abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128370716
Met of zonder Daniëlle Overgaag?

:9
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 juni 2013 @ 20:08:03 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128370728
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 19:47 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik voorspel een DM van Johannes naar jou binnen het uur.
20.00.57
pi_128370846
Hopen dat Jakobs weer wat verzonnen nieuwe anekdotes heeft te vertellen.
Ben bang dat hij weer in herhaling valt,maar ach...dat is eigenlijk ook prima. :)
pi_128370896
Gertje liep in dat programma na de bekentenis van Nelissen toch te roepen dat hij er heilig van overtuigt was dat Boogerd alles clean deed? _O-
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:15:48 #255
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128371011
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Gertje liep in dat programma na de bekentenis van Nelissen toch te roepen dat hij er heilig van overtuigt was dat Boogerd alles clean deed? _O-
Ik heb zo het gevoel dat Genee dit straks nog wel ter sprake brengt.
pi_128371160
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:20:54 #257
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128371179
quote:
Gertje's rapeface _O_
pi_128371326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef superniger het volgende:

[..]

_O-
The fuck man
pi_128371331
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

The fuck man
zelfde tijd ook :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128371350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:25 schreef superniger het volgende:

[..]

zelfde tijd ook :')
kan toch niet
pi_128371486
:W
pi_128371493
doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128371497
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
pi_128371505
dooorrrr
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:30:17 #268
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128371514
Weer veel sponsors ^O^
pi_128371516
JAAAAAA
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128371521
_O_
pi_128371529
Eddy _O_
pi_128371534
JAAAA DANNY VERA MENSEN
AJ
pi_128371538
Utrecht :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128371557
Henk met zijn zwerverlook :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128371558
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Eddy _O_
pi_128371563
seizoen 13
pi_128371566
Utrecht :r
AJ
pi_128371573
Seizoen 13?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128371577
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
seizoen 13
:D Dan verstond ik het dus wel goed.
pi_128371593
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:31 schreef marcodej het volgende:
Seizoen 13?
'13
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:32:11 #282
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_128371594
Yes!
pi_128371595
Seizoen 13 :D

Ik weet dat Wilfred liever voetbalprogramma's doet, maar zo saai is het toch ook weer niet om dit te maken?
pi_128371597
Boogerd
held _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_128371602
Boogerd doet weer als een coole boy
AJ
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:32:27 #286
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_128371605
"positieve" berichten :D
pi_128371606
2013 verdomme mensen, denk eens na.

FFFFUUUUUUU
pi_128371612
Jacoobs
AJ
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:32:42 #289
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_128371614
Eindelijk begonnen *O* *O* *O*
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_128371618
Henk 8-)
pi_128371629
Waanneer komt ben van beurten
pi_128371638
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waanneer komt ben van beurten
Niet. Want hij gaf teveel inside info.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_128371640
Ja leuk, rondemiss aub.
pi_128371645
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:33 schreef marcodej het volgende:

[..]

Niet. Want hij gaf teveel inside info.
:{
pi_128371657
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
"positieve" berichten :D
hij heeft het over mijn tweetje

ik steun boogerd ten alle tijden
pi_128371664
Ooh lomp :D
AJ
pi_128371666
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

hij heeft het over mijn tweetje

ik steun boogerd ten alle tijden
Voorzitter van de Boogerdfanclub?
pi_128371683
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:{
Geen koolhydraten meer ;(
pi_128371685
Boogie
AJ
pi_128371690
Genee gaat er diep op in _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')