebben dan Gertje?
Allemachtig! En de tweede uitzending is dan op 22 juli?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:
De eerste uitzending van Tour du Jour 2013 is op 28 juni en duurt tot en met de finish in Parijs op 21 juli.
Broek is al uitquote:
Tekst al uit het hoofd geleerdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
Yeah eindelijk. Ik ga de hele dag klaarzitten.
Bijnaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tekst al uit het hoofd geleerd
21:55 komt hij dan in gele zwembroek![]()
Klagen op Facebookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
Maar ze laten hem natuurlijk toch weer niet uitzingen
Mensen die alleen sport kijken wanneer Nederlanders winnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat u de Tour volgen, ondanks alle doping- onthullingen?
• 45% Ja, ik blijf gewoon kijken (4148)
• 21% Nee, de sport heeft voor mij afgedaan (1987)
• 6% Nee, want de Nederlanders winnen al jaren niets (548)
• 28% Nee, ik keek sowieso nooit (2652)
Totaal 9335
http://www.ad.nl/
Die kijken alleen schaatsen en korfbal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mensen die alleen sport kijken wanneer Nederlanders winnen.
Komop,het is een cafe artiest die te graag wil. Kun je je weinig druk om maken lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bijwonen uitzendingen
Momenteel zijn we niet meer op zoek naar publiek; alle uitzendingen zitten momenteel helaas al helemaal vol.![]()
![]()
http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/contact/index.xml
Geen Dries live kunnen zien en horen![]()
![]()
Ja hoor, dat geloven we.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als Dries hem maar aan houdt![]()
Nog een paar uurtjes
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja hoor, dat geloven we.
[ afbeelding ]
Ach ja, hij heeft wel een charmante vrouw.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja hoor, dat geloven we.
[ afbeelding ]
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:11:27Vanavond genieten van @ikbendries bij @rtl7tourdujour Dat wordt weer ouderwets losgaan! reageer retweet
Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:11:27Vanavond genieten van @ikbendries bij @rtl7tourdujour Dat wordt weer ouderwets losgaan! reageer retweet
Wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod?
Morgen maakt hij groots zijn rentree.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod?
Hopelijk wordt het net zo legendarisch als the return of Hansie Hansie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Morgen maakt hij groots zijn rentree.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het net zo legendarisch als the return of Hansie Hansie.
20.00.57quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik voorspel een DM van Johannes naar jou binnen het uur.
Ik heb zo het gevoel dat Genee dit straks nog wel ter sprake brengt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Gertje liep in dat programma na de bekentenis van Nelissen toch te roepen dat hij er heilig van overtuigt was dat Boogerd alles clean deed?
Niet. Want hij gaf teveel inside info.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet. Want hij gaf teveel inside info.
Voorzitter van de Boogerdfanclub?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij heeft het over mijn tweetje
ik steun boogerd ten alle tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |