abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 22:53:52 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_127883003
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dat zijn figuranten. Daar win je de oorlog niet mee.
Hoeft ook niet. Ik wil ze er gewoon graag bij aan het begin en het einde.
pi_127883097
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Ik wil ze er gewoon graag bij aan het begin en het einde.
En Genee weer met zn flauwe opmerkingen dat ze Dries wegwillen enzo terwijl die stiekem hem leuk vind
AJ
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 22:57:44 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_127883241
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

En Genee weer met zn flauwe opmerkingen dat ze Dries wegwillen enzo terwijl die stiekem hem leuk vind
Precies!
pi_127883413
Is de algemene rede al bekend waarom Gertje wegmoet
AJ
pi_127884703
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:

_O_ Bureau Sport _O_
Wanner begint dat weer? Vorig jaar in de weken voor de tour geloof ik, nu weer?
pi_127884958
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is de algemene rede al bekend waarom Gertje wegmoet
Ik las ergens een interview met boogerd. Daar stond in dat Gertje er wel bij is.
pi_127885495
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:06 schreef Heufd het volgende:
Vincent Bijlo? Serieus?
Iedereen is heel benieuwd hoe hij het huidige wielrennen ziet.
pi_127887696
Eddy Planckaert als vaste gast? Tof.

Van Boogerd verwacht ik niet veel, is puntje bij paaltje nooit zo uitgesproken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 17 juni 2013 @ 11:24:06 #109
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_127895260
Eddy Planckaert _O_
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_127901829
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Wanner begint dat weer? Vorig jaar in de weken voor de tour geloof ik, nu weer?
Het was een tussenoplossing op de plek van DWDD tussen de laatste uitzending van DWDD en het begin van het EK. Dit jaar komt het niet in de 'pre-sportzomer'. Momenteel bekijken ze op ze nog een derde reeks opnamen gaan maken, maar vooralsnog komen er binnenkort geen nieuwe afleveringen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_127903603
Boogerd :|W doe dan niemand
AJ
pi_127917460
quote:
Dries Roelvink opnieuw in Tour du Jour
Ook dit jaar zal Dries Roelvink weer zijn opwachting maken in Tour du Jour. Dat heeft de volkszanger bevestigd aan SigaarSnor.blogspot.com.

Roelvink - hij volgt de Tour de France al vele jaren, met een transistorradiootje op het strand - sloot zowel in 2011 als 2012 het RTL-wielerprogramma iedere avond af met zijn nummer 'De Tour De France'. Hij werd daarbij vaak vergezeld door zijn manager, chauffeur en vriend Gunther von Hagens.

Tour du Jour is vanaf vrijdag 28 juni tot en met zondag 21 juli iedere avond tussen 20.30 en 22.00 uur te zien op RTL7.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:23:28 #113
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 20:31:43 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_127917886
YES *O*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127918729
Dit worden onvervalste topshows, dat kan niet anders.

  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 20:52:20 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_127918908
quote:
Hoera! *O*
Volgende week zaterdag is het zover w/

*zin in
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 18 juni 2013 @ 17:16:13 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_127953448
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik las ergens een interview met boogerd. Daar stond in dat Gertje er wel bij is.
Idd, zegt ie ook net op 3FM. Niet elke dag maar wel een paar keer.
pi_127956617
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_
pi_127958359
Dries ^O^
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 19:56:26 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_127959303
Volgens mij liep Juicy door het beeld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:32:55 #123
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_127960785
Schuift Derksen trouwens ook nog een paar keer aan tafel?
pi_127986852
Volgens mij is hij standaard gast of is dat sedert de aanvaring met Wilfred niet meer zo vanzelfsprekend? Mocht hij er trouwens bijzijn dan kan het best voorkomen als Dries Roelvink te gast is, deze wordt geconfronteerd met zijn gedrag en uitlatingen tijdens het andere RTL programma "Mijn vrouw, jouw vrouw VIPS"

Iets zegt mij dat Derksen hem daarvoor ( Dries ziet vrouwen als bediening) zal complimenteren. :D

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2013 14:05:08 ]
pi_127992443
Dries is een held, zeker met zijn mooie Tourlied! Nu alweer kijk ik ernaar uit, vooral ook naar de reactie van 'de snor' Derksen.
  Moderator woensdag 19 juni 2013 @ 18:15:34 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_127996556
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Derksen helemaal niet meedoet dit jaar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127996942
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Derksen helemaal niet meedoet dit jaar.
Derksen lijkt me geen man om een hele maand lang niet op tv te verschijnen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:38:12 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_127997315
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Derksen lijkt me geen man om een hele maand lang niet op tv te verschijnen.
Als die niet bij Tour du Jour gaat zitten, dan zal hij opeens wel vaste gast worden bij Knevel & Van Den Brink :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:39:15 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_127997351
quote:
99s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Derksen helemaal niet meedoet dit jaar.
Dat zou ik toejuichen, omdat hij echt helemaal niets toevoegt bij wielrennen. Bij VI is het leuk, maar bij TdJ juist alleen maar irritant. Maar zoals gezegd, geloof ik er niet veel van dat hij helemaal niet te zien zal zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator woensdag 19 juni 2013 @ 18:42:25 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_127997485
Hij wil het inderdaad toch alleen over voetballen hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:43:53 #131
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_127997553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Derksen lijkt me geen man om een hele maand lang niet op tv te verschijnen.
Toch zegt hij dat hij helemaal niets met dat TV-wereldje heeft...

Enfin, ik hoop in ieder geval dat hij zo nu en dan aanschuift. Paar populistische uitspraken zoals "Die Gesink is een slapjanus" geven wel jeu aan het programma.
pi_127999761
Jammer dat onze pispaal weg is
AJ
pi_128000398
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toch zegt hij dat hij helemaal niets met dat TV-wereldje heeft...

Hij zegt ook geregeld dat je zijn uitspraken niet serieus moet nemen en aangezien hij ongegeneerd overal aanschuift waar hij maar kan om als een dorpspastoor zijn meninkje te geven, lijkt het me een verstandig uitgangspunt om alles wat hij zegt maar met een zak zout te nemen.
pi_128001829
Vroeger was Derksen echt iemand die zijn mening gaf nu is het bijna allemaal onzin en prietpraat
AJ
pi_128002147
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vroeger was Derksen echt iemand die zijn mening gaf nu is het bijna allemaal onzin en prietpraat
Uh, oké.
pi_128002242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hij zegt ook geregeld dat je zijn uitspraken niet serieus moet nemen en aangezien hij ongegeneerd overal aanschuift waar hij maar kan om als een dorpspastoor zijn meninkje te geven, lijkt het me een verstandig uitgangspunt om alles wat hij zegt maar met een zak zout te nemen.
Al die zogenaamde sportkenners moet je met een enorme korrel zout nemen om er van te genieten. Als je je druk maakt om alles wat Derksen zegt dan is er ook wat mis, dan ben je een soort Who damn. Nou dan weet je het wel.
pi_128003525
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Uh, oké.
Het is wel grappig en leuk om te zien maar de keiharde imagosloper wat hij eerst was dat is hij niet meer.
AJ
pi_128003584
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

Het is wel grappig en leuk om te zien maar de keiharde imagosloper wat hij eerst was dat is hij niet meer.
Robert Veenstra
Prof. Mr. Dr. Ten Have
pi_128102802
On topic mensen :)
AJ
pi_128103942
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
On topic mensen :)
Zeg je dat nu tegen jezelf :?
pi_128104423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Zeg je dat nu tegen jezelf :?
Satire is dat :)
AJ
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:26:45 #142
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_128115495
Geen Diekstra? Geen oversekste Jacobs kan ik nog wel begrijpen, omdat die gimmick wel uitgewerkt was, maar zonder Dijkstra wordt het wel heel saai vrees ik.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_128117118
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 23:43 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

Satire is dat :)
Oh dus dat is satire.
pi_128121604
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Falco het volgende:
Geen Diekstra? Geen oversekste Jacobs kan ik nog wel begrijpen, omdat die gimmick wel uitgewerkt was, maar zonder Dijkstra wordt het wel heel saai vrees ik.
Diekstra z'n reportages en interviews vond ik altijd geweldig. Vorig jaar samen met Wytse was ook mooi.
pi_128122889
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Diekstra z'n reportages en interviews vond ik altijd geweldig. Vorig jaar samen met Wytse was ook mooi.
Was een mooie combo idd, Wytse en Dijkstra. Nu moeten we het doen met gortdroge Marcel Maijer.
pi_128123113
Idd. Die Maijer vind ik het grootste non-talent op de Nederlande tv.
pi_128123518
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Idd. Die Maijer vind ik het grootste non-talent op de Nederlande tv.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128127082
Versxhrikkelijk dat Diekstra weg is
AJ
pi_128129570
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 20:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Versxhrikkelijk dat Diekstra weg is
ja echt heel erg
pi_128129587
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 21:27 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

ja echt heel erg
De drijvende motor achter het programma
AJ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')