abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128350434
Nog een paar uur
AJ
pi_128351467
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 08:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Nog een paar uur
Broek is al uit
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 09:26:17 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_128351478
*O* Yeah eindelijk. Ik ga de hele dag klaarzitten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:11:49 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_128352291
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
*O* Yeah eindelijk. Ik ga de hele dag klaarzitten.
Tekst al uit het hoofd geleerd :?
21:55 komt hij dan in gele zwembroek *O* *O*
pi_128352827
Jammer dat Gert niet vaste tafelgast is
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 10:39:37 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_128352933
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:11 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Tekst al uit het hoofd geleerd :?
21:55 komt hij dan in gele zwembroek *O* *O*
Bijna ;)

Maar ze laten hem natuurlijk toch weer niet uitzingen :(
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:16:36 #208
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_128355735
Bijwonen uitzendingen
Momenteel zijn we niet meer op zoek naar publiek; alle uitzendingen zitten momenteel helaas al helemaal vol. :D :'(

http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/contact/index.xml

Geen Dries live kunnen zien en horen :|W :') |:(
  vrijdag 28 juni 2013 @ 12:18:33 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_128355793
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
Maar ze laten hem natuurlijk toch weer niet uitzingen :(
Klagen op Facebook ;) :P

https://www.facebook.com/rtl7tourdujour :7

Dries afkappen }) :(
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:16:42 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_128357406
Gaat u de Tour volgen, ondanks alle doping- onthullingen?

• 45% Ja, ik blijf gewoon kijken (4148)
• 21% Nee, de sport heeft voor mij afgedaan (1987)
• 6% Nee, want de Nederlanders winnen al jaren niets (548)
• 28% Nee, ik keek sowieso nooit (2652)

Totaal 9335

http://www.ad.nl/
pi_128360029
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat u de Tour volgen, ondanks alle doping- onthullingen?

• 45% Ja, ik blijf gewoon kijken (4148)
• 21% Nee, de sport heeft voor mij afgedaan (1987)
• 6% Nee, want de Nederlanders winnen al jaren niets (548)
• 28% Nee, ik keek sowieso nooit (2652)

Totaal 9335

http://www.ad.nl/
Mensen die alleen sport kijken wanneer Nederlanders winnen. :')
pi_128360164
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:44 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Mensen die alleen sport kijken wanneer Nederlanders winnen. :')
Die kijken alleen schaatsen en korfbal.
pi_128360651
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 12:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bijwonen uitzendingen
Momenteel zijn we niet meer op zoek naar publiek; alle uitzendingen zitten momenteel helaas al helemaal vol. :D :'(

http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/contact/index.xml

Geen Dries live kunnen zien en horen :|W :') |:(
Komop,het is een cafe artiest die te graag wil. Kun je je weinig druk om maken lijkt mij.

Daarbij moet het een zegen zijn om daar niet tegen ruggen aan te moeten kijken als klapvee terwijl de presentatoren en gasten op een verhoging? zitten en je geen blik waardig gunnen.

Je kan volgens mij je dagdeel beter besteden dan daar te gaan zitten.
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 15:10:09 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_128360888
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:25 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Broek is al uit
Als Dries hem maar aan houdt :P
Nog een paar uurtjes w/
pi_128363054
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:42:47 #216
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_128363937
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_128364015
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Dat worden topshows _O_. Rob Harmeling _O_
pi_128364054
quote:
Utrechtenaar Henk Westbroek.
:')!
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 16:53:59 #219
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_128364249
Gert Jakobs én Henk Westbroek. Dat kan niet joh. Dan snapt iedereen er halverwege niets meer van.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:57:13 #220
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_128364352
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als Dries hem maar aan houdt :P
Nog een paar uurtjes w/
Ja hoor, dat geloven we.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 16:58:38 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_128364396
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ja hoor, dat geloven we.
[ afbeelding ]
:9~
pi_128366230
Ah de Josti Band mag ook weer meespelen.
pi_128366460
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Ja hoor, dat geloven we.
[ afbeelding ]
Ach ja, hij heeft wel een charmante vrouw.
Maar hij is inderdaad de koning van de zonnebank.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:34:52 #224
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_128367426
jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:11:27 Vanavond genieten van @ikbendries bij @rtl7tourdujour Dat wordt weer ouderwets losgaan! reageer retweet
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:45:54 #225
316232 Lutte
duimelut
pi_128367805
Vanavond gaan we los *O*
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:54:42 #226
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_128368063
In de stemming komen op het dailymotion kanaal van Oliver *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_128368078
Het is bijna zover
AJ
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:57:16 #228
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_128368158
20.30 uur
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:01:40 #229
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128368326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:11:27 Vanavond genieten van @ikbendries bij @rtl7tourdujour Dat wordt weer ouderwets losgaan! reageer retweet
Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod? ;(
pi_128368412
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod? ;(
Wat?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:06:30 #231
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128368505
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef tralalala het volgende:
Johannes heeft het zwaar. ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef alors het volgende:

[..]

Waar is hij? ban?
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ja
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:06:34 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_128368507
Zou Dries al klaar staan :?
pi_128368529
Waarom heeft Bigstar een ban ?
AJ
pi_128368553
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Zeker losgegaan met gifjes.
pi_128368579
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zou Dries al klaar staan :?
Dries was vanmorgen al in de studio.
pi_128369037
Uurtje en 10 min ^O^
AJ
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:31:42 #237
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_128369400
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hoelang heeft Johannes nog een stadionverbod? ;(
Morgen maakt hij groots zijn rentree.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:32:48 #238
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128369434
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Morgen maakt hij groots zijn rentree.
Hopelijk wordt het net zo legendarisch als the return of Hansie Hansie. ^O^
pi_128369532
_O_
AJ
  vrijdag 28 juni 2013 @ 19:36:27 #240
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_128369585
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hopelijk wordt het net zo legendarisch als the return of Hansie Hansie. ^O^
:D Die eerste uitzending toen _O_ _O_ Hansie zo blij als een klein kind en helemaal hyper.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 juni 2013 @ 19:43:59 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128369873
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ah ik vond het al zo rustig ;(
pi_128370005
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ah ik vond het al zo rustig ;(
Ik voorspel een DM van Johannes naar jou binnen het uur.
pi_128370176
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ah ik vond het al zo rustig ;(
Johannes is er morgenmiddag weer.

We missen hem in VBL.
pi_128370276
Free Johannes!
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_128370347
broekje is al uit
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128370436
ice road truckers _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128370501
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_128370634
Met of zonder Johan Derksen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_128370691
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:05 schreef TLC het volgende:
Met of zonder Johan Derksen ?
Zonder, maandag zit hij er voor het eerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')