abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 22:53:52 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_127883003
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Dat zijn figuranten. Daar win je de oorlog niet mee.
Hoeft ook niet. Ik wil ze er gewoon graag bij aan het begin en het einde.
pi_127883097
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Ik wil ze er gewoon graag bij aan het begin en het einde.
En Genee weer met zn flauwe opmerkingen dat ze Dries wegwillen enzo terwijl die stiekem hem leuk vind
AJ
  Moderator zondag 16 juni 2013 @ 22:57:44 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_127883241
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

En Genee weer met zn flauwe opmerkingen dat ze Dries wegwillen enzo terwijl die stiekem hem leuk vind
Precies!
pi_127883413
Is de algemene rede al bekend waarom Gertje wegmoet
AJ
pi_127884703
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:

_O_ Bureau Sport _O_
Wanner begint dat weer? Vorig jaar in de weken voor de tour geloof ik, nu weer?
pi_127884958
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Is de algemene rede al bekend waarom Gertje wegmoet
Ik las ergens een interview met boogerd. Daar stond in dat Gertje er wel bij is.
pi_127885495
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:06 schreef Heufd het volgende:
Vincent Bijlo? Serieus?
Iedereen is heel benieuwd hoe hij het huidige wielrennen ziet.
pi_127887696
Eddy Planckaert als vaste gast? Tof.

Van Boogerd verwacht ik niet veel, is puntje bij paaltje nooit zo uitgesproken.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 17 juni 2013 @ 11:24:06 #109
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_127895260
Eddy Planckaert _O_
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_127901829
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Wanner begint dat weer? Vorig jaar in de weken voor de tour geloof ik, nu weer?
Het was een tussenoplossing op de plek van DWDD tussen de laatste uitzending van DWDD en het begin van het EK. Dit jaar komt het niet in de 'pre-sportzomer'. Momenteel bekijken ze op ze nog een derde reeks opnamen gaan maken, maar vooralsnog komen er binnenkort geen nieuwe afleveringen.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_127903603
Boogerd :|W doe dan niemand
AJ
pi_127917460
quote:
Dries Roelvink opnieuw in Tour du Jour
Ook dit jaar zal Dries Roelvink weer zijn opwachting maken in Tour du Jour. Dat heeft de volkszanger bevestigd aan SigaarSnor.blogspot.com.

Roelvink - hij volgt de Tour de France al vele jaren, met een transistorradiootje op het strand - sloot zowel in 2011 als 2012 het RTL-wielerprogramma iedere avond af met zijn nummer 'De Tour De France'. Hij werd daarbij vaak vergezeld door zijn manager, chauffeur en vriend Gunther von Hagens.

Tour du Jour is vanaf vrijdag 28 juni tot en met zondag 21 juli iedere avond tussen 20.30 en 22.00 uur te zien op RTL7.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:23:28 #113
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 20:31:43 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_127917886
YES *O*
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_127918729
Dit worden onvervalste topshows, dat kan niet anders.

  Moderator maandag 17 juni 2013 @ 20:52:20 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_127918908
quote:
Hoera! *O*
Volgende week zaterdag is het zover w/

*zin in
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 18 juni 2013 @ 17:16:13 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_127953448
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:26 schreef emil23 het volgende:

[..]

Ik las ergens een interview met boogerd. Daar stond in dat Gertje er wel bij is.
Idd, zegt ie ook net op 3FM. Niet elke dag maar wel een paar keer.
pi_127956617
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_
pi_127958359
Dries ^O^
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 19:56:26 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_127959303
Volgens mij liep Juicy door het beeld.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 18 juni 2013 @ 20:32:55 #123
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_127960785
Schuift Derksen trouwens ook nog een paar keer aan tafel?
pi_127986852
Volgens mij is hij standaard gast of is dat sedert de aanvaring met Wilfred niet meer zo vanzelfsprekend? Mocht hij er trouwens bijzijn dan kan het best voorkomen als Dries Roelvink te gast is, deze wordt geconfronteerd met zijn gedrag en uitlatingen tijdens het andere RTL programma "Mijn vrouw, jouw vrouw VIPS"

Iets zegt mij dat Derksen hem daarvoor ( Dries ziet vrouwen als bediening) zal complimenteren. :D

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2013 14:05:08 ]
pi_127992443
Dries is een held, zeker met zijn mooie Tourlied! Nu alweer kijk ik ernaar uit, vooral ook naar de reactie van 'de snor' Derksen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')