Hoeft ook niet. Ik wil ze er gewoon graag bij aan het begin en het einde.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zijn figuranten. Daar win je de oorlog niet mee.
En Genee weer met zn flauwe opmerkingen dat ze Dries wegwillen enzo terwijl die stiekem hem leuk vindquote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik wil ze er gewoon graag bij aan het begin en het einde.
Precies!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
En Genee weer met zn flauwe opmerkingen dat ze Dries wegwillen enzo terwijl die stiekem hem leuk vind
Ik las ergens een interview met boogerd. Daar stond in dat Gertje er wel bij is.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is de algemene rede al bekend waarom Gertje wegmoet
Het was een tussenoplossing op de plek van DWDD tussen de laatste uitzending van DWDD en het begin van het EK. Dit jaar komt het niet in de 'pre-sportzomer'. Momenteel bekijken ze op ze nog een derde reeks opnamen gaan maken, maar vooralsnog komen er binnenkort geen nieuwe afleveringen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Wanner begint dat weer? Vorig jaar in de weken voor de tour geloof ik, nu weer?
quote:Dries Roelvink opnieuw in Tour du Jour
Ook dit jaar zal Dries Roelvink weer zijn opwachting maken in Tour du Jour. Dat heeft de volkszanger bevestigd aan SigaarSnor.blogspot.com.
Roelvink - hij volgt de Tour de France al vele jaren, met een transistorradiootje op het strand - sloot zowel in 2011 als 2012 het RTL-wielerprogramma iedere avond af met zijn nummer 'De Tour De France'. Hij werd daarbij vaak vergezeld door zijn manager, chauffeur en vriend Gunther von Hagens.
Tour du Jour is vanaf vrijdag 28 juni tot en met zondag 21 juli iedere avond tussen 20.30 en 22.00 uur te zien op RTL7.
Idd, zegt ie ook net op 3FM. Niet elke dag maar wel een paar keer.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ik las ergens een interview met boogerd. Daar stond in dat Gertje er wel bij is.
Derksen lijkt me geen man om een hele maand lang niet op tv te verschijnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Derksen helemaal niet meedoet dit jaar.
Als die niet bij Tour du Jour gaat zitten, dan zal hij opeens wel vaste gast worden bij Knevel & Van Den Brinkquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derksen lijkt me geen man om een hele maand lang niet op tv te verschijnen.
Dat zou ik toejuichen, omdat hij echt helemaal niets toevoegt bij wielrennen. Bij VI is het leuk, maar bij TdJ juist alleen maar irritant. Maar zoals gezegd, geloof ik er niet veel van dat hij helemaal niet te zien zal zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat Derksen helemaal niet meedoet dit jaar.
Toch zegt hij dat hij helemaal niets met dat TV-wereldje heeft...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derksen lijkt me geen man om een hele maand lang niet op tv te verschijnen.
Hij zegt ook geregeld dat je zijn uitspraken niet serieus moet nemen en aangezien hij ongegeneerd overal aanschuift waar hij maar kan om als een dorpspastoor zijn meninkje te geven, lijkt het me een verstandig uitgangspunt om alles wat hij zegt maar met een zak zout te nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zegt hij dat hij helemaal niets met dat TV-wereldje heeft...
Uh, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vroeger was Derksen echt iemand die zijn mening gaf nu is het bijna allemaal onzin en prietpraat
Al die zogenaamde sportkenners moet je met een enorme korrel zout nemen om er van te genieten. Als je je druk maakt om alles wat Derksen zegt dan is er ook wat mis, dan ben je een soort Who damn. Nou dan weet je het wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij zegt ook geregeld dat je zijn uitspraken niet serieus moet nemen en aangezien hij ongegeneerd overal aanschuift waar hij maar kan om als een dorpspastoor zijn meninkje te geven, lijkt het me een verstandig uitgangspunt om alles wat hij zegt maar met een zak zout te nemen.
Het is wel grappig en leuk om te zien maar de keiharde imagosloper wat hij eerst was dat is hij niet meer.quote:
Robert Veenstraquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is wel grappig en leuk om te zien maar de keiharde imagosloper wat hij eerst was dat is hij niet meer.
Diekstra z'n reportages en interviews vond ik altijd geweldig. Vorig jaar samen met Wytse was ook mooi.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Falco het volgende:
Geen Diekstra? Geen oversekste Jacobs kan ik nog wel begrijpen, omdat die gimmick wel uitgewerkt was, maar zonder Dijkstra wordt het wel heel saai vrees ik.
Was een mooie combo idd, Wytse en Dijkstra. Nu moeten we het doen met gortdroge Marcel Maijer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Diekstra z'n reportages en interviews vond ik altijd geweldig. Vorig jaar samen met Wytse was ook mooi.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Idd. Die Maijer vind ik het grootste non-talent op de Nederlande tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |