quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja gaat hij weer de kassen inLame.
Wij als Fokkers hebben hem nodig want we kunnen hem heerlijk als pispaal gebruikenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zouden ze zelf ook doorhebben dat een derde seizoen met dezelfde verhalen van Gert niet meer werkt?
En wij houden van vertrouwde dingen zoals Gertje en Dries. Verandering is eng.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wij als Fokkers hebben hem nodig want we kunnen hem heerlijk als pispaal gebruiken
Daarom ookal is het pure strond het moet blijven omdat het nou eenmaal zo is en het niet moet veranderenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En wij houden van vertrouwde dingen zoals Gertje en Dries. Verandering is eng.
Gertje als in onderstaand persoon?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:53 schreef Waaghals het volgende:
Nee ze willen iemand die nog positiever is dan Gertje
Eddytwitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
Wow, dat is een mooie verrassing! Goede aanwinst voor de tafel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
Eddytwitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
Kunnen we tenminste eens echte dopingverhalen horen.....niet dat marginale geneuzel over EPO, CERA en dat soort kleinigheden, maar je in laten enten met schapenbloed.....dat waren pas kerels!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
Eddytwitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
RTL 7 publiek wil over het algemeen worstelende dwergen, truckers op ijs en Steven Seagal, maar zolang Dries aan het eind zijn liedje blijft zingen ben ik al lang tevreden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als Gertje niet komt, voorzie ik dat de kijkcijfers met de helft dalen. RTL-7 publiek wil plat vermaak.
Ja, dat deed hij erg goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Pranjicc het volgende:
Mooi, Planckaert is een held. Ik vond hem ook erg goed toen hij dit jaar voor Sporza het voorjaar analyseerde.
Als je een beetje zijn accent kan verstaan, dan zul je als VI-hooligan met je broek op je knieën zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Eddy ken ik eigenlijk niet, het zal mij benieuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |