quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja gaat hij weer de kassen inLame.
Wij als Fokkers hebben hem nodig want we kunnen hem heerlijk als pispaal gebruikenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zouden ze zelf ook doorhebben dat een derde seizoen met dezelfde verhalen van Gert niet meer werkt?
En wij houden van vertrouwde dingen zoals Gertje en Dries. Verandering is eng.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wij als Fokkers hebben hem nodig want we kunnen hem heerlijk als pispaal gebruiken
Daarom ookal is het pure strond het moet blijven omdat het nou eenmaal zo is en het niet moet veranderenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En wij houden van vertrouwde dingen zoals Gertje en Dries. Verandering is eng.
Gertje als in onderstaand persoon?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 06:53 schreef Waaghals het volgende:
Nee ze willen iemand die nog positiever is dan Gertje
Eddytwitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
Wow, dat is een mooie verrassing! Goede aanwinst voor de tafel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
Eddytwitter:raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
Kunnen we tenminste eens echte dopingverhalen horen.....niet dat marginale geneuzel over EPO, CERA en dat soort kleinigheden, maar je in laten enten met schapenbloed.....dat waren pas kerels!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
RTL 7 publiek wil over het algemeen worstelende dwergen, truckers op ijs en Steven Seagal, maar zolang Dries aan het eind zijn liedje blijft zingen ben ik al lang tevreden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als Gertje niet komt, voorzie ik dat de kijkcijfers met de helft dalen. RTL-7 publiek wil plat vermaak.
Ja, dat deed hij erg goedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Pranjicc het volgende:
Mooi, Planckaert is een held. Ik vond hem ook erg goed toen hij dit jaar voor Sporza het voorjaar analyseerde.
Als je een beetje zijn accent kan verstaan, dan zul je als VI-hooligan met je broek op je knieën zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Eddy ken ik eigenlijk niet, het zal mij benieuwen.
Frits Barendquote:Het startschot van de zomerse Tour de France-talkshow @Tour du Jour valt dit jaar op vrijdag 28 juni, een dag voordat la Grande Boucle zelf van start gaat. Elke avond tussen 20:30 en 22:00 uur ontvangt Wilfred Genee bij RTL 7 deskundigen aan tafel om terug te blikken, vooruit te kijken en verder alles te bespreken wat nog meer ter sprake komt. Hiervoor schuiven Michael Boogerd en Eddy Planckaert aan als vaste gasten.
Dit trio wordt elke dag vergezeld van nog twee bekende ‘gezichten’ met wielerbloed in de aderen, waaronder Steven Rooks, Leontien van Moorsel, Ronald Giphart, Mark Tuitert, Vincent Bijlo, Frits Barend, Bart Veldkamp, Dennis van der Geest, Viggo Waas en Gert Jakobs. De laatstgenoemde gaat ook met reportages een bijdrage leveren. Ook huisband Danny Vera is weer van de partij!
Ben zit nog steeds in de studio van dat schaatsprogramma.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Frits Barend![]()
Mark Tuitert![]()
Viggo Waas![]()
Dennis van der Geest![]()
Waar is Ben van den Burg
Dries móet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Ah nee Frits Barend met zijn rare mondje![]()
Mark Tuitert daarentegenEn gelukkig ook af en toe ons aller Gertje. Nu nog even afwachten of Dries ook weer present is.
Zonder Dries kijk ik niet!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Ah nee Frits Barend met zijn rare mondje![]()
Mark Tuitert daarentegenEn gelukkig ook af en toe ons aller Gertje. Nu nog even afwachten of Dries ook weer present is.
Zonder Gertje zouden we dit soort uitspraken missenquote:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 10:06:54Zo klaar voor de start in Groningen @HomeRide 500 kilometer van #derrrannn mooiman stoempen met de bek in de wind en snot ann de lippe :-) reageer retweet
Eens!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:17 schreef IbanMayo het volgende:
Als de opening van het programma niet dit is:
En de afsluiting niet dit:
Dan kijk ik niet.
Gelukkig is Dries iemand van vaste patronen, dus die komt wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
Hopelijk lezen ze bij RTL7 dit topicAnders kunnen ze zeer lage kijkcijfers verwachten.
Hehe goed punt inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig is Dries iemand van vaste patronen, dus die komt wel.
Zeker om het voetbalnieuws te komen oplezenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef groenen het volgende:
Komt Johan niet langs? Dan is dit programma ook niets waard.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:17 schreef IbanMayo het volgende:
Als de opening van het programma niet dit is:
En de afsluiting niet dit:
Dan kijk ik niet.
Tour du Jour kan mij gestolen worden. Minachtig van de kijker dit.quote:Het RTL 7-wielrenprogramma Tour du Jour wordt dit jaar dagelijks vanuit de Utrechtse binnenstad verzorgd. Vorig jaar was het Westland de uitzendlocatie van dit tv-programma.
Ook de dagelijkse bezetting is dit jaar anders. Alleen presentator Wilfred Genee blijft de presentator van Tour du Jour. Tijdens deze reeks van het tv-programma zijn Danny Nelissen en Gert Jakobs als dagelijkse tafelgasten ingeruild voor Michael Boogerd en de Belg Eddy Planckaert. Gert Jakobs keer wel incidenteel als gast terug en gaat ook met reportages een bijdrage leveren. De eerste uitzending van Tour du Jour 2013 is op 28 juni en duurt tot en met de finish in Parijs op 21 juli. Dagelijks wordt is het programma in deze periode van 20.30 tot 22.00 uur op RTL 7 te bekijken.
RTL 7 KIEST VOOR UTRECHT
Het derde seizoen van Tour du Jour komt live vanaf de Mariaplaats in de Utrechtse binnenstad. De voorgaande edities van het wielerprogramma werden in Amsterdam en Naaldwijk gemaakt. Huisband Danny Vera zal de gesprekken aan tafel en de fragmenten en reportages muzikaal omlijsten. Het tv-programma wordt door Infostrada Sports geproduceerd.
Maar wel Dries en Danny Vera?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tour du Jour kan mij gestolen worden. Minachtig van de kijker dit.
Bureau Sport
Waarom is Gert weg ? Zon harde kale kop hadden we nou net nodigquote:Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zijn figuranten. Daar win je de oorlog niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |