welkequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nou al de onthoofdingsvideo gezien?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand nou al de onthoofdingsvideo gezien?
o ja ik heb die wel gezienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)at_hoort_u_hier.html
Mwao, vind hem meevallen. Maar ik voel eigenlijk niets bij geen een van zulke fimpjesquote:
Nu heb ik het wel gezien. De beeldkwaliteit was dusdanig slecht dat ik ze aanraad om bij de volgende onthoofding Dr. Mikey in te huren voor het maken van de clip.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)at_hoort_u_hier.html
Ik stel me voor dat de Duitsers zo'n beetje over ons moeten denken als wij over de Belgen. Af en toe hebben ze een leuk elftal en dan hebben ze gelijk een kankergrote smoel ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef The_Groove het volgende:
VBL / België VS. Nederland: Wie heeft de beste basiself?
Belgen
Chauvinistenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef The_Groove het volgende:
VBL / België VS. Nederland: Wie heeft de beste basiself?
Belgen
Ja, ik had het ook over Nederlanders.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederlanders zijn erger op dat vlak
Om de paar weken is hij op pad met zo'n raar groepje. Hoe heet het ook alweer jongens?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar is Stylo eigenlijk
Heeft ie ban?
#stylo4mod
Hij worstelt met zijn postcount. Een beetje jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar is Stylo eigenlijk
Heeft ie ban?
#stylo4mod
Inb4 jostiband.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Om de paar weken is hij op pad met zo'n raar groepje. Hoe heet het ook alweer jongens?
Syrie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Om de paar weken is hij op pad met zo'n raar groepje. Hoe heet het ook alweer jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |