Ik pleit voor Genee vervangen voor Dries.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dries is toch wel de persoon die de hele show draagt, ik kijk al weer uit naar zijn dagelijkse bijdrage.
Nelissen vervangen door Boogerd lijkt me ook alleen maar positief.
Of omwisselen: Dries presenteren en Genee elke dag zingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor Genee vervangen voor Dries.
Marcel Maijer @MarcelMaijer 8uquote:
quote:
Dat betekent dus sowieso niet aan tafel, maar op zijn hoogst een of ander kutitem à la vorig jaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:rtl7updates twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:52:59#TourduJour: Het is onbekend of @Gertjakobs64 een rol krijgt in het programma! We houden jullie op de hoogte! #RTL7 reageer retweet
Oh ja gaat hij weer de kassen inquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dus sowieso niet aan tafel, maar op zijn hoogst een of ander kutitem à la vorig jaar.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja gaat hij weer de kassen inLame.
Dat kunnen ze niet maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:33 schreef Gorzalka het volgende:
Geen Dijkstra
Geen Gertje![]()
![]()
Ik ga niet kijken.
Dat het een journalistiek verantwoord programma wordt...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb het idee dat ze er een serieus programma van gaan maken...
Hahaha.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb het idee dat ze er een serieus programma van gaan maken...
Joehoe kindertjes! Ome Gertje is er! Doe het deurtje maar even open!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Dat betekent dus sowieso niet aan tafel, maar op zijn hoogst een of ander kutitem à la vorig jaar.
Ja doei, daarvoor hebben we Mart of de Belg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:11 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb het idee dat ze er een serieus programma van gaan maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |