geen woorden voor, gepaste stilte. Sinds 9-11 is er geen gebeurtenis meer geweest die meer impact hadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De drijvende motor achter het programma
Ja ik ga me laten opnemen ik kan het mentaal niet meer aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
geen woorden voor, gepaste stilte. Sinds 9-11 is er geen gebeurtenis meer geweest die meer impact had
op hun Facebook pagina staat dat ze aan het einde van de zomer komen met een reeks genaamd Bureau Sport Quizquote:Op zondag 16 juni 2013 23:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Wanner begint dat weer? Vorig jaar in de weken voor de tour geloof ik, nu weer?
gezellige manquote:De soap ving aan na het faillissement van de Planckaerts en hun noodgedwongen sobere levensstijl in de Ardennen. De serie kreeg na verloop van tijd kritiek te verduren vanwege de zeer armoedige omstandigheden waarin de familie leefde, terwijl dochter Stephanie op jonge leeftijd herhaaldelijk zwanger werd en er daardoor amper geld was om haar kinderen fatsoenlijk groot te brengen. Vader Planckaert verbood bovendien voorbehoedsmiddelen in huis.[
Oh dat lijkt me leuk, een sport quizquote:Op zondag 23 juni 2013 18:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op hun Facebook pagina staat dat ze aan het einde van de zomer komen met een reeks genaamd Bureau Sport Quiz
Dries is al volop in training, hij ging behoorlijk tekeer vandaag in de sportschool. Op een gegeven moment ging zelfs zijn shirt uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef AceBreda het volgende:
Dries is een held, zeker met zijn mooie Tourlied! Nu alweer kijk ik ernaar uit, vooral ook naar de reactie van 'de snor' Derksen.
quote:
Geen Boskampquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:43 schreef TheArt het volgende:
astenlijst week 1
Het gastenlijstje voor de eerste week is al bekend:
Vrijdag 28 junit
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Zanger en Utrechtenaar Henk Westbroek
Zaterdag 29 juni
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Parlementair verslaggever Frits Wester
Zondag 30 juni
Ex-wielrenner Steven Rooks
Ex-schaatser Bart Veldkamp
Maandag 1 juli
Ex-wielrenner Leontien van Moorsel
Voetbal International-hoofdredacteur Johan Derksen
Dinsdag 2 juli
Ex-wielrenner Joop Zoetemelk
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Woensdag 3 juli
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Cabaretier Vincent Bijlo
Donderdag 4 juli
Ex-wielrenner Gert Jakobs
‘RTL Nieuws’-presentator Rick Nieman
http://rtl7updates.wordpr(...)-gastenlijst-week-1/
En jongens we probeerden hem op te sluiten maar nee daar is ie weer hoor Dries Roelvinkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
Ik ben al een beetje zenuwachtigIk moet de tekst nog even leren.
De Tour de France, die volg ik nu al vele jaren
Met een transistorradiootje op het strand
Met Theo Koomen aan mijn oor, zo rolde ik de zomer door
Radio Tour klonk toen al door het hele land
Jan Jansen won toen in Parijs
Die pakte daar de eerste prijs
Het was genieten van De Kneet, en Hennie Kuiper, en van Jopie Zoetemelk
De ploeg van Post niet te verslaan
Hadden de gele trui weer aan
En Theo Koomen zat weer achter op de motor de etappe te verslaan
De Tour de France, de tijd van mijn leven
Gekluisterd aan mijn radio
De strijd van Joop en van Hinault
De Tour de France, de tijd van mijn leven
De Mont Ventoux en Alpe d'Huez
Radio Tour van twee tot zes
Een nieuwe dag met weer een loodzware etappe
Ze strijden om het algemene klassement
En straks op Champs-Elysees
Daar sprinten alle renners mee
Want in Parijs daar is de winnaar pas bekend
Jan Jansen won toen in Parijs
Die pakte daar de eerste prijs
Het was genieten van De Kneet, en Hennie Kuiper, en van Jopie Zoetemelk
De ploeg van Post niet te verslaan
Hadden de gele trui weer aan
En Theo Koomen zat weer achter op de motor de etappe te verslaan
De Tour de France, de tijd van mijn leven
Gekluisterd aan mijn radio
De strijd van Joop en van Hinault
De Tour de France, de tijd van mijn leven
De Mont Ventoux en Alpe d'Huez
Radio Tour van twee tot zes
De Tour de France, de tijd van mijn leven
Gekluisterd aan mijn radio
De strijd van Joop en van Hinault
De Tour de France, de tijd van mijn leven
De Mont Ventoux en Alpe d'Huez
Radio Tour van twee tot zes
De Tour de France, de tijd van mijn leven
Radio Tour
De tijd van mijn leven
De Tour de France
Zojuist een demarrage geplaatst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het al bekend of Derksen aan boord is?
[ afbeelding ]
Dit is dé klassieker onder de wielrengifjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zojuist een demarrage geplaatst.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die ziet er niet uit tegenwoordig, ze lijkt op Raggel Hazes
Gertje staat nog steeds strak van de doping, die kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:46 schreef Marcoss het volgende:
Zou Vincent Bijlo meer kijk op wielrennen hebben dan Gertje?
Voor 43 jaar ziet ze er super uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die ziet er niet uit tegenwoordig, ze lijkt op Raggel Hazes
Hoi tong?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:46 schreef Marcoss het volgende:
Zou Vincent Bijlo meer kijk op wielrennen hebben dan Gertje?
Allemachtig! En de tweede uitzending is dan op 22 juli?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:17 schreef Zipportal het volgende:
De eerste uitzending van Tour du Jour 2013 is op 28 juni en duurt tot en met de finish in Parijs op 21 juli.
Broek is al uitquote:
Tekst al uit het hoofd geleerdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
Yeah eindelijk. Ik ga de hele dag klaarzitten.
Bijnaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tekst al uit het hoofd geleerd
21:55 komt hij dan in gele zwembroek![]()
Klagen op Facebookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
Maar ze laten hem natuurlijk toch weer niet uitzingen
Mensen die alleen sport kijken wanneer Nederlanders winnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat u de Tour volgen, ondanks alle doping- onthullingen?
• 45% Ja, ik blijf gewoon kijken (4148)
• 21% Nee, de sport heeft voor mij afgedaan (1987)
• 6% Nee, want de Nederlanders winnen al jaren niets (548)
• 28% Nee, ik keek sowieso nooit (2652)
Totaal 9335
http://www.ad.nl/
Die kijken alleen schaatsen en korfbal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:44 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mensen die alleen sport kijken wanneer Nederlanders winnen.
Komop,het is een cafe artiest die te graag wil. Kun je je weinig druk om maken lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bijwonen uitzendingen
Momenteel zijn we niet meer op zoek naar publiek; alle uitzendingen zitten momenteel helaas al helemaal vol.![]()
![]()
http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/contact/index.xml
Geen Dries live kunnen zien en horen![]()
![]()
Ja hoor, dat geloven we.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als Dries hem maar aan houdt![]()
Nog een paar uurtjes
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja hoor, dat geloven we.
[ afbeelding ]
Ach ja, hij heeft wel een charmante vrouw.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja hoor, dat geloven we.
[ afbeelding ]
twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 18:11:27Vanavond genieten van @ikbendries bij @rtl7tourdujour Dat wordt weer ouderwets losgaan! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |