welterustenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kruip ook het bed in
Hou t rustig boys
Ben ik het mee eens, en Jimbo Heeft Koekjesquote:
Wat voor koekjes?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 04:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, en Jimbo Heeft Koekjes
net een jodenkoek. nu pindakoekjesquote:
lekker hoor, koekjesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit koek, bedenk ik me nu
Ik eet eigenlijk nooit zoete dingen. Als ik wil snacken voor de tv olijven of stukje kaas ofzoquote:
Stinho?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:23 schreef Jimbo het volgende:
ik heb een note omdat ik iemand een verzuurd kind noemde
![]()
![]()
![]()
vandaag bedoel je ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho?
Wat ga je morgen doen Jim?
Wakker proberen te blijven tot uur of 10, op t fietsje naar maarseveense plassen, mooi plekje zoeken in t gras en dan lekker pittenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vandaag bedoel je ?
ehmmm helemaal niets, zon zitten en een beetje playstationen denk ik. Mag nogsteeds geen kut doen door mn liesJammer dat t door t werken weer erger geworden is
en wat zijn jou plannen knut?
Het zou tof zijn, maar ik verwacht dat ze zowel die als gta 5 gewoon voor de ps3 houdenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Komt gt6 naar ps4 denk je? Bij launch? Als laatste koop ik dat ding nog als ie 800 e kost
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het zou tof zijn, maar ik verwacht dat ze zowel die als gta 5 gewoon voor de ps3 houden
Zitten nu wel toffe dingen bij die launchtitels maar voor mij geen echte musthaves..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het zou tof zijn, maar ik verwacht dat ze zowel die als gta 5 gewoon voor de ps3 houden
Dit gaat nog lastig wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wakker proberen te blijven tot uur of 10, op t fietsje naar maarseveense plassen, mooi plekje zoeken in t gras en dan lekker pitten
Nee, het is helaas nog niet zo'n feestquote:
FF doorzetten. Educatie is de beste investering in je leven. True story.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, het is helaas nog niet zo'n feest
Heb al een half litertje in mijn mik. Volgende gaat nu open.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Precies. Ik ga er zo al eentje lostrekken.
Dat klopt en daarom ga ik volgend jaar naar het woquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FF doorzetten. Educatie is de beste investering in je leven. True story.
Je doet iemand anders zijn/haar huiswerk ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt en daarom ga ik volgend jaar naar het woDit wat ik nu doe, doe ik puur voor iemand anders.
Project, anders moet hij alles alleen doen want die ander voert geen fluit uitquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je doet iemand anders zijn/haar huiswerk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |