VBL op deze wijze opjutten staat overigens ook garant voor een notequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert Tarado het voor jou.
?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert Tarado het voor jou.
quote:
Sorry. Mijn school dwingr mij een verslag uit mijn duim te zuigen, en dat geforceerde komt er ook op andere manieren uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL op deze wijze opjutten staat overigens ook garant voor een note. Het is dat de leeftijd relatief hoog ligt in deze SC momenteel.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Sorry. Mijn school dwing mij een verslag uit mijn duim te zuigen, en dat geforceerde komt er ook op andere manieren uit.
Stel je vraag, jarenlang die dingen moeten onderhouden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand hier met een Mac? Vervolgvraag iemand hier met een mac en puush?
Hij vraagt of puush het op de mac doet volgensmijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stel je vraag, jarenlang die dingen moeten onderhouden.
Ik kan sinds kort niet meer gedeelte van m'n scherm puushen. Hele scherm knop doet t welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stel je vraag, jarenlang die dingen moeten onderhouden.
Mwa. Tot een week of 3 terug werkte het perfect. Nu maar half.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij vraagt of puush het op de mac doet volgensmij
kan je niet eens wat selecteren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Tot een week of 3 terug werkte het perfect. Nu maar half.
Ja dat werkt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij vraagt of puush het op de mac doet volgensmij
Je zou de config files weg kunnen tyften, maar veel efficienter is om een alternatief te proberen. het is sowieso een kutprogramma wat veel geheugen in beslag neemt zonder reden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan sinds kort niet meer gedeelte van m'n scherm puushen. Hele scherm knop doet t wel
Jawel. Pijltje loopt vol tot boven maar blijft dan "vol" oranje. Heb dan geen link onder mn appeltje v.quote:
Zo irritant dat soort dingen. Ik kan dan bijna de hele nacht opblijven om het te fixen. Terwijl je het beter tot de volgende dag kan laten liggen zodat je weer een beetje fit bent.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb eerst muziek nodig om mijn digitale frustratie te verwerken
Mij ook, vind ze best een leuk team hebben. Maar dat misselijke gedrag, en dat van een land dat op 2002 voor het laatst op een eindtoernooi was. Wal-ge-lijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:26 schreef Cara het volgende:
De Belgen hebben weer ns een wedstrijdje gewonnen hoor ik aldat arrogante gezever begint me een beetje mn keel uit te hangen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:26 schreef Cara het volgende:
De Belgen hebben weer ns een wedstrijdje gewonnen hoor ik aldat arrogante gezever begint me een beetje mn keel uit te hangen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat de Duitsers zo'n beetje over ons moeten denken als wij over de Belgen. Af en toe hebben ze een leuk elftal en dan hebben ze gelijk een kankergrote smoel ook
België heeft veel potentie maar het WK winnen? lolquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:26 schreef Cara het volgende:
Ik heb alleen de wedstrijd gekeken, wel een aardig teamquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij ook, vind ze best een leuk team hebben. Maar dat misselijke gedrag, en dat van een land dat op 2002 voor het laatst op een eindtoernooi was. Wal-ge-lijk
Boh, leuk koppie wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drummeisje
+ Quakelive biedt voldoening momenteel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo irritant dat soort dingen. Ik kan dan bijna de hele nacht opblijven om het te fixen. Terwijl je het beter tot de volgende dag kan laten liggen zodat je weer een beetje fit bent.
Behalve Paul, Madame Paon en nog een paar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef JanCees het volgende:
Wij minachten niemand. Iedereen is welkom.
dat zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Behalve Paul, Madame Paon en nog een paar.
Tuinbroeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh nou ja ik niet zo heel vaak, zeker steeds gemist danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat zeker
[..]
JC
[..]
Tijdje al hoor.
Alsof dit het vermelden waard isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus wat een kutversie..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drummeisje
Nee dat bedoelde ik ook niet manquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef JanCees het volgende:
Wij minachten niemand. Iedereen is welkom.
Ja, wij lopen elkaar altijd mis, behalve bij de huntquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nou ja ik niet zo heel vaak, zeker steeds gemist dan
heb je geen ramen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil in bed liggen maar daar is het naar mijn mening nog te warm voor.
welterustenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef LompeHork het volgende:
Oja, ik ga slapen, dus ik wens niemand iets, want verwensingen kunnen volledig fout uitpakken![]()
Groeten he?
Echt niet Pharrel blijftquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stuk toffer dan origineel en metdrummeisje
Open ramen in de slaapkamer is gezondquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geslapen met open ramen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wij lopen elkaar altijd mis, behalve bij de hunt![]()
Trusten LHquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef LompeHork het volgende:
Oja, ik ga slapen, dus ik wens niemand iets, want verwensingen kunnen volledig fout uitpakken![]()
Groeten he?
Heb je ze nu wel open dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geslapen met open ramen.
Ja wel een aardig team ja. Maar ze doen daar allemaal net alsof Nederland opeens helemaal niets meer voorstelt en de Belgische talenten zich uiteraard gegarandeerd gaan doorontwikkelen naar wereldtop en dat niveau ff 10 jaar gaan vasthouden. Ik gunde ze van harte voor het eerst sinds 15 jaar een bovengemiddelde lichting, maar daar heb ik nu zo m'n twijfels over.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb alleen de wedstrijd gekeken, wel een aardig team
Ook niet slecht.quote:
wordt helemaal niks op het wk. Als ze zich al plaatsen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja wel een aardig team ja. Maar ze doen daar allemaal net alsof Nederland opeens helemaal niets meer voorstelt en de Belgische talenten zich uiteraard gegarandeerd gaan doorontwikkelen naar wereldtop en dat niveau ff 10 jaar gaan vasthouden. Ik gunde ze van harte voor het eerst sinds 15 jaar een bovengemiddelde lichting, maar daar heb ik nu zo m'n twijfels over.
Wat dacht je van de fans?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja wel een aardig team ja. Maar ze doen daar allemaal net alsof Nederland opeens helemaal niets meer voorstelt en de Belgische talenten zich uiteraard gegarandeerd gaan doorontwikkelen naar wereldtop en dat niveau ff 10 jaar gaan vasthouden. Ik gunde ze van harte voor het eerst sinds 15 jaar een bovengemiddelde lichting, maar daar heb ik nu zo m'n twijfels over.
Wij doen dus exact hetzelfde. Wel iets vaker uiteraard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit zeggen als Nederlanderquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van de fans?
Wat een triestebende
Ze hebben wel een goeie lichting nu inderdaad, beter dan NL maar dat zegt nog niet dat ze verder komen op het WK, ik verwacht het niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik durf er wel geld op in te zetten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goeie lichting nu inderdaad, beter dan NL maar dat zegt nog niet dat ze verder komen op het WK, ik verwacht het niet eerlijk gezegd.
Als Belgie het redt gaan ze natuurlijk ook als 4e of 3e in de pot. Poule overleven is zelfs met dit team dan lastig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goeie lichting nu inderdaad, beter dan NL maar dat zegt nog niet dat ze verder komen op het WK, ik verwacht het niet eerlijk gezegd.
quote:
En toernooi voetbal is toch iets wat je moet ervaren, dit is een complete selectie die nog nooit een EK of WK heeft meegemaaktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Belgie het redt gaan ze natuurlijk ook als 4e of 3e in de pot. Poule overleven is zelfs met dit team dan lastig.
Onze ook op een paar uitzonderingen na.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Tarado het volgende:
En toernooi voetbal is toch iets wat je moet ervaren, dit is een complete selectie die nog nooit een EK of WK heeft meegemaakt
Nou, ik niet. Heel lang negatief over NL elftal geweest tot ze me positief verrasten in 2008. Het gaat er gewoon om dat je als het eindelijk eens keer mee zit met spelersmateriaal dat je eerst eens rustig aan terugkomt in de top voor je gelijk zo hoog van de toren blaast. Die gaan straks op het WK keihard onderuit op de Engeland manier. Hele hoge verwachtingen, arrogantie, grote namen en dan keihard afgestraft worden als het er op aan komt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij doen dus exact hetzelfde. Wel iets vaker uiteraard.
Ik vind t een tof team. Zo'n Dembele bijvoorbeeld is niet absolute top maar wel een speler waarvoor je naar het stadion gaat.
Meer WKs gewonnen dan Nederlandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Cara het volgende:
Die gaan straks op het WK keihard onderuit op de Engeland manier. Hele hoge verwachtingen, arrogantie, grote namen en dan keihard afgestraft worden als het er op aan komt.
vGaal maakt de basis waar Koeman succes mee gaat boeken, dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Heel lang negatief over NL elftal geweest tot ze me positief verrasten in 2008. Het gaat er gewoon om dat je als het eindelijk eens keer mee zit met spelersmateriaal dat je eerst eens rustig aan terugkomt in de top voor je gelijk zo hoog van de toren blaast. Die gaan straks op het WK keihard onderuit op de Engeland manier. Hele hoge verwachtingen, arrogantie, grote namen en dan keihard afgestraft worden als het er op aan komt.
Dat is niet waar, als je naar de hele selectie kijktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze ook op een paar uitzonderingen na.
Van Persie, Robben, VdVquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet waar, als je naar de hele selectie kijkt
Ik heb met hun een beetje het gevoel wat ik met Denemarken had in ik meen 86 (al waren die niet arrogant) maar die speelden 1 of 2 geweldige wedstrijden in de 1e ronde en werden vervolgens afgedroogd door Spanje, exit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Heel lang negatief over NL elftal geweest tot ze me positief verrasten in 2008. Het gaat er gewoon om dat je als het eindelijk eens keer mee zit met spelersmateriaal dat je eerst eens rustig aan terugkomt in de top voor je gelijk zo hoog van de toren blaast. Die gaan straks op het WK keihard onderuit op de Engeland manier. Hele hoge verwachtingen, arrogantie, grote namen en dan keihard afgestraft worden als het er op aan komt.
selectie dat zijn er 24quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Persie, Robben, VdV
Wie mis ik in de basis?
Ik zou wel weten op welk land ik prestatie gewijs meer trots op zou zijn.quote:
Ervaring buiten de basis geloof ik niet zo in.quote:
Engeland.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zou wel weten op welk land ik prestatie gewijs meer trots op zou zijn.
Natuurlijk is dat belangrijk, uiteraard heb je ook een goed team nodigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ervaring buiten de basis geloof ik niet zo in.
Leuk dat spelers als Kuyt misschien nog mee gaan.
Een verdediging zonder ervaring buiten RKC uit gaan gewoon een keer 5/6-0 op hun bek.
Nederland heeft 3x in de finale gestaan, maar het is iig niet gestolen itt wat Engeland gedaan heeft.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar serieus, 1 keer WK gewonnen tegenover 0 keer gewonnen
makkelijke keuze lijkt me
Een titel telt zwaar maar aan de andere kant is Nederland toch wel succesvoller geweest dan Engeland sinds dat WKquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar serieus, 1 keer WK gewonnen tegenover 0 keer gewonnen
makkelijke keuze lijkt me
Ze zijn ook gewoon niet goed genoegquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarbij heeft Engeland erg vaak de reffs tegen (zie Zuid-Afrika 2010 met onterecht afgekeurde goals) omdat FIFA ze niet mag omdat de BBC wel eens kritisch is geweest.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nederland heeft 3x in de finale gestaan, maar het is iig niet gestolen itt wat Engeland gedaan heeft.
Met de hand scoren was het toch?
Het was trouwens een discussie of die over de lijn was.quote:
Geoff Hurst, die bal zat er echt niet in hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was trouwens een discussie of die over de lijn was.
Ik moest even een traantje wegpinken, kanjer Spanjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buiten de jaren 70 is Engeland altijd succesvoller geweest
Natuurlijk niet 98, 2010quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buiten de jaren 70 is Engeland altijd succesvoller geweest
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest even een traantje wegpinken, kanjer Spanje
1994 deden ze niet eens meequote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over de hele linie bedoel ik in tijdsvlakken
34 rule Voetbal Internationalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke bekende films of series staan er nog meer op?
wat wil jequote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke bekende films of series staan er nog meer op?
Errorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
34 rule Voetbal International
Daarvoor zijn ze op mij aangewezen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
34 rule Voetbal International
Dan wacht ik met smart daar op.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ze op mij aangewezen.
Hoeveel betaal je me er voor?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wacht ik met smart daar op.
Beschouw dit als je eerste opdracht.
Dan ben je een baasquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ze op mij aangewezen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
En nu niet met die karikatuur van Escha komen aanzetten.
Wat zijn de privileges?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erelid van #TeamJohannes of #TeamInsomnia_ naar keuze
#TeamJohannes en #TeamInsomnia is de elite en als je daar erelid van bent. Wow.quote:
Daar wordt ik sowieso niet mee geassocieerd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes en #TeamInsomnia is de elite en als je daar erelid van bent. Wow.
Een ander voordeel is dat je niet langer met dat debiele #TeamGGMM wordt geassocieerd. waar we een vriendschapsband mee hebben
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe het dan omdat je het leuk vindt
#TeamInsomnia is het dochterteam van #TeamJohannes maar dan voor de gasten die extra strietwais zijn.quote:
Wij staan met onze hoop UI nog niet in de OP.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamInsomnia is het dochterteam van #TeamJohannes maar dan voor de gasten die extra strietwais zijn.
Dat is toch een grof schandaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij staan met onze hoop UI nog niet in de OP.
Dit is de beste en gezelligste team van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:
ik ben vereerd om bij deze hechte teams te horen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamInsomnia is het dochterteam van #TeamJohannes maar dan voor de gasten die extra strietwais zijn.
Ik ga hiervoor een stok jatten denk ik zo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch een grof schandaal.
Dat heeft #TeamInsomnia_ toch maar mooi even bedacht.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste team van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Ik ga hiervoor nog een keer een stok jatten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga hiervoor een stok jatten denk ik zo.
Dank je wel voor deze waardevolle correctie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hiervoor nog een keer een stok jatten.
Anders gaan de mensen nog denken dat wij er de eerste keer niks mee te maken hadden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze waardevolle correctie.
Inderdaad straks wordt onze bijdrage onderschat. Terwijl wij de spindoctots van LR waren... Sssst hoor jankeesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders gaan de mensen nog denken dat wij er de eerste keer niks mee te maken hadden.
Maar ik kan niet tegen een stootjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste team van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
amstel bier X14quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
ik neem een sip van de lik en herriner me zoveel goede maar ook slechte dingen die stingen van binnen
Kippenvelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
14.000e post
shoutout aan:
#TeamInsomnia_
#TeamJohannes
VBL
Ja, hele dag met pompwagen rijden etc. Maar is bijbaantje en betaalt goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar doe je dat dan in een fabriek?
niks mis mee manquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, hele dag met pompwagen rijden etc. Maar is bijbaantje en betaalt goed.
Doe jij dsnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niks mis mee man
zal vast beter verdienen dan mijn werk
Maja lijkt mij ook wel leuk. Moet rijbewijs hebben man. Kan ik weer ander werk zoeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij sainsbury's werken man voor kaka minimum loon
Die heb ik al een tijdje gelukkigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maja lijkt mij ook wel leuk. Moet rijbewijs hebben man. Kan ik weer ander werk zoeken.
hallo knutquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tamme avond in de stad. Wel veel huid zichtbaar
Bij mij veel leeftijdsgenoten en vrienden, maar als ik stil sta (en dat sta ik vaak) en verveel mij dan, en dan ga ik andere mensen helpen etc. Maja, dat vinden ze goed ofzo terwijl ik niet tegen verveling kan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje gelukkig
En zo leuk is het niet, nogal saai omdat iedereen die daar werkt bijna 40+ is
#tothetgaatjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:42 schreef JanCees het volgende:
Nu mobiel FOK!en tot ik in slaap val #diehard
Zo rollen wij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:42 schreef JanCees het volgende:
Nu mobiel FOK!en tot ik in slaap val #diehard
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:49 schreef JanCees het volgende:
Je hebt die KLB-user goed geholpen Insomnia. Paar pilsjes of whisky voor het slapen gaan altijd goede zaak.
welterustenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kruip ook het bed in
Hou t rustig boys
Ben ik het mee eens, en Jimbo Heeft Koekjesquote:
Wat voor koekjes?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 04:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, en Jimbo Heeft Koekjes
net een jodenkoek. nu pindakoekjesquote:
lekker hoor, koekjesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit koek, bedenk ik me nu
Ik eet eigenlijk nooit zoete dingen. Als ik wil snacken voor de tv olijven of stukje kaas ofzoquote:
Stinho?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:23 schreef Jimbo het volgende:
ik heb een note omdat ik iemand een verzuurd kind noemde
![]()
![]()
![]()
vandaag bedoel je ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho?
Wat ga je morgen doen Jim?
Wakker proberen te blijven tot uur of 10, op t fietsje naar maarseveense plassen, mooi plekje zoeken in t gras en dan lekker pittenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vandaag bedoel je ?
ehmmm helemaal niets, zon zitten en een beetje playstationen denk ik. Mag nogsteeds geen kut doen door mn liesJammer dat t door t werken weer erger geworden is
en wat zijn jou plannen knut?
Het zou tof zijn, maar ik verwacht dat ze zowel die als gta 5 gewoon voor de ps3 houdenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Komt gt6 naar ps4 denk je? Bij launch? Als laatste koop ik dat ding nog als ie 800 e kost
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het zou tof zijn, maar ik verwacht dat ze zowel die als gta 5 gewoon voor de ps3 houden
Zitten nu wel toffe dingen bij die launchtitels maar voor mij geen echte musthaves..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het zou tof zijn, maar ik verwacht dat ze zowel die als gta 5 gewoon voor de ps3 houden
Dit gaat nog lastig wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wakker proberen te blijven tot uur of 10, op t fietsje naar maarseveense plassen, mooi plekje zoeken in t gras en dan lekker pitten
Nee, het is helaas nog niet zo'n feestquote:
FF doorzetten. Educatie is de beste investering in je leven. True story.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, het is helaas nog niet zo'n feest
Heb al een half litertje in mijn mik. Volgende gaat nu open.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Precies. Ik ga er zo al eentje lostrekken.
Dat klopt en daarom ga ik volgend jaar naar het woquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FF doorzetten. Educatie is de beste investering in je leven. True story.
Je doet iemand anders zijn/haar huiswerk ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt en daarom ga ik volgend jaar naar het woDit wat ik nu doe, doe ik puur voor iemand anders.
Project, anders moet hij alles alleen doen want die ander voert geen fluit uitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je doet iemand anders zijn/haar huiswerk ?
Oh die luie flikkers in projectgroepjes ja. Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Project, anders moet hij alles alleen doen want die ander voert geen fluit uit
Daar had ik eerder mee moeten beginnen, dit is de laatste opdrachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh die luie flikkers in projectgroepjes ja. Herkenbaar
Gewoon financiëel afpersen man.
Baas.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb al een half litertje in mijn mik. Volgende gaat nu open.
Zo nog ff naar het terras toe denk ik.
Zo was het voorheen wel. Gelukkig heeft het rivaliserende dorp ook dorpsfeestquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
DorpsfeestenJezelf helemaal de tering in drinken en aan het einde van de avond toekijken hoe de rivaliserende dorpen elkaar de hersens inslaan, stelletjes ruzie krijgen en uit elkaar gaan, de kotsers in de hoekjes, de politie die charges uitvoert, de kerels die een verovering hebben gescoord
Mooi altijd
Die tijden zijn er ook. Ik deed ook tijdens examens van mijn MBO geen flikkerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo was het voorheen wel. Gelukkig heeft het rivaliserende dorp ook dorpsfeestMaar dat zuipen is wel voorbij, beetje verdwalen is niets mis mee maar school is ook belangrijk komende paar weken
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die tijden zijn er ook. Ik deed ook tijdens examens van mijn MBO geen flikker
Sowieso. Het mooie levenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]Maar vroeger was alles dan ook makkelijker
Ik ga zo bier drinken, en ik ben maar een simpele treinmachinist. Daar ben ik vast te dom voorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
Iemand die zich aanbiedt om mijn huiswerk te maken?
Ik ga ook bier drinken en ben hoogstwaarschijnlijk die dingen al vergetenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga zo bier drinken, en ik ben maar een simpele treinmachinist. Daar ben ik vast te dom voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |