abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:54:42 #226
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_128368063
In de stemming komen op het dailymotion kanaal van Oliver *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_128368078
Het is bijna zover
AJ
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:57:16 #228
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128368158
20.30 uur
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:01:40 #229
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128368326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:11:27 Vanavond genieten van @ikbendries bij @rtl7tourdujour Dat wordt weer ouderwets losgaan! reageer retweet
Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod? ;(
pi_128368412
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod? ;(
Wat?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:06:30 #231
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128368505
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Johannes heeft het zwaar. ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef alors het volgende:

[..]

Waar is hij? ban?
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ja
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:06:34 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_128368507
Zou Dries al klaar staan :?
pi_128368529
Waarom heeft Bigstar een ban ?
AJ
pi_128368553
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Zeker losgegaan met gifjes.
pi_128368579
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Dries al klaar staan :?
Dries was vanmorgen al in de studio.
pi_128369037
Uurtje en 10 min ^O^
AJ
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:31:42 #237
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_128369400
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod? ;(
Morgen maakt hij groots zijn rentree.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:32:48 #238
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128369434
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Morgen maakt hij groots zijn rentree.
Hopelijk wordt het net zo legendarisch als the return of Hansie Hansie. ^O^
pi_128369532
_O_
AJ
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:36:27 #240
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_128369585
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hopelijk wordt het net zo legendarisch als the return of Hansie Hansie. ^O^
:D Die eerste uitzending toen _O_ _O_ Hansie zo blij als een klein kind en helemaal hyper.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 juni 2013 @ 19:43:59 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128369873
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ah ik vond het al zo rustig ;(
pi_128370005
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ah ik vond het al zo rustig ;(
Ik voorspel een DM van Johannes naar jou binnen het uur.
pi_128370176
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ah ik vond het al zo rustig ;(
Johannes is er morgenmiddag weer.

We missen hem in VBL.
pi_128370276
Free Johannes!
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_128370347
broekje is al uit
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128370436
ice road truckers _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128370501
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_128370634
Met of zonder Johan Derksen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_128370691
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef TLC het volgende:
Met of zonder Johan Derksen ?
Zonder, maandag zit hij er voor het eerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')