abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127698560
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ja gaat hij weer de kassen in :') Lame.
:') Wat een baggeritem is dat ja
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_127727256
Genee vond ik vorig jaar nogal vervelend. Hopelijk is hij dit jaar beter in vorm.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_127729524




pi_127731515
Zouden ze zelf ook doorhebben dat een derde seizoen met dezelfde verhalen van Gert niet meer werkt?
pi_127761657
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 23:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zouden ze zelf ook doorhebben dat een derde seizoen met dezelfde verhalen van Gert niet meer werkt?
Wij als Fokkers hebben hem nodig want we kunnen hem heerlijk als pispaal gebruiken
AJ
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 19:52:35 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_127761893
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

Wij als Fokkers hebben hem nodig want we kunnen hem heerlijk als pispaal gebruiken
En wij houden van vertrouwde dingen zoals Gertje en Dries. Verandering is eng.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127762193
quote:
99s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:52 schreef Karina het volgende:

[..]

En wij houden van vertrouwde dingen zoals Gertje en Dries. Verandering is eng.
Daarom ookal is het pure strond het moet blijven omdat het nou eenmaal zo is en het niet moet veranderen
AJ
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:38:13 #61
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_127763821
@dnelissen _O_
pi_127764057
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:38 schreef Fenomeno het volgende:
@dnelissen _O_
Hij werkt nu bij telesport, dat wist ik helemaal niet.
pi_127783033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 06:53 schreef Waaghals het volgende:

Nee ze willen iemand die nog positiever is dan Gertje ;)
Gertje als in onderstaand persoon?



Alsjeblieft niet. Wat een complete idioot is dat zeg. Is ook nog niet te verstaan naast al dat gestotter en boerse accent wat hij meedraagt. Elk programma zonder hem is een vooruitgang. :Y
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 11:28:56 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_127783315
Niet haten op Gertje, Iwanius }:| Zijn verhaal over zijn escapades als chauffeur voor een escortservice willen we gewoon nogmaals horen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127784522
raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19 Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
Eddy _O_
pi_127785524
Als Gertje niet komt, voorzie ik dat de kijkcijfers met de helft dalen. RTL-7 publiek wil plat vermaak.
pi_127785700
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19 Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
Eddy _O_
Wow, dat is een mooie verrassing! Goede aanwinst voor de tafel. :)
Had nooit verwacht dat ze bij RTL met zo iemand op de proppen zouden komen als je Gert Jakobs, Erik Hulzebosch en Ben van der Burg gewend bent :P
pi_127786414
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef TheArt het volgende:
raykerckhoffs twitterde op vrijdag 14-06-2013 om 11:51:19 Eddy Planckaert en Michael Boogerd vaste tafelgasten bij Tour du Jour van Rtl. reageer retweet
Eddy _O_
Kunnen we tenminste eens echte dopingverhalen horen.....niet dat marginale geneuzel over EPO, CERA en dat soort kleinigheden, maar je in laten enten met schapenbloed.....dat waren pas kerels!
pi_127791142
Mooi, Planckaert is een held. Ik vond hem ook erg goed toen hij dit jaar voor Sporza het voorjaar analyseerde.
pi_127791261
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als Gertje niet komt, voorzie ik dat de kijkcijfers met de helft dalen. RTL-7 publiek wil plat vermaak.
RTL 7 publiek wil over het algemeen worstelende dwergen, truckers op ijs en Steven Seagal, maar zolang Dries aan het eind zijn liedje blijft zingen ben ik al lang tevreden.

Die Eddy ken ik eigenlijk niet, het zal mij benieuwen.
pi_127795135
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:52 schreef Pranjicc het volgende:
Mooi, Planckaert is een held. Ik vond hem ook erg goed toen hij dit jaar voor Sporza het voorjaar analyseerde.
Ja, dat deed hij erg goed :).
pi_127799185
Mooi, goede keuze van RTL voor Planckaert.
pi_127799517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:

Die Eddy ken ik eigenlijk niet, het zal mij benieuwen.
Als je een beetje zijn accent kan verstaan, dan zul je als VI-hooligan met je broek op je knieën zitten.

De Planckaerts zijn in België een beroemd wielergeslacht (zowel Eddy als zijn broer Walter hebben trouwens bij Peter Post gereden) en Eddy heeft minimaal evenveel anekdotes als Jakobs met als grote voordeel dat hij nog een paar hersencellen meer heeft.
pi_127813728
Gertjuu
AJ
  zaterdag 15 juni 2013 @ 00:14:19 #75
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_127814431
Maijer :') :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_127817048
quote:
Het startschot van de zomerse Tour de France-talkshow @Tour du Jour valt dit jaar op vrijdag 28 juni, een dag voordat la Grande Boucle zelf van start gaat. Elke avond tussen 20:30 en 22:00 uur ontvangt Wilfred Genee bij RTL 7 deskundigen aan tafel om terug te blikken, vooruit te kijken en verder alles te bespreken wat nog meer ter sprake komt. Hiervoor schuiven Michael Boogerd en Eddy Planckaert aan als vaste gasten.

Dit trio wordt elke dag vergezeld van nog twee bekende ‘gezichten’ met wielerbloed in de aderen, waaronder Steven Rooks, Leontien van Moorsel, Ronald Giphart, Mark Tuitert, Vincent Bijlo, Frits Barend, Bart Veldkamp, Dennis van der Geest, Viggo Waas en Gert Jakobs. De laatstgenoemde gaat ook met reportages een bijdrage leveren. Ook huisband Danny Vera is weer van de partij!
Frits Barend :')
Mark Tuitert :')
Viggo Waas :')
Dennis van der Geest :')

Waar is Ben van den Burg :{w
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 01:46:57 #77
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_127817072
Vincent Bijlo? Heeft Gijp ook invloed?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 09:12:24 #78
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_127818826
Frits komt vast weer reclame maken voor z'n blaadje
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_127821217
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 01:45 schreef wimderon het volgende:

[..]

Frits Barend :')
Mark Tuitert :')
Viggo Waas :')
Dennis van der Geest :')

Waar is Ben van den Burg :{w
Ben zit nog steeds in de studio van dat schaatsprogramma.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 12:02:10 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_127821351
Ah nee Frits Barend met zijn rare mondje :{

Mark Tuitert daarentegen :9 En gelukkig ook af en toe ons aller Gertje. Nu nog even afwachten of Dries ook weer present is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 12:08:10 #81
249559 crew  Lavenderr
pi_127821483
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Ah nee Frits Barend met zijn rare mondje :{

Mark Tuitert daarentegen :9 En gelukkig ook af en toe ons aller Gertje. Nu nog even afwachten of Dries ook weer present is.
Dries móet.
Zonder Dries is het niet compleet.
Frits Barend :N
pi_127821581
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:02 schreef Karina het volgende:
Ah nee Frits Barend met zijn rare mondje :{

Mark Tuitert daarentegen :9 En gelukkig ook af en toe ons aller Gertje. Nu nog even afwachten of Dries ook weer present is.
Zonder Dries kijk ik niet!
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 12:14:08 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_127821624
Zonder Dries boycotten we het programma }:|
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 12:15:04 #84
249559 crew  Lavenderr
pi_127821646
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:12 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Zonder Dries kijk ik niet!
En met Gert meer pert :Y
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 12:17:00 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_127821691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En met Gert meer pert :Y
Zonder Gertje zouden we dit soort uitspraken missen _O-
Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 15-06-2013 om 10:06:54 Zo klaar voor de start in Groningen @HomeRide 500 kilometer van #derrrannn mooiman stoempen met de bek in de wind en snot ann de lippe :-) reageer retweet
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127821711
Als de opening van het programma niet dit is:


En de afsluiting niet dit:


Dan kijk ik niet.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 12:19:04 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_127821743
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:17 schreef IbanMayo het volgende:
Als de opening van het programma niet dit is:


En de afsluiting niet dit:


Dan kijk ik niet.
Eens!!
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 12:19:54 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_127821760
Hopelijk lezen ze bij RTL7 dit topic *O* Anders kunnen ze zeer lage kijkcijfers verwachten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 12:24:49 #89
249559 crew  Lavenderr
pi_127821874
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
Hopelijk lezen ze bij RTL7 dit topic *O* Anders kunnen ze zeer lage kijkcijfers verwachten.
Gelukkig is Dries iemand van vaste patronen, dus die komt wel.
  Moderator zaterdag 15 juni 2013 @ 12:26:21 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_127821904
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gelukkig is Dries iemand van vaste patronen, dus die komt wel.
Hehe goed punt inderdaad :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127861011
Komt Johan niet langs? Dan is dit programma ook niets waard.
- verwijderd door admin -
pi_127861866
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:32 schreef groenen het volgende:
Komt Johan niet langs? Dan is dit programma ook niets waard.
Zeker om het voetbalnieuws te komen oplezen :')
Weet nog wel vorig jaar toen bekend werd dat Louis van Gaal de nieuwe bondscoach was. Ging het meer dan de helft van de uitzending daarover.
  zondag 16 juni 2013 @ 15:06:26 #93
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_127862092
Vincent Bijlo? Serieus?
pi_127862408
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:17 schreef IbanMayo het volgende:
Als de opening van het programma niet dit is:


En de afsluiting niet dit:


Dan kijk ik niet.
:)
AJ
pi_127880444
quote:
Het RTL 7-wielrenprogramma Tour du Jour wordt dit jaar dagelijks vanuit de Utrechtse binnenstad verzorgd. Vorig jaar was het Westland de uitzendlocatie van dit tv-programma.

Ook de dagelijkse bezetting is dit jaar anders. Alleen presentator Wilfred Genee blijft de presentator van Tour du Jour. Tijdens deze reeks van het tv-programma zijn Danny Nelissen en Gert Jakobs als dagelijkse tafelgasten ingeruild voor Michael Boogerd en de Belg Eddy Planckaert. Gert Jakobs keer wel incidenteel als gast terug en gaat ook met reportages een bijdrage leveren. De eerste uitzending van Tour du Jour 2013 is op 28 juni en duurt tot en met de finish in Parijs op 21 juli. Dagelijks wordt is het programma in deze periode van 20.30 tot 22.00 uur op RTL 7 te bekijken.

RTL 7 KIEST VOOR UTRECHT
Het derde seizoen van Tour du Jour komt live vanaf de Mariaplaats in de Utrechtse binnenstad. De voorgaande edities van het wielerprogramma werden in Amsterdam en Naaldwijk gemaakt. Huisband Danny Vera zal de gesprekken aan tafel en de fragmenten en reportages muzikaal omlijsten. Het tv-programma wordt door Infostrada Sports geproduceerd.
Tour du Jour kan mij gestolen worden. Minachtig van de kijker dit.

_O_ Bureau Sport _O_
pi_127880523
Gertje niet als vaste gast? Ze proberen er dus een serieus programma van te maken. Jammer zeg.
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 22:25:48 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_127881027
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Tour du Jour kan mij gestolen worden. Minachtig van de kijker dit.

_O_ Bureau Sport _O_
Maar wel Dries en Danny Vera?
pi_127882231
Michael Boogerd :@
AJ
pi_127882763
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wel Dries en Danny Vera?
Dat zijn figuranten. Daar win je de oorlog niet mee.
pi_127882964
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dat zijn figuranten. Daar win je de oorlog niet mee.
Waarom is Gert weg ? Zon harde kale kop hadden we nou net nodig
AJ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')