Broek is al uitquote:
Tekst al uit het hoofd geleerdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
Yeah eindelijk. Ik ga de hele dag klaarzitten.
Bijnaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tekst al uit het hoofd geleerd
21:55 komt hij dan in gele zwembroek![]()
Klagen op Facebookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
Maar ze laten hem natuurlijk toch weer niet uitzingen
Mensen die alleen sport kijken wanneer Nederlanders winnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat u de Tour volgen, ondanks alle doping- onthullingen?
• 45% Ja, ik blijf gewoon kijken (4148)
• 21% Nee, de sport heeft voor mij afgedaan (1987)
• 6% Nee, want de Nederlanders winnen al jaren niets (548)
• 28% Nee, ik keek sowieso nooit (2652)
Totaal 9335
http://www.ad.nl/
Die kijken alleen schaatsen en korfbal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mensen die alleen sport kijken wanneer Nederlanders winnen.
Komop,het is een cafe artiest die te graag wil. Kun je je weinig druk om maken lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bijwonen uitzendingen
Momenteel zijn we niet meer op zoek naar publiek; alle uitzendingen zitten momenteel helaas al helemaal vol.![]()
![]()
http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/contact/index.xml
Geen Dries live kunnen zien en horen![]()
![]()
Ja hoor, dat geloven we.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als Dries hem maar aan houdt![]()
Nog een paar uurtjes
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja hoor, dat geloven we.
[ afbeelding ]
Ach ja, hij heeft wel een charmante vrouw.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja hoor, dat geloven we.
[ afbeelding ]
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:11:27Vanavond genieten van @ikbendries bij @rtl7tourdujour Dat wordt weer ouderwets losgaan! reageer retweet
Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:11:27Vanavond genieten van @ikbendries bij @rtl7tourdujour Dat wordt weer ouderwets losgaan! reageer retweet
Wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod?
Morgen maakt hij groots zijn rentree.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod?
Hopelijk wordt het net zo legendarisch als the return of Hansie Hansie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Morgen maakt hij groots zijn rentree.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het net zo legendarisch als the return of Hansie Hansie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |