abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127679730
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Dries is toch wel de persoon die de hele show draagt, ik kijk al weer uit naar zijn dagelijkse bijdrage.
Nelissen vervangen door Boogerd lijkt me ook alleen maar positief.
Ik pleit voor Genee vervangen voor Dries.
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 21:17:51 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_127679926
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik pleit voor Genee vervangen voor Dries.
Of omwisselen: Dries presenteren en Genee elke dag zingen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:16:41 #29
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_127683362
Geen Diekstra, geen Nelissen :'(
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 22:18:10 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_127683448
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:16 schreef Heufd het volgende:
Geen Diekstra, geen Nelissen :'(
Nelissen ga ik niet missen, Diekstra wel :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127684051
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:43 schreef Chiappucci het volgende:
Zonder Diekstra dit jaar :{
bron?
pi_127684247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:28 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

bron?
Marcel Maijer ‏@MarcelMaijer 8u
@rtl7updates Ik ben er weer bij hoor! Helaas zonder Erik Dijkstra...
pi_127684412
Geen Dijkstra :')
Geen Gertje :') :') :')

Ik ga niet kijken.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
pi_127684699
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Gorzalka het volgende:

Geen Gertje :') :') :')

Ik ga niet kijken.
bron?
pi_127685096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

bron?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

rtl7updates twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:52:59 #TourduJour: Het is onbekend of @Gertjakobs64 een rol krijgt in het programma! We houden jullie op de hoogte! #RTL7 reageer retweet
Dat betekent dus sowieso niet aan tafel, maar op zijn hoogst een of ander kutitem à la vorig jaar.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  Moderator dinsdag 11 juni 2013 @ 22:45:40 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_127685170
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

[..]

Dat betekent dus sowieso niet aan tafel, maar op zijn hoogst een of ander kutitem à la vorig jaar.
Oh ja gaat hij weer de kassen in :') Lame.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127685801
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ja gaat hij weer de kassen in :') Lame.
_O- geniaal
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:59:28 #38
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_127685953
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Gorzalka het volgende:
Geen Dijkstra :')
Geen Gertje :') :') :')

Ik ga niet kijken.
Dat kunnen ze niet maken. :( :( :(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:11:05 #39
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_127686651
Ik heb het idee dat ze er een serieus programma van gaan maken...
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:17:37 #41
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_127687038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb het idee dat ze er een serieus programma van gaan maken...
Dat het een journalistiek verantwoord programma wordt... :{
pi_127687884
Diekstra en Gertje máákten juist het programma. De rest was opvulling.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:35:22 #43
391606 AF_
AltijdKapot
pi_127688008
Ik ga weer kijken *O*
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 23:46:59 #44
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_127688544
Om half negen beginnen gelukkig. Dat is véél beter voor de zomersfeer als het nog licht is buiten.
Wie dit leest is gek
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 00:11:11 #45
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_127689576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb het idee dat ze er een serieus programma van gaan maken...
Hahaha. :D
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_127690188
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

[..]

Dat betekent dus sowieso niet aan tafel, maar op zijn hoogst een of ander kutitem à la vorig jaar.
Joehoe kindertjes! Ome Gertje is er! Doe het deurtje maar even open!

pi_127690749
Om een inzicht te krijgen in het genie dat Michael Boogerd heet.

pi_127691447
Michael "bloedtransfusie" Boogerd _O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_127694037
De toer de frans, de tijd van mijn leven. de mont ventoe, alp dues radio toer van twee tot 6 _O_
  Moderator woensdag 12 juni 2013 @ 08:19:42 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_127694074
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb het idee dat ze er een serieus programma van gaan maken...
Ja doei, daarvoor hebben we Mart of de Belg.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')