VBL op deze wijze opjutten staat overigens ook garant voor een notequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert Tarado het voor jou.
?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig compenseert Tarado het voor jou.
quote:
Sorry. Mijn school dwingr mij een verslag uit mijn duim te zuigen, en dat geforceerde komt er ook op andere manieren uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL op deze wijze opjutten staat overigens ook garant voor een note. Het is dat de leeftijd relatief hoog ligt in deze SC momenteel.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Sorry. Mijn school dwing mij een verslag uit mijn duim te zuigen, en dat geforceerde komt er ook op andere manieren uit.
Stel je vraag, jarenlang die dingen moeten onderhouden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand hier met een Mac? Vervolgvraag iemand hier met een mac en puush?
Hij vraagt of puush het op de mac doet volgensmijquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stel je vraag, jarenlang die dingen moeten onderhouden.
Ik kan sinds kort niet meer gedeelte van m'n scherm puushen. Hele scherm knop doet t welquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stel je vraag, jarenlang die dingen moeten onderhouden.
Mwa. Tot een week of 3 terug werkte het perfect. Nu maar half.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij vraagt of puush het op de mac doet volgensmij
kan je niet eens wat selecteren?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Tot een week of 3 terug werkte het perfect. Nu maar half.
Ja dat werkt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij vraagt of puush het op de mac doet volgensmij
Je zou de config files weg kunnen tyften, maar veel efficienter is om een alternatief te proberen. het is sowieso een kutprogramma wat veel geheugen in beslag neemt zonder reden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan sinds kort niet meer gedeelte van m'n scherm puushen. Hele scherm knop doet t wel
Jawel. Pijltje loopt vol tot boven maar blijft dan "vol" oranje. Heb dan geen link onder mn appeltje v.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |