lekker hoor, koekjesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit koek, bedenk ik me nu
Ik eet eigenlijk nooit zoete dingen. Als ik wil snacken voor de tv olijven of stukje kaas ofzoquote:
Stinho?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:23 schreef Jimbo het volgende:
ik heb een note omdat ik iemand een verzuurd kind noemde
![]()
![]()
![]()
vandaag bedoel je ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho?
Wat ga je morgen doen Jim?
Wakker proberen te blijven tot uur of 10, op t fietsje naar maarseveense plassen, mooi plekje zoeken in t gras en dan lekker pittenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vandaag bedoel je ?
ehmmm helemaal niets, zon zitten en een beetje playstationen denk ik. Mag nogsteeds geen kut doen door mn liesJammer dat t door t werken weer erger geworden is
en wat zijn jou plannen knut?
Het zou tof zijn, maar ik verwacht dat ze zowel die als gta 5 gewoon voor de ps3 houdenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Komt gt6 naar ps4 denk je? Bij launch? Als laatste koop ik dat ding nog als ie 800 e kost
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het zou tof zijn, maar ik verwacht dat ze zowel die als gta 5 gewoon voor de ps3 houden
Zitten nu wel toffe dingen bij die launchtitels maar voor mij geen echte musthaves..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het zou tof zijn, maar ik verwacht dat ze zowel die als gta 5 gewoon voor de ps3 houden
Dit gaat nog lastig wordenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wakker proberen te blijven tot uur of 10, op t fietsje naar maarseveense plassen, mooi plekje zoeken in t gras en dan lekker pitten
Nee, het is helaas nog niet zo'n feestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |